Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska teillä alle 3v:lle tarjotaan SI-rokotetta?

Vierailija
30.10.2009 |

Hämeenlinnassa vasta marraskuun lopulla...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v perusterve. Alle 3v lapselleni ei ole tullut kyselyä vielä, tuo oli 3-24vuotiaille. Pirkanmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v perusterve. Alle 3v lapselleni ei ole tullut kyselyä vielä, tuo oli 3-24vuotiaille. Pirkanmaa.

sinä viet lapsen ilmoitettuina rokotuspäivinä neuvolaan, jos haluat rokotuksen.

Kouluissa laput, koska rokotukset laitetaan siellä kouluikäisille, sitten vanhempien allekirjoittamien lappujen kanssa lapset(alaikäiset siis) th.lle.

Vierailija
4/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä viet lapsen ilmoitettuina rokotuspäivinä neuvolaan, jos haluat rokotuksen. Kouluissa laput, koska rokotukset laitetaan siellä kouluikäisille, sitten vanhempien allekirjoittamien lappujen kanssa lapset(alaikäiset siis) th.lle.

Rokotukset lapsille Tampereella 16.11 alk, kouluissa marraskuun lopulla.

Vierailija
5/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä viet lapsen ilmoitettuina rokotuspäivinä neuvolaan, jos haluat rokotuksen. Kouluissa laput, koska rokotukset laitetaan siellä kouluikäisille, sitten vanhempien allekirjoittamien lappujen kanssa lapset(alaikäiset siis) th.lle.

Rokotukset lapsille Tampereella 16.11 alk, kouluissa marraskuun lopulla.

Mutta minun pitää palauttaa se kysely jo maanantaina.

Vierailija
6/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella 16.11 alkaen.

Vierailija
7/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli silloin kun tauti pahimmillaan eli ei ehdi suurin osa saamaan rokotetta. täällä rokotetaan kaikki 0-24 v lapset samaan aikaan, eli alle kolmivuotiaat ei meidän kunnassa ole etusijalla mitenkään.. juuri tuli tiedote.

Vierailija
8/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tammikuussa, Vantaalla

Vierailija
9/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevat ja riskiryhmä alle 6v. on nyt rokotettu. Seuraavaksi risksiryhmä lapset yli 6v. sekä riskiryhmä aikuiset alle 64v (tämä oli marraskuun alussa. sen jälkeen alle 3v. lapset,mutta tähän ei päivämäärää vielä ole annettu. NÄin siis kuopiossa.

Vierailija
10/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana oleville viikolla46

Vierailija
11/11 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2.11. on ensimmäinen päivä. Jostain syystä riskiryhmäläiset alkavat saada vasta viikon päästä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi