naiset,miksi ihmeessä ette harrasta seksiä miehenne kanssa vaikka talossa pieniä lapsia
eihän se ole mikään syy olla harrastamatta seksiä. seksi ja läheisyyshän on parisuhteen selkärankaa.meillä ainakin rupesi koko perheelämä ja parisuhde kukoistamaan uudelleen heti kun löysimme aikaa toisillemme ja seksille.vaikka kumpikin olemme väsyneitä vaativan vauvan ja 3v kanssa niin seksi ja yölliset läheisyyden hetket antavat valtavasti voimaa ja miehet oikeasti tarvitsevat seksiä tunteakseen itsensä rakastetuksi js halutuksi perheessä. eli kaikki naiset,peitot heilumaan aina voi valvoa varti pitempään :)
Kommentit (40)
kokeakseen itsensä halutuksi ja rakastetuksi. Meillä minä haluaisin, mutta mies ei.
Sinähän tuota tiedät kaikkien elämäntilanteen.
Meillä ei ollut paljon seksiä sairastelevien lasten takia jossain vaiheessa. Mieskin onneksi oli aikuinen ja ymmärsi, että minun on saatava nukkua kaikki ajat, mitä pystyn, että selviämme eteen päin.
Vastoinkäymiset lujittivat suhdettamme ja nyt kun lapsemme ovat isoja, olemme tosi läheisiä toisillemme, koska tuimme toisiamme kun meillä oli vaikeaa.
Olen aina ihmetellyt miehiä, jotka jättää vaimonsa siksi, että se ei vauva-aikana jaksa valvoa myöhään. Vaativat uniselta naiselta velvollisuusseksiä tai sitten kiristävät menevänsä vieraisiin.
ja se akti kestää aina vähintään tunnin. En kerta kaikkiaan jaksa, kun kestää niin kauan. Jos olis nopeampaa toimintaa niin jaksaisinkin valvoa useammin.
No ei oo ap.lla kovin laadukasta seksiä.
Sisään, nytkäytys ja ravistus...hohhoijaa....
ja suhde paranee....
Silloin kun toista haluttaa niin toista ei ja päinvastoin. Ja aika usein ei huvita kumpaakaan.
ei jaksa.
Pienten lasten kanssa elämä voi olla semmoista että nukkuminen houkuttaa enemmän :/
Mutta sitä lienee turha selittää semmoiselle henkilölle joka ei ole koskaan kokenut pahaa unenpuutetta.
Onneksi lasten kasvaessa tuosta ongelmasta pääsee kuitenkin eroon.
Mä en voisi elää hetkeäkään miehen kans, joka heti lasten mentyä nukkumaan, kömyäisi sänkyyn ja kiskaisisi pöksyt pois ja ilman esilämmittelyjä naipaisisi siksi, että kokisi itsensä rakastetuksi.
Rakastelu on kyllä ihan jotain muuta.
Suihku ja olohuoneen sohva eivät paikkoina jaksa enää innostaa ja ovat sitä paitsi epämukavia ja koko ajan saa pelätä että isommat lapset heräävät.
Mikä on neuvosi tähän? Mitä pitäisi tehdä?
ainakin on harrastattu.. Miksi yleistät?
Mulle ainakin vartti riittää täydelliseen nautintoon välillä. Sille ei voi mitään, jos on niin kylmä, että esilämmittelyyn tarvii tunnin aikaa. Jokainen tyylillään.
Sinä vain et ole tavannut kunnon miestä, kenen kanssa voi rakastella tunnin, pari kun se on niin ihana.
Joillekin naisille riittää pikapano siksi, ettei mies vain jättäisi. Kukin tavallaan.
Mulle ainakin vartti riittää täydelliseen nautintoon välillä. Sille ei voi mitään, jos on niin kylmä, että esilämmittelyyn tarvii tunnin aikaa. Jokainen tyylillään.
eikä ne aktit aina ole samanlaisia ja kestoltaan yhdenmukaisia. Meillä harrastetaan niin 5min pikapystypanoja kuin pitkän kaavan mukaan viettelyineen, esileikkeinen jne.
Meillä on lapsia tupa täys vaan ei se ole seksin harrastamista hidastanu/vähentäny. Toisinaan herää keskellä yötä panetukseen, toisinaan 'karataan' piharakennukseen ja pistetään ovet lukkoon. Parhaita on kuitenkin ne viikonloput kun kaikki lapset on poissa ja ehditään olla ihan kaksistaan... Vanhemmilla pitää vaan olla oma makuuhuone ja riittävästi mielikuvitusta, ei se kummempaa ole.
En mä, eikä mieskään pysty elämään ilman seksiä.
Mistä sä olet saanut sellaisen tiedon että muut ei harrastaisi sitä?
pussinsa 3 minuutissa jos erehdyn antamaan.
Aikuinen ihminen tekee töitä ja kasvattaa lapsista nuoria. Sitten ehkä eläkkeellä voi bilettää vähän rennommin kun ei sydän kestä.
Eipä se seksi nyt mikään erityisempi juttu ole, siihenkin kyllästyy aikaan kuten biletykseen.
Eikö teillä todellakaan ole elämässä muita intressejä kuin seksi?
ja suunnilleen parasta, mitä harrastaa selvinpäin oman miehen kans :)
Kirjoitin, että minulle riittää VÄLILLÄ...
Olen ollut mieheni kanssa 13 vuotta yhdessä ja kohta syntyy kolmas lapsemme. Seksielämämme on loistavaa ja molempia tyydyttävää. Se, mikä on meille tyydyttävää ja sopivaa, ei välttämättä ole sitä sinulle. Ymmärsitkö?
Kun sinä tarvitse vain 15 minuuttia, muut on kylmiä kun haluavat rakastelultaan enemmän.
Ja nyt me kaikki palvomme sinua kun kolmatta lasta odottaessakin olet niin hyvä sängyssä ja pikapanet miehesi kanssa. *aaltoja*
kuin naapurin nainen, koska minä jaksan parin minuutin pikapanoja joka ilta miehen mieliksi.
Naapurit vie lapset aina mummolaan ja viettävät viikonloppuja kahdestaan. Mitä se sellainen meininki on. Tuollainen kylmä nainen tarvitsee koko viikonlopun, että pystyy rakastelemaan miehensä kanssa.
Toista se olen minä kun emme vie lapsia hoitoon ja annan miehelle pikaisesti joka ilta.
miksi kuvittelet että emme harrastaisi?