Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAROKAA RASKAANA OLEVAT SI-ROKOTETTA!

Vierailija
30.10.2009 |

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009103010514652_si.shtml

Vastuuntuntoisen äidin ei kannata ottaa sikaflunssarokotetta!! Kenelläkään ei ole tarpeeksi tietoa rokotteen haittavaikutuksista sikiölle! Ja rokote takuulla vaikuttaa aina jollain lailla sikiöön! Rokotteet eivät koskaan ole hyväksi sikiölle! Itse olen neljännellä kuulla raskaana ja pienne vauvan äiti, enkä todellakaan uskalla riskeerata sikiön terveyttä sikainfluenssa rokotteella! Älkää naiset menkö niin helposti noihin terveysviranomaisten lämpimiin suosituksiin, järjen käyttö on sallittua!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Jenkeissä näin on tehty jo pari vuosikymmentä, eikä mitään sikiövaurioita ole havaittu.

suomessa influenssa rokotetta ei anneta raskaanaoleville. naisilta kysytään ennen rokotetta että oletko raskaana, ja jos on niin rokotetta ei saa. ilmeisesti vaarallisempi rokote kuin sikanuharokote.

Vierailija
22/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä enemmän uskon Latentautien infektiolääkärin mielipidettä kuin Iltalehteä.

Infektiolääkäri sanoi, että rokotteesta saatavat "myrkyt" ja niiden haitta on paljon pienempi kuin niiden lääkkeiden "myrkyt" ja haitat millä itse tautia hoidetaan. Puhumattakaan niistä muista taudeista joita sikainfluenssan kautta voi saada.

Alle puolivuotiaita ei voi rokottaa, joten vauva saa äidin kautta suojan, jos äiti ottaa rokotteen raskaana ollessa.

Toki ne ottaa riskejä, jotka haluavat leikkiä omalla ja vauvansa hengellä. Itse en niin suurta uhkalpeliä uskalla harrastaa, etenkin kun harrastaisin sitä vielä vauavni hengellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekin olen sen saanut.

Raskaana ollessani siis.

Päivitä tietosi ennenkuin alat levittää niitä.

Vierailija
24/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekin olen sen saanut.

Raskaana ollessani siis.

Päivitä tietosi ennenkuin alat levittää niitä.

suomessa perusterveet EIVÄT saa influenssarokotetta. ja tutkimusten mukaan se on turvallinen vaan keskiraskaudessa mutta suomessa edes silloin sitä ei anneta perusterveille.

Vierailija
25/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää miten asianlaita todella on ja tämä henkilö on mainitsemasi lastentautien infektiolääkäri. Väliäkö sillä vaikka muut lääketieteen asiantuntijat esim. tutkijat ovat erimielisiä siitä onko rokote turvallinen vai ei ... Tällä lääkärillä täytyy siis olla kotain sellaista varmaa tietoa, johon kukaan muu maailmassa ei ole päässyt käsiksi.

Hohhoijaa... Taitaa olla huono juttu, että Suomessa on niin paljon korkeasti koulutettuja ja asioihin kriittisesti suhtautuvia ihmisiä.

Vierailija
26/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa oikeassa vaan tietää kun on terveysasemalla töissä ja puhunut näistä juuri hoitajien kanssa. ja multakin kysyttiin etten vaan ole raskaana että sitten eivät voi antaa sitä.

Vierailija
27/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi lääkeireiden lausumia pidetään ehdottomana totuutena!?? Itse luottaisin paljon enemmän tutkijoiden puheisiin..

Vierailija
28/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotuspaikka oli pari päivää arka, eikä flunssanoireista tietoakaan.

Vierailija
29/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hälyyttävältä jos edes epäillään että onko rokotteesta haittavaikutuksia sikiölle. Pelkästään siksi jo jätän rokotteen väliin.

Vierailija
30/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku laitosapulainen tai siivooja kun päivität tietojasi "hoitajilta".

Mistä alkaen "hoitaja" on ollut farmakologian asiantuntija?

Vierailija
31/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausi-influenssa rokotteen saa jokainen haluava. Riskiryhmät saa ilmaiseksi ja alle 3 vuotiaat sekä yli 65 vuotiaat. Muut saa rahalla.

Vierailija
32/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkeasti yleitettynä vaan ovat niin viranomaisuskovia, että mistään muusta ei välitetä. Kun kerran lääkäri se ja se ja tohtori se ja se on näin sanonut, niin aamen.

Vierailija
33/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hälyyttävältä jos edes epäillään että onko rokotteesta haittavaikutuksia sikiölle. Pelkästään siksi jo jätän rokotteen väliin.

Vierailija
34/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten rokote on vaikuttanut lapsiin, jotka nyt ovat sikiöitä.. En ihmettele yhtään jos jotain negatiivisia vaikutuksia jossakin kehityksen osa-aluella ilmenee.. ties vaikka se lisäis näiden ihan perusaivotautien määrää huomattavasti..

Vierailija
35/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekin olen sen saanut. Raskaana ollessani siis. Päivitä tietosi ennenkuin alat levittää niitä.

suomessa perusterveet EIVÄT saa influenssarokotetta. ja tutkimusten mukaan se on turvallinen vaan keskiraskaudessa mutta suomessa edes silloin sitä ei anneta perusterveille.

Suomessa saa jokainen joka haluaa kausi-influenssa rokotteen. Rokotteeseen täytyy vain saada resepti ja maksaa rokote itse.

Riskiryhmille järjestetään joukkorokotustilaisuuksia. Eikä rokote maksa silloin mitään.

Vierailija
36/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten rokote on vaikuttanut lapsiin, jotka nyt ovat sikiöitä.. En ihmettele yhtään jos jotain negatiivisia vaikutuksia jossakin kehityksen osa-aluella ilmenee.. ties vaikka se lisäis näiden ihan perusaivotautien määrää huomattavasti..

pienokainen käy psykologilla purkamassa traumaa sikainfluenssaan kuolleen äitinsä menetyksestä.

Vierailija
37/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienokainen käy psykologilla purkamassa traumaa sikainfluenssaan kuolleen äitinsä menetyksestä.

Vierailija
38/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan julkisuudessa vasta nyt kun jo liian moni raskaana oleva on rokotteen hankkinut.. Hyvä suomen viranomaiset..

Vierailija
39/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sikainfluenssan aiheuttamana kuin siitä rokoitteesta.

Vierailija
40/43 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se järkevintä on eikö niin.. Muutama muukin maa on kuulemma kehoittanut raskaana olevia jättämään rokotteen väliin. Mutta silti jotkut sanovat että "mutta suurin osa silti suosittelee" Onkohan kukaan kuullut sanonnasta: "Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi