Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yrittäjät marraskuuhun

30.10.2009 |

tiistaina laitettiin 1 alkio, oli aamulla 7 soluinen mutta oli jakautunut lisää 8 soluiseksi.

No, parempiakin on siirretty ilman haluttua tulosta, mutta pitää toivoa. 11 pv päästä tiedetään missä mennään.

Mitäs muut ?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea flunssa. Mulla siis keskiviikkona inssi tai punktio.

Pidän helinakeiju peukkuja sulle :=)

Mun La. menee sohvalla teetä juoden ja niistellen.

Vierailija
2/72 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeitä, masu vieläkin hieman aristelee punktion jäljiltä. Luget ällöttää yhtä paljon kuin ennenkin. Mä en tiedä tosta siirretystä alkiosta, et miten pitkälle oli jakautunut, mutta uskotaan, et pitkälle...:) Se lääkäri, kun ei turhia turise. Ja toivotaan, et se "söpöläinen" jatkaa edelleen jakautumista ja on aikeissa kiinnittyä pian;)!

Sunnuntain jatkoja! Tsemppiä helinakeijulle(? Sori nikkin unohtui...:/) piinistelyyn ja tuut:lle kasvatteluun:)

MM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ultra ja yksi 17 mm munarakkula on sopiva. 2 muuta ei kypsynyt tarpeeksi. Eli tällä mennään. Valittiin inssin. Se on keskiviikkona ja sitten alkaa piinapäivät. 19.11 on verikoe josta selviää onko meille tulossa kääryle. Suunitelma B on valmiina. Jos nyt ei nappaa niinkuin hyvin todennäköistä on, niin sitten jatketaan heti hoitoa samassa kuussa ja edetään koeputkihedelmöitykseen asti.

Täään siis irrotuspiikki. Yhdellä mennään mutta yksi me vain tarvitaankin =) Optimistisesti!!! Toivoa täynnä.

Miten muilla?

Vierailija
4/72 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sydämmelliset onnittelut plussanneille!!! Ihanaa!!! Antaa aina toivoa.

Täällä pp 11 menossa, eikä mitään oireita ole. Alussa kohtu jotenkin tuntu, mutta ei oo tuntunu enää sekään, joten ei ole toiveet korkealla. Mutta tietty viel on toivoa...

Palaamisiin!

Odottelua

Vierailija
5/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmeno tuli.. niisk.. nyt odotellaan tyhjeneekö itsestään vai tarvitaanko lääkkeitä. tekis mieli hautautua vällyjen alle ja piiloutua kaikelta. mutta eihän se mitään auta. palataan kunhan mieli vähän asettuu.

Vierailija
6/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri inseminaatiosta. 2 munista. Toinen oli ottanut niin kovan loppukirin että pääsi mukaan tähän tanssiin. Meille saa tulla vaikka kaksoset =) Nyt ei voi kun odottaa. Teen itse raskaustestin kotona 18.11 jännää!

Vilkku voi että olen tosi pahoillani :( halaus ja voimia.

Odotteluaa lähetän sulle lempeitä tuulia jotka johtaa yllätys plussaan vaikka ei ole oireita söpöläisestä.

Mette ja kultakutri tzemppiä ja haleja tähän harmaaseen päivään !

Sekä kaikille muille hyviä tuulia :)

Vierailija
7/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helinäkeiju oli kääntynyt mun päässä kultakutriksi.

Eli helinäkeijulle kaikkea ihanaa...

Vierailija
8/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkulle todella syvät pahoittelut ja valtavasti voimia.

Kiitos tuut toivotuksista ja onnea matkaan.

Tosiaan ilman yhtään minkäänlaisia oireita, tuli haamu aamulla testiin! Huomenna verikokeeseen kattomaan että voitaisiinkos tässä tosiaankin olla vaikka raskaana!!

Odottelua pp13

Vierailija
9/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkku: Voi kamaluus :(! Eihän tässä nyt näin pitänyt käydä… Voimia ja halaus

Vierailija
10/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkku: Voi kamaluus :(! Eihän tässä nyt näin pitänyt käydä… Voimia ja halaus

Vierailija
11/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävittää tekstiä... Palaan myöh. paremmalla onnella..

Vierailija
12/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnen päivä Odotteluaa! Jos tulee haamu niin se ei voi kun voimistua vain. Taidatte olla raskaana rouva hyvä tai neiti !!! Ihan itku tulee.

Mahtavaa :)

Vierailija
13/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että täällä on plussajunaan menojöitä, ainakin sitä toivon niin! =)

Mette, tuut, odotteluaa, helinakeiju: TARRASUKKIA TEILLE KAIKILLE!!!! Ihanaa, tuli oikein hyvä tuulahdus sydämeen kun luin viestiketjun!

aamu voimia, toivottavasti mieli on jo vähän kohentunut ja vilkku, oi olen niin pahoillani, tuntui niin kauhealta lukea, mitä on tapahtunut. En voi arvata, mikä tunne se on mutta voin vain aavistella! Toivottavasti *superhypervoimhalit* auttavat meitä naisia jatkamaan????

Itse hiljaiselon keskellä turhatumista, täytyy lääkärille sanoa että vaihdetaan Terolutit seuraavassa kierrossa. Ei tästäkään mitään tule että kuukautisia odotellaan päivä tolkulla, kun nyt ovat toistamiseen viivytelleet alkamisensa kanssa. Tätä menoa päästään vaan joka toinen kuukausi kokeilemaan että tepsiikö määrätty homoonilääkitys vai ei... Ja sehän tarkoittaa sitä että ekaa inssiäkin pitää odottaa kahta kauemmin. Enkä todellakaan ymmärrä että, mikä "kuukauden suosittujen" alkamisessa viivästyttää, nyt ei ainakaan voi olla stressi kyseessä, hädin tuskin muistin että sellaiset piti alkaa.

Kyllä taas tuntee itsensä niin turhaksi, vaikka pieniähän nämä minun murheeni ovat...

pikkulauantain jatkoja naiset!

-mirggu

Vierailija
14/72 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia !!!

Me jokainen tiedetään mitä koet nyt ja aika on ainoa, joka parantaa.

Halaus !

Vierailija
15/72 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirggu kiva kuulla susta. On hankalaa kun on odottelua selkeämpää olisi jos asiat menisi eteenpäin vaikka nikkuttaen mutta pysähtyminen ja odottaminen on nyt se vaikein osa.

Onko sun kuukautiset lakannut kokonaan?

Mulla PP1 ja olen hieman hätänen kun nyt jo tutkailen kaikenmaailman tuntemuksia mutta ehkä mulle käy niinkuin odotteluaa:lle kävi eli ei oireita mutta pussaa näyttää. Olen niin opitimistinen että haamu vahvistuu verikokeessa odottelualla.

Haluisin varata hiihtolomaksi matkan mutta ei oikein voi kun ei tiedä miten hoidot siinävaiheessa menee helmikuussa.

Sain eilen sikainfluenssa rokotteen, siitä nousi kuumetta joka oli laskenut yön aikana.

Mukavaa talvista odotusta kaikille.

Vierailija
16/72 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän marraskuun harmauteen ! Vilkulle pahoitteluni :(. Voimia ja toivoa uuteen yritykseen !! Täällä itse ihmettelen mitä oikein tapahtuu kun vuotoja on, mutta hcg-arvo sen kun nousee. On ollut kyllä sellaista vuoristorataa ! Viime lauantaina alkoi jälleen rajut vuodot ja kipu ja testiin menin keskiviikkona. Siellä hcg-arvo näytti hyvältä ja normaalilta raskauden kulkuun nähden. Ei vaan ole mitään oireita ja muutenkin tuntuu olo epäuskoiselta. No torstaina olisi elämäni ensimmäinen ultra :))) Jos vaan kaikki menee hyvin. Eli siinä tapauksessa voin sanoa että aina ei ne tyypilliset keskenmenon oireet ei merkitse mitään. Ainakin itse on nyt kokenut kantapään kautta. Toivosta epätoivoon... Tsemppiä ja voimia kaikille tasapuolisesti tähän pimeään syksyyn :))

Vierailija
17/72 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu ninu78 onpa todella ollu vuoristorataa, mutta onneksi arvot on kohdallan!! Oikein hyvää ultraa.

Itellä torstaina pp14 hcg oli 95. Viitearvot olis 120-580, eli oli vähän alakanttiin. Sanoivat että ihan hyvä arvo, vuorokauden jäljessä vaan, joten tarkastus ens torstaina, että onko noussu normaalisti. Ite tietty pelko pyllyssä että ei oo kaikki hyvin ja eilen muutamat ruskeat tipat sai ihan paniikkiin et siinä meni. Mutta tänään ei mitään oo tiputellu, joten olo on huojentunu ja jo vähän toiveikaskin. Pelottaa toki edelleen. Mitään oireita ei ole. Paitsi kovaa päänsärkyä oli nyt muutaman päivän.

Palaamisiin!

Odottelua

Vierailija
18/72 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hcg arvosta vielä. Itselläni oli vain 50 ensimmäisellä kerralla ja sanoivatkin että on siinä ja siinä olenko edes raskaana. Nyt arvo noussut yli kahteen tuhanteen. Vuodoista huolimatta. Mutta mukavaa lauantaita kaikille ja palaamisiin :))

Vierailija
19/72 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pp9 täällä siis jo ja jännät hetket lähestyy…;) Oireista en oikein tiedä, jotain pientä vatsan nippailua on saattanut olla ja toissa iltana hieman pahoinvointiakin. Taisi kuitenkin olla ennakko-oireita alkaneella flunssalle:/! Pientä lämpöä on pitänyt, kurkku on kipeä ja lihaksia särkee. Saikulla siis ollaan ja parannellaan itseä. Olo helpottaa aina siksi aikaa, kun särkylääkkeet vaikuttaa. Mutta nytkin alkaa taas vaikutus lakata ja vilunväritykset alkoivat taas. Yötä vasten ottaa Panadolia, jotta saa nukuttua.. Hieman jännittää testiajankohdan lähestyminen, vaikka nyt sairastaessa ei ole jaksanut ajatella sitäkään. Toivotaan parasta, vaikka odotukset ei kauhean korkealla olekaan ihan vaan näihin yritysvuosiin kehittyneen itsesuojeluvaiston vuoksi…

mirggu: Toivotaan, että siellä kuukauden suositut alkaa mahd. nopsaan ja jatkoon saatte apuhormonit muutenkin kohdalleen.

vilkku: Halaus ja voimia sinulle yrittäjätoveri

Vierailija
20/72 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan lisätä loppupätkä vielä...

tuut: Piinailunjatkoja ja vauvaliimaa kiinnittymiseen sinne:)!

ninu78 ja odotteluaa: Onnea molemmille vahvistuksesta veritestissä:)! Eiköhän ne arvot siitä vaan vahvistu..:) Ja ninu78:lla jo ultrakin tiedossa, joten siellä viimeistään! Onnea valtavasti molemmille ja kaikki tykötarpeet matkaan, jotta matka jatkuu aina sen 9kk!

Mette kuittaa tältä illalta ja siirtyy hörppimään kuumaa mehua.. Jaksuja kaikille:)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi