Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos joku toisi lapselle synttärilahjaksi

Vierailija
30.10.2009 |

jotain kirpputorilta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote oli hyvässä kunnossa ja mieluisa elokuva.

Kaverin perhe on tosi "vihreitä". Olisi outoa jos he ostavat kaupasta uuden tavaran synttärilahjaksi kun eivät sitä muutenkaan tee.

Kierrätys kunniaan.

Vierailija
22/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoista. Siis jos nyt puhutaan hinta yms. pahvilapuista. Musta ne ei kuulu lahjapakettiin, että lahjansaaja näkee, mistä tuote ostettu. Ja tarkoituksella näin teen, vaikka kyse lasten vaatteista. En edes säästä niiden kuitteja, enkä aio niitä takaisinpäin vaihdettavaksi ottaa, joten mitä turhaa lappuja säästelemään...

Jos et ole sataprosenttisen varma koosta, niin kannattaa jättää vaatteisiin laput kiinni. Ostin kaverin lapselle lahjaksi vaatteita niin myyjä leikkasi sen hintaosan pois mutta jätti viivakoodiosan, jotta vaatteen voi tarvittaessa vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyjä ja tekstiilejä myydään ihan kaupoissakin, esim. tekstiilit saa muutamalla eurolla finlaysonin myymälästä, vaatteitakin saa eri kaupoista. tuskin oli mistään kirpparilta ostanut! noloa edes luulla tuollaista.

en ottanut pakkausta, koska ainoat haluamani tavarat olivat body ja helistim. Kävin sitten ne itse kaupasta ostamasta. Joten kyllä niitä muuallakin myydään kuin kirppiksillä.

Vierailija
24/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on kuin suklaalevy, mun lapsi sai kerran mun kaverilta lahjaksi suklaalevyn!

Vierailija
25/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lahjan antaja tiesi, että me itsekin ostamme kirppiksiltä.

Vierailija
26/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulupaketeista osa on useinkin huutokaupasta / kirppareilta. Emme ole yhtään pahoillamme. Musta se on järkevää, ekologista kierrätystä.

Vierailija
27/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

materialistinen! Annan aina vain uutta lahjaksi ja olisin kyllä hieman ihmeissäni, jos joku toisi jotain käytettyä lahjaksi. Jos se olisi "sivulahja", niin ok, mutta ei päälahjana.

Vierailija
28/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa ei ole leluja ja aina ei ehdi 40km matkan päähän ostamaan uusinta bioniclea. Joten pakettiin on laitettu esim. sarjakuvalehti ja suklaa ja ihan hyvin on vielä kelvannut.

Vierailija
29/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehjä siisti hyväkuntoinen vaate, niin ajattelisin, että onpa löytänyt hyvän lahjan!

Musta kyllä toi suklaalevykin on hyvä lahja, jos ei oo kyseessä ihan vauva tai niin pieni taapero, ettei ole vielä suklaata syönyt. Mutta siinäkin tapauksessa äiti vois hoidella levyn ;)

Vierailija
30/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppikseltä mutten koskaan lahjaksi muille.Enkä haluaisi omille lapsillekaan kirppislahjoja.

Vierailija
31/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparitavaraa, ellen tiedä vanhempia kirpparien ja kierrätyksen ystäviksi.

Mutta jos itse lahja on kiva, niin... mitä väliä?

/4

Vierailija
32/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparikamaa kenellekään lahjaksi, jos ei löytyisi jotain tosi ihmeellistä aarretta, mutta kysymys olikin, mitä pitäisit, jos sinulle/lapsellesi tuotaisiin kirpparikamaa.

Joku vanhojen kirjojen kerääjä voisi todella ilahtua jostain vanhasta harvinaisuudesta tai retrohenkinen äiti voisi todella tykätä vauvallaan jostain aidosta 60-luvun hyväkuntoisesta vaatteesta jne.

t. 7

Vierailija
33/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lahja on saajalleen hyvä. Olen itsekin ostanut joskus kirppikseltä mutta en siksi että haluaisin säästää rahaa vaan siksi että on löytynyt jotain mistä tiedän lahjan saajan pitävän. Tosin en mihin tahansa perheeseen veisi vaan sellaiseen jossa tiedän että kierrätetään myös. Jotkut ihmiset tuntuvat saavan näppyjä kaikesta käytetystä. Meille saa myös tuoda kierrätyslahjoja, ja on tuotukin, esim anoppi osti huutiksesta marimekon vaatteen pojalle lahjaksi mikä oli tosi kivaa koska ovat kalliita ja pienellä lapsella käyttöikä on lyhyt.

Vierailija
34/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kirpparilta. On olleet kivoja, ihan uudenveroisiakin ja monesti idea on ollut ihana. Yksi sukulainen näitä antaa ja tiedän miten paljon on vaivaa asian eteen nähnyt ja osaan olla kiitollinen. Eipä hänellä olisi rahaakaan uusiin kalliisiin leluihin

Itse en kehtaa antaa kirpparilahjaa, kun tiedän, että jotkut ei tykkäisi. Omien lasten vanhoja hyväkuntoisia leluja olen saattanut lahjoittaa merkkipäivän tienoilla ison läjän enkä ole silloin erikseen ole ostanut muuta lahjaa.

Vierailija
35/35 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes käydä kirppareilla, koska ne ovat ällöjä. Toivottavasti tiedät, että saajat käyvät itsekin kirppareilla. Parempi on tuoda se suklaalevy tms. Tai ei mitään.