Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saatte imuroitua, kun vauva jo konttaa? Missä vauva on sen ajan?

Vierailija
30.10.2009 |

Meillä vauva oppi k onttaamaan 7 kk iässä, on nyt 10 kk. En ole pystyny imuroimaan kun en tiedä mihin vauvan siksi aikaa laitan, meneehän pureskelemaan johtoa. Miten teillä imurointi järjestyy???!!!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se ei menis läpi kun mies usein siivoaa yksin kaikkien lasten kanssa mun kauppareissun aikana;)

Vierailija
22/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei jaksa pitää 10 kk lastaan lonkalla sen verran. Mäkin olen ihan täysi sohvaperuna, mutta onnistuu!

kun imuroi muksu kainalossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin matkasänkyyn, ja leluja sinne mukaan. hyvin pysyi. saattoi jopa nukahtaa, jos oli päiväuniaika käsillä.

Vierailija
24/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva nukkuu ulkona.

Eipä oikein muutoin onnistu. Päivän lepohetkihän tässä menee, mutta ei voi mitään.

Vierailija
25/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitten voi mitään muutakaan tehdä, jos ei imuroida voi... Onko tämä tätä nykyajan uusavuttomuutta, maalaisjärjen puutettä vai mitä ihmettä, kun ei tavallinen arki enää onnistu, kun perheeseen syntyy vauva. Meillä mennään tilanteen ja vauvan mukaan. Normaaleja kotihommia tehdään ja vauva on välillä lattialla, välillä sylissä, syöttötuolissa, you name it.... Ei kaikesta kannata ongelmaa tehdä, käy elämä muuten suht vaikeaksi :)

Vierailija
26/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on neljä lasta??? Kaksosetkin talossa joten samaan aikaan oli KAKSI vahdittavaa samanikäistä kun imuroin... HUHHUH!!

Hei oikeesti. Älkää nyt jaksako. Laita ap se kersa lattialle imurin kimppuun. Lapsi luultavasti viihtyy paremmin kuin hyvin sitä johtoo kiskomassa ja itseään nostamassa imurin päälle. Ja eikös se ole ihan ok...?

Vierailija
27/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies hommiin suoraan töistä -periaate?

Minähän en imuroi, kun lapsi pelkää imuria -periaate?

Kuten joku tuossa sanoikin, senkun teette homman! Ja lapsen voi btw opettaa olemaan pelkäämättä, kun näkee vähän vaivaa. Totutatte lapsen imurin ääneen pikkuhiljaa, leikitte imurilla lapsen kanssa!

Vierailija
28/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on jo sen verran isoja että on päässyt unohtumaan. Sen kyllä tiedän että ikinä se ei mikään ongelma ollut. Kai ne on kontanneet sen aikaa pitkin lattioita, olleet pinnasängyssä tai jotain?

Vierailija
29/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nukkuu, leikkii tms. mutta sylissä ei ole silloin kun imuroin. ei se ole sylissä silloinkaan kun teen ruokaa tai levitän pyykkejä.

Vierailija
30/59 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin avutonta ihmistä olemassa.

Vierailija
31/59 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monestakin asiasta, kuinka imurointi järjestyy.Jos on ahdas asunto, paljon siirreltävää ja kontittavaa, vauvan kantelu ei onnistu.

Kokeile jakaa imurointi osiin. Eli keskilattian imuroit vauva sylissä. Muuten laitat pinnikseen, jos ei vielä kiipeä pois.

Loput voit imuroida päikkäreiden aikana, tai sitten kun mies tulee töistä, tai joku tulee käymään.

Näille arvostelijoille, joilla on 5 lasta, ja imuroivat silti: kysymys oli vinkkien jaosta.

Minäkin kuulisin mielelläni hyviä vinkkejä muilta äideiltä!

Vierailija
32/59 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin ihan siinä samassa. Nostat pois jos menee puremaan johtoa.

Vierailija
33/59 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä niin vahva purenta vielä ole että saisi johdon poikki. Kerran kopsautin kyllä imurilla päähän kun yllätti takaata päin :/

Vierailija
34/59 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milläköhän lapset tottuu imuriin???varmaan imuroimalla!!!!!ei tod mitään sylissä kun imuroi,sillonhan laps just huomaa et äitikin menee kauhuun mukaan. hiukan rauhotella ja hassutella hymyillen vaan imuroidaan ja kas kun laps tarpeeks usein huomaa et ei täs nyt mitään ookkaan ni arvatkaapa mitä..ei pelkää ei,voi jopa puuhailla omiansa äitin siivotessa!!!!!kokemusta on.

