Aika nolo se raskaana oleva äiti A-talkissa...
Hän ei ota si-rokotetta, koska ei osaa pelätä influenssaa eikä usko sairastuvansa siihen. Ei, vaikka on aukottomasti toteen näytetty fakta, että aika moni sairastuu ja osa vielä vakavasti.
Totta kai rokotteen suhteen on valinnan vapaus, mutta hävettää tuollainen "mä en usko että mä mitään sikainfluenssaa saan".
Harasoo sitten - kun se vielä olisikin uskomisesta kiinni. :)
Kommentit (34)
Ne on jätelihaa, silmiä ja muuta muka lihaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun itse tekee, niin on liha+mausteet, ei nahkaa, silmiä ja muuta moskaa!!!
näkyi jo päällepäin, ettei täällä aikaansa vietä, joten tuskin näitä mukavia viestejäkään täältä lukee. Olisi tietty ollut kiva nähdä pari näitä ketjun kirjoittajia hänen sijastaan ko. ohjelmassa selvittämässä näkökantaansa kun varmasti perusteet etc. olisivat olleet aivan huiman vakuuttavia.
hiukset pystyy värjäämään luonnonväreillä ja ns. myrkyttömillä aineilla. Näitä kampaajia löytyy jokaisesta vähän isommasta kaupungista. Luonnonväreillä ei voi blondata, kaikki muut värit kyllä käytössä.
Ne on jätelihaa, silmiä ja muuta muka lihaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun itse tekee, niin on liha+mausteet, ei nahkaa, silmiä ja muuta moskaa!!!
Nyt mulle tulee aina mieleen silmämunat kun syön Saarioisten lihapullia!
Hyi, syötsä niitä???
Ja mee nukkuun jo. :)
Valtavan monet vanhemmat jättävät rokottamatta lapsensa ja perustelevat sen tuolla väittämällä. Lisäväittämiä ovat: tautia ei enää esiinny (ei tietenkään kun rokotuksen takia sitä ei esiinny), siitä tulee kamalat jälkitaudit (?) ja se aiheuttaa kipua lapselle (lasta pitää varjella kaikelta ja pehmustaa kodin lattiatkin, ettei satuta itseään koskaan, lainkaan) rokotteessa on lisä- ja sivuaineita jotka ovat tarpeettomia ja vahingollisia ihmiselle
ja niin edelleen.'
Äitini, joka kuuluu riskiryhmään, totesi, että ei ota rokotusta, koska " en voi tautia saada, koska kaikki muut ottavat rokotuksen"...Pitäisikö itkeä vai nauraa...
Olen tosin sitä mieltä, että jokainen päättää asiasta itse mutta tosiaan hänen asenteelleen lähinnä hymyilin. Tai ehkä olenkin kateellinen kun en osaa olla noin rento asian suhteen? Riittää kun joku yskäsee riittävän lähellä, ei siinä käsien pesu auta.
hänen suhtautumisensa ei niinkään ihmeellistä. Pakko kai tuossa asemassa uskoa huuhaa-tuotteittensa tehoon. :)
Ei oikein logiikka pelannu. Aikoi pysyä terveenä ja syödä probiootteja! :)
Äitini, joka kuuluu riskiryhmään, totesi, että ei ota rokotusta, koska " en voi tautia saada, koska kaikki muut ottavat rokotuksen"...Pitäisikö itkeä vai nauraa...
kun se äiti jauho siitä miten esim.usassa ei ole tätä rokotetta vaan sitä toista, että miksi suomessa tehdään toisella tavalla eikä niin kun muualla katsotaan turvallieksi. Kun se täti sille vastasi,että ruotsissa,iso-britaniassa ja muutamassa muussakin maassa (en muista enää) käytetän tätä samaa kuin meillä. Tähän tämä raskaana oleva tätsy sanoi että eipä paljon vakuuta se että matiktaan vain muita. :DD
Täti vastasikin,että juurihan halusit tehdä niinkuin muutkin (usa).
ja puhui itsensä vielä sitten pussiin aika nolosti!
kun se äiti jauho siitä miten esim.usassa ei ole tätä rokotetta vaan sitä toista, että miksi suomessa tehdään toisella tavalla eikä niin kun muualla katsotaan turvallieksi. Kun se täti sille vastasi,että ruotsissa,iso-britaniassa ja muutamassa muussakin maassa (en muista enää) käytetän tätä samaa kuin meillä. Tähän tämä raskaana oleva tätsy sanoi että eipä paljon vakuuta se että matiktaan vain muita. :DD Täti vastasikin,että juurihan halusit tehdä niinkuin muutkin (usa).
Harvoin näkee televisiossa niin kauniita naisia.
Mutta oli piruvie kaunis nainen