Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkea aineenvaihdunta/ruuansulatus: toimiiko ne Activia-tuotteet oikeasti?

Vierailija
30.10.2009 |

Olen kyllästynyt tähän ikuiseen "kivi vatsan pohjassa" -oloon ja olen tehnyt seuraavat muutokset ruokavalioon: yritän pienentää ruoka-annoksia, sillä ne tuppaavat olemaan liian suuria, lisään veden juontia, syön 1xpv (kevyt)jogurttia, jossa pellavansiemenrouhetta ja kauranleseitä seassa ja lisäksi iltaisin tuollainen Activia-jogurtti.

Onko joku huomannut apua tuosta Activiasta ja olisko muita vinkkejä? Tiedän, että hikiliikuntaa pitäisi vähän lisätä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavana aineena? Ottaisin niitä mielummin pillereinä tai vaikka rasvattoman piimän/jogurtin muodossa kuin Activiassa, sillä niissä on paljon kovaa maitorasvaa (2 tai 2,5 % muistaakseni).

Vierailija
2/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä eihän nyt yksi lisätuote voi vaikuttaa paljoakaan ,jos ruokavaliossa on jotain muuten sinulle huonosti sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alion syömään kun tulin synnäriltä kotia, olen syönyt useamman kuukauden ja mulla auttaa. Välillä pidin taukoa mutta maha jumittu parin päivän sisällä. N

Vierailija
4/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö normaalia rasvatonta ja sokeritonta jogurttia sen sijaan. Otat bifilus-kapseleita tarpeen tullen. Ja jotain Visibliniä apteekista.

Vierailija
5/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyylään tuoteselosteet tarkkaan, nyt olin vain mainoksen uhri. Näissä Activioissahan on energiaa 93 kcal/100g, kun Valion tavallisissakin on "vain" 80 ja nekin meillä pannassa. Lisätäänpäs kupillinen porkkanatikkuja päivässä tähän projektiin ja ne annoskoot, ne annoskoot alas!

Vierailija
6/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suosittelevat sitä.

Activiasta saat ihan turhaan kovaa rasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme