Käytkö r-kioskilla?
Tai muulla vastaavalla kiskalla? Miksi? Mä en ihan käsitä noiden kioskien ideaa, veikkauspelejä ihmiset tietty käy siellä jättämässä mutta ne mässyt, elintarvikkeet, lelukrääsä on tosi kallista vrt. kauppa. Ihmettelen vaan miksi joku käy ärrällä tms?
Kommentit (32)
Kyllä käyn. Minulla on tuossa ihan kotini lähellä R-kioski jossa on mukava asioida. Siellä käy nopeasti kävellen, juuri koskaan ei tarvitse jonottaa ja myyjät on mukavia. Matkahuollon lähetyksiä olen myös noutanut sieltä jos olen jostain verkkokaupasta ostanut jotain. Huono tuotevalikoima siellä kyllä on. Muistan että ennen kioskeissa valikoimat olivat parempia, mutta tässä on myös se, että ilmeisesti syrjäkaupungilla huolto-aseman yhteydessä ei kannata pitää isoa valikoimaa.
Mitä sitten ostan sieltä ja miksi? Yleensä ostan karkkipussin, tai suklaapatukat ja jotain juomaa. Siis ihan silkkaa makeanhimoani josta olen kärsinyt koko ikäni. Joskus harvoin jonkin lehden tai maitopurkin jos se on loppu. Ei siinä mitään järkeä ole kyllä ole niillä hinnoilla ja usein syynä on pelkkä laiskuus ja ajan säästö.
Paikkakunnalla ei ole ärrää, joten en käy. En kyllä niillä hinnoilla varmaan mitään ostaisikaan, ehkä pakettipalveluita käyttäisin.
Postin palveluita olen viimeksi Ärrältä käyttänyt. Muuten on todella harvoin moiseen asiaa.
Käyn säännöllisesti lataamassa prepaidini ja maksamassa kuukauden datapaketin (eli siis netin käyttömaksuni.) Joskus myös laitan loton vetämään.Joitain postilähetyksiä sieltä voi myös hakea ja tarpeen vaatiessa ostaa esim. junalippuja.
Ärrä on hirveää huijausta. Ärrä huijaa asiakkaita ja franchise-yrittäjiä.
HSK:n matkakorttia tullut ladattua, mutta enää ei tarvitse. Konsertti- tai teatterilippuja pitänyt hakea kioskilta, kun halunnut käyttää ePassia.
Olen käynyt noutamassa passin ja Schenkerin paketteja, kun niille ei voi valita muuta noutopaikkaa.
Välillä meni vuosia, etten käynyt R-kioskilla ollenkaan. Sitten sain jonkin kupongin, joka piti noutaa ärrältä, niin piti ihan googlata missäs sellainen onkaan.
Käyn r-kioskillä päivittäin hakemassa leivän ja kahvin
On muuten hyvöä
Kaupungin keskustassa, työmatkalaisten matkan varrella, vaihtoehtona kauempana oleville isoille marketeille. Muuten ei kioskeja paljon enää ole, eikä niitä näy joka kulmalla olevan kuin oli ennen. Yrittäjille kovaa työtä saada asiakkaita riittämään. Hyvä, että sentään on tämä pakettien ja passien nouto ja onneksi monet tosiaan käyttävät edes näiden pienten ostosten hoitoon ärrää.
Vierailija kirjoitti:
lottoamassa, ostamassa tupakkaa ja lataamassa matkakorttia. Usein oon jossain "menossa", joten saatan ostaa limun tai jotain karkkia. Aina ei jaksa mennä hehtaarihalliin kiertämään yhden limpparin takia!
Itseni kannalta ainut järkevä asiointi R:llä on matkakortti. Ja tietysti melkein joka kerta siinä sattuu olemaan jonossa edellä kaiken maailman raviveto- ja lottolappumummoja ja ukkoja, joilla sylyksettäin lappuja ja lippuja ja koko elämäkerta kertomista vailla. Siinä on hermot joskus koetuksella. Saisi olla eri luukku niille, joilla on asiallistakin asiaa.
pitää se passi jostain hakea