Vierailija
35/59 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milläköhän lapset tottuu imuriin???varmaan imuroimalla!!!!!ei tod mitään sylissä kun imuroi,sillonhan laps just huomaa et äitikin menee kauhuun mukaan.

Ei äiti mene kauhuun mukaan, se imuroi!!!!!! hassuttele sinä hymyillen ihan keskenäsi, minä en huudata hysteeristä lasta!!!!!!äkkiä tottuu vähän mukavemmilla kenoillakin!!! Laitetaan vielä muutama merkki!!!!

Vierailija
36/59 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta ja kyllä mies sais kauheet pultit jos kämppä olis JOKAPÄIVÄ kuin kaatopaikka.

Mä en henk koht ymmärrä mitä sä teet kotona jos et "pysty" kotihommia tekemään.

en edes viitti ajatella minkänäköinen talo olis jos joka päivä tehtäis jompikumpi työt illalla.

Mun työ on tällä hetkellä kotona ja mies tekee töitä muualla. Molemmat tekee arvokasta työtä.

Minä pääasiassa hoidan kodin, teen ruuat (siivoan myös jäljet) leivon (siivoan niidenkin jäljet:)

pesen pyykkiä.

Mies tosin välillä viikkailee pyykkejä ja peseekin niitä jos sattuu tulemaan aiemmin kotiin enkä ole sinä päivänä konetta laittanut pyörimään.

on ihan sovittu niin, että kotitöitä ei tarvitse tehdä, jos on vauvan kanssa kotona, vaan kotonaolija tekee kotityöt sillä aikaa, kun töissäkävijä illalla hoitaa vauvaa. Olemme olleet mieheni kanssa vuorotellen kotona, joten kumpikaan ei joudu tästä kärsimään (tai saa kärsiä omalla vuorollaan, ihan miten vain haluat ajatella).

Mua kyllä kieltämättä välillä ärsyttää jotkut täysin avuttomat yhden vauvan äidit jotka ei saa mitään tehtyä! Mies tulee töistä sotkuiseen kotiin jossa odottaa vaan tyhjä jääkaappi ja vaimo lykkää välittömästi uupuneena vauvan miehelle. ???

Vierailija
37/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin avutonta ihmistä olemassa.

Lapsihan kiipeää pois pinnasängystä, jos sen imurin kimppuun kovasti haluaa!

Ja eipä tuon ikäiset enään sittereissä pysy...

Meillä lapsi kävellyt 6-kuisesta asti imurista kiinni pitäen aina kun imuroin. Vielä senkin jälkeen kun ei 9-kuisena tukea enään tarvinnut. Hidastahan se noin oli, mutta ei auttanut.

Sitten alle vuoden ikäisenä lapsi sai oman imurin ja imuroi nykyisin sillä samalla kun minä imuroin.

Vierailija
38/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattoi imuroida vauvan nukkuessa. Tai vauva sitten hengasi siinä imoroinnissa mukana, piti vaan koko ajan pitää silmällä että mitä touhuaa. Ei se niin vaikeaa ollut niinkään.

Vierailija
39/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei jaksa pitää 10 kk lastaan lonkalla sen verran. Mäkin olen ihan täysi sohvaperuna, mutta onnistuu!

kun imuroi muksu kainalossa...

Miten noin huonokuntoiset pystyisi muutenkaan hoitamaan lapsia? (en nyt tarkoita sinua)

Vierailija
40/59 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivota tässä talossa viiden lapsen keskellä.

Todellakin, voi elämän kevät teitä uusavuttomia!!

Jos mä lähtisin tolle linjalle niin varmaan en muuta pystyis kun makaamaan sohvalla lapset päällä pyörimässä.

kun meillä on neljä lasta??? Kaksosetkin talossa joten samaan aikaan oli KAKSI vahdittavaa samanikäistä kun imuroin... HUHHUH!! Hei oikeesti. Älkää nyt jaksako. Laita ap se kersa lattialle imurin kimppuun. Lapsi luultavasti viihtyy paremmin kuin hyvin sitä johtoo kiskomassa ja itseään nostamassa imurin päälle. Ja eikös se ole ihan ok...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän