Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yrittäjät marraskuuhun

30.10.2009 |

tiistaina laitettiin 1 alkio, oli aamulla 7 soluinen mutta oli jakautunut lisää 8 soluiseksi.

No, parempiakin on siirretty ilman haluttua tulosta, mutta pitää toivoa. 11 pv päästä tiedetään missä mennään.

Mitäs muut ?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos loput tekstit tulis...

vilkku: Huiskutus sinulle

Vierailija
42/72 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vielä...

vilkku: Huiskutus sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis..

Vilkku: Huiskutus sinulle

Vierailija
44/72 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MetteMari minulla vuosi myös tosi runsaasti ICSI tuoresiirron jälkeen kun vuoto alkoi...Olin ostanut kaupasta yö siteitä ja nämäkään eivät riittäneet. Puhuin asiasta klinikalla mutta eivät sen enempää asiaa kommentoineet

Nyt taas viime kuukautiset olivat ok.

Tänään olin sitten passissa ja kaksi alkiota siirrettiin. Nyt pakastin tyhjä ja jännityksellä odotellaan seuraavat kaksi viikkoa.

Millään ei jaksaisi taas kaikkea aloittaa alusta jos tälläkään kertaa ei tärppää.

No mutta piinailua siis tiedossa kaksi seuraavaa viikkoa.

Jaksamisia kaikkille ja toivotaan, että myös onnistumisia tulisi.

Vierailija
45/72 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli noin monta huiskutusta!! kiitti!! heh heh..

MetteMari: voi itku, pahoittelut!! voimia tulevaan, joskus me vielä vauvat saadaan. ihan varmasti. oon samaa mieltä, että pelkkien negojen testailu on aivan kauheeta. vaikka oma keskenmeno menee elämäni pahimpien asioiden top 3-listalle (lapsettomuus, keskenmeno, miehen salasuhde puolisen vuotta), niin silti.. nyt ainakin tiedän, että plussa on mahdollista näillä hoidoilla, ja sikäli toivoa on.

sarde: voimia piinailuun!! toivotaan parasta lopputulosta!!

niin ja mulla myös ollut tavallista huomattavasti voimakkaampaa vuotoa siirtojen jälkeen. sit taas keskenmenossa vuoto ollut kohtuullisen vähäistä, vaikka jotain raskausmateriaalia olenkin nähnyt pöntössä.. voi apua, todella kauheeta, että edes kerron asiasta, mutta koville se otti, ja ottaa vieläkin kun mietin tunnetiloja juuri silloin. katsoin meinaan, että ei jumalauta, tuo on alkio...siltä ainakin näytti. onneksi ainakin vielä vaikuttaa siltä, että oma psyyke kestää tämän. samaa toivon sydämestäni kaikille!!

joulu on tulossa, ja äitienpäivän lisäksi varmaan ikävin juhla tietyllä tavalla meille tätä elämänvaihetta läpikäyville. paljon halauksia kaikille meille..

Vierailija
46/72 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkku olen todella pahoillani keskenmenon vuoksi ja muutakin todella ikävää elämässäsi nyt ollut. Jaksamisia...

Tiedän miltä sinusta tuntuu tai ainakin luulen tietäväni.

Meillä oli alkuvuonna IVF-hoidosta raskaus joka päätyi myös keskenmenoon viikolla 10.

Tuntui, että mitenkään en siitä selviä mutta selviäminen vei vaan aikaa.

Masennuin keskenmenosta ja meni puoli vuotta siitä ennen kuin lähdettiin uusiin hoitoihin.

Kannattaa antaa itselle aikaa juuri niin paljon kuin sitä tarvitsee.

Tää oli mulle toinen keskenmeno elämän aikana ja onhan se niin, että mieli korkealle ja suunnitelmat tulevaisuuteen vaikka pahalta tuntuu.

Halaus sinulle.

Vierailija
47/72 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kanssa kaksi keskenmenoa takana ja viimeisin nyt kesällä PAS-raskaus vkolla 12, jolloin sykettä ei enää löytynyt. Kyllä se vaan pysäytti maailman totaalisesti. Ensin pitää kärsiä näistä kaikista hoidoista ja sitten kun sen plussan saa, niin se otetaan vielä poiskin.

Itsellä on huomenna punktio ja pelottaa, sillä viime punktio oli sen verran kivulias kokemus. Ultrassa näkyi isoja rakkuloita ainakin 16, joten ihan kiva saalis tulossa toivottavasti. Vatsa on todella kipeä ja parasta onkin vaan maata sohvalla. Ei auta kuin kestää tämä uudelleen.

Tsemppejä kaikille marraskuussa hoidoissa oleville!

Vierailija
48/72 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkku: Todellakin tuli monet huiskutukset sinulle;)! Ja kyllä, en voi tietää, miten kova kokemus km on, koska en ole itse sitä kokenut.. Voin vain kuvitella, miten kova kokemus km, kun ensin kärsii lapsettomuuden tuskan ja siihen päälle hoidot, joista raskaus lopulta alkaa, mutta meneekin kesken.. Sitä ei kenellekään toivoisi. Toki keskenmeno on varmasti aina kova kokemus, vaikka raskaaksi tuleminen ei olisikaan niin pitkällinen prosessi, mutta pitkä yritys varmasti tekee raskauteen vieläkin isomman latauksen. Lämmin halaus sinulle ja voimia tulevaan

Vierailija
49/72 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko oikeesti ainoo, jolla patkii viestin lähetys...?? Taitaa olla meidän koneessa tai jopa käyttäjässä...;)

Sarde: Onnea pikkusöpöläisten kasvatteluun:)! Vauvaliimaa ym. tykötarpeita matkaan, jotta pikkuiset tarraisi voimalla kohdun seinämään ja jatkaisi kasvuaan siellä täydet kuukaudet:)!

Rizza: Tsemppiä huomiseen punktioon! Hyvän kokoinen ”saalis” tuntuis olevan luvassa. Toivotaan, et pääsisit vähemmillä kivuilla tällä kertaa…

ON: Vähän nyt vaihteeks mieli maassa. Jotenkin sitä ajatukset kerkes karkailla jo joulun aikaan ja aattelin, et kasvaisko joulun aikaa pikkuinen todistetusti kohdun lämmössä.. Mutta eipä sit:/! Vaikka hoidot omalla tavallaan raskaita onkin, niin ihanaa on se, et jotain ainakin tapahtuu asian hyväksi.. Nyt tässä menee pari kuukautta vain odotelessa, ”hukkaan”… Ja vaikka olen jouluihminen, niin ei ihan kauheesti huvittas alkaa valmistella joulua.. Ehkä nää pettymyksen fiilikset tulee vähän jälkijunassa, koska oon ollut tän kovan flunssa kourissa, eikä oo oikein jaksanut sairastelulta edes surra. Mutta ehkä tää tästä.. Joulu on todellakin paha aika, kuten joku jo asiasta mainitsikin.. Joka joulu sitä aattelee, et josko ens jouluna meitä ois jo kolme ja sit huomaa uudestaan ja uudestaan juhlivansa jouluja vain kahden kesken… Ja samaan aikaan tuttavapiiriin syntyy lisää lapsia, osa pareista eroaa ja saa lisää lapsia uudessa suhteessa, tulee vahingossa raskaaksi ym., ym. Voi tätä elämää… Ei ole oikeudenmukaista, ei..

Mutta siltikin elämä jatkuu ja toive elää:)!

Rakkaudella MetteMari

Vierailija
50/72 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen uusi täällä mutta en ensikertalainen hoidoissa, PAS poika kotona, nyt pikkukakkosen yritys päällä, kesällä PAs 2 alkiolla joka negatiivinen ja erittäin runsaat vuodot ja nyt juuri ivf takana josta vain 1 alkio pakkaseen ja toinen siirettiin, oli hyvälaatuisia kuulemma. Nyt sitten tänä aamuna pp9 tyhmänä menin tekemään testin Acon 25:lla ja pohdin että näyttäisikö se mahdollisesti vielä turhan positiivisen haamun sen pregnylin eli irroituspiikin hcg:t positiivisena, kuitenkin huomenna 2vko sen pistämisestä?? tiedän että tyhmää testata näin ajoissa mutta iski uteliaisuus niin kovasti koska kun pas tehtiin niin jo pp8 sain selkeän plussan Acon 10:llä siihen aikaan. Nyt en ole hankkinut niin tarkkaa ettei tulisi turhia viivanpaikkoja mutta pohdin että onko Acon 25 luotettava, aiemmin en ole saanut mitään haamujakaan tai viivanpaikkoja vaan 25:lla on ollut selkeästi kirkkaan tyhjä kontrolli viivan lisäksi, olisiko siis toivoa että hoito olisikin onnistunut ja näkyisi jo nyt, oireita ei nimittäin juuri ole, almasua vihlailee äkkinousuissa javälillä on niin menkka tunteet, saas nähdä tullaanko täältä taas korkealta ja kovaa!! Tsemppiä hirmuisesti piinailijoille ja tuleville hoidoille!! Voimia menetyksen kokeneille! Rankkaa tämä on edelleen vaikka jo yhden lapsen on 5 vuoden hoitojen jälkeen saanut, ihan sama odotus ja jännitys on pelissä, itkut ja surut negojen jälkeen on aivan samanlaisia.

terveisin: Watti

Vierailija
51/72 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näköjään tapana kirjoitella tänne vain aina kun jotain muutoksia tapahtuu..

Meillä odotetusti 3. inssikään ei tuottanut mitään tulosta. No, on tässä se hyvä puoli, että päästään vihdoin edes keskustelemaan tehokkaammista hoitomuodoista. Tiedossa jonotusta siis..

Keskustelin viime viikolla erään rouvan kanssa, joka jutteli avoimesti heidän lapsettomuus-projektistaan (mä ihailen ihmisiä, jotka haluavat/jaksavat puhua lapsettomuudestaan.Itse en vain pysty siihen, kai koen sen jonkinlaisena epäonnistumisena naisena..). Useamman vuoden yrityksen ja tyhjänpäiväisten hoitojen jälkeen pääsivät lääkärin vastaanharaamisesta huolimatta keinohedelmöitykseen (lääkärin mielestä 5 vuotta yritystä ja 6 inssiä ei vielä merkannut mitään...), ja ensimmäisestä tärppäsi. Luo toivoa tähän ankeuteen.. :-)

Naiset, halauksia ja voimia kaikille pettymyksiin ja tsemppiä uusiin hoitoihin!

aamu

Vierailija
52/72 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen testin tulos.

Leuka ylös ja kohti uusia hoitoja...

Vierailija
53/72 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen IVF hoito aloitettu. Punktio ja siirto tarkoitus tehdä viikolla 50. Minä en oikein ymmärrä tätä termistöä, kaikki on meillä mennyt niin nopeasti. Sain opaskirjasen hedelmöityshoidoidta ja kävimme mieheni kanssa kerran sairaanhoitajan juttusilla missä hän kertoi miten ja milloin lääkkeet otetaan. Yllätyin miten nopeasti tämä käy.Olen nyt ottanut 15 päivää Synarela- suihketta. Alkuun tuntui että olin kamalan kiukkuinen, hikoilinja paino nousi mutta nyt kaikki tuntemukset ovat hävinneet. Tuntuu että se purkki ei vaju ollenkaan vaikka sitä joka päivä ottaa. Olen jo ajatellut että pilaan koko hoidon kun en osaa ottaa edes nenäsuihkeita.

Taustoista senverran, ollaan kolmekympinen pari, ilman ehkäisyä ollaan oltu vuodesta 2004, yksi lapsi ja kaksi keskenmenoa, vika minussa.

Vierailija
54/72 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille,

pp 9 menossa ja tekisi mieli jo testailla mutta taidan malttaa odottaa muutaman päivän vielä.

Jonkunlaisia oireita on ollut: hikoilua,kylmä,vatsassa nipistelyä, janoa jne... En jaksa kumminkaan mihinkään uskoa.

Tsemmpiä kaikille hoitoihin ja jotka ovat negan saaneet niin pää pystyyn ja ajatukset uusiin hoitoihin.

Tiedän, et helpommin sanottu kuin tehty.

Sarde

Vierailija
55/72 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet mukaan! Toivottavasti saatte hyvää vertaistukea tältä palstalta, niinkuin minä ainakin saan! SIITÄ SUURI KIITOS TEILLE NAISET!!!!!!!

Pientä hiljaiseloa olen pitänyt, on kismittänyt noi kuukautisten myöhästymiset, mutta kuinka ollakkaan mistä lie johtuen ne alkoivat kuin ihmeen kaupalla viiko sitten sunnuntaina, JOTEN TÄNÄÄN ON EKA Puregon-annoksen aika ja tiistaina verikokeet sekä ultra!! JEE!!!!!!!!!

Tiedän kyllä että tätä kun nyt hehkutan ja odotan, niin pudotus on vaan korkeempi, jos kuitenkaan inssiin saakka ei vieläkään päästä! Mutta positiivisin mielin olen, joten mitä, sitä nyt sitten peittelemään. Itketään sitten kun on sen aika, mutta muuten hymyillään! =)

Pidän sarde peukkuja että piinapäivät

tuottaisivat tarrasukkien tarvetta!

Pahoittelut tuut:lle negasta! *Superhypervoimahalit*

Minusta tähän päivään voisi sopia tälläiset ajatukset: "Elämä on lyhyt! Riko sääntöjä! Anna anteeksi nopsaan! Suutele hitaasti! Rakasta todellisesti! Naura hillittömästi! Äläkä ikinä kadu mitään, joka on saanut sinut nauramaan!"

Hyvää alkavaa viikkoa naiset! =)

Vierailija
56/72 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs, onko ketään kellä ei olis vielä lääkekatto täys ja joutuu omasta pussista maksaan lääkkeitä?

mulla olis avaamaton puregon 300iu ja vajaa ampulli (säilytetty jääkaapissa ohjeiden mukaan ja päivämäärää on muistaakseni 02/11 saakka)

voisin myydä ne paljon halvemmalla pois, kun itse en enää tarvitse...

zemppiä naiset tähän rankkaan projektiin!!

Vierailija
57/72 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sarde ja Mirggu tuesta. Mulla menee nyt aika hitaasti. Nukuin viikonlopun. Väsyttää ja mielä laahaa maassa.

Lääkärin terveiset oli että tässä kuussa ja joulukuussa ei päästä tekemään mitään kun ei ole tulossa kuin yksi tai kaksi mini munista. Eli suunitelmissa on odottaa tammikuuhun ja tehdä sitten IVF.

Nyt syön Divinaa siihenasti.

Voimia kaikille! Sarde toivon että sinä kannat mukanasi jo sitä ihanaa ihmettä ja Mirgulle peukkuja ultraan että nyt tulisi jättipotti.

Vierailija
58/72 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuhan sitä tänään tosiaan tuli. Vaikka kuinka yritin tsempata itseäni ja ajatella että kyllä tää tästä suttaantuu. Niin tuntui vaan niin PAHALTA, kun lääkäri totesi että ei tämäkään hoito ole tuottanut minkäänlaista tulosta.

Hän ei edes osannut antaa mulle seuraavaa hoitosuunnitelmaa. Ilmeisesti juttelee vielä toisenkin lekurin kanssa ja sitten päättävät että, mitä tehdään. =(

Yksi vaihtoehto oli sellainen että jatkaisin pelkällä puregonilla ja annostusta lisättäisiin taikka sitten aloittaisin jonkin toisen lääkkeen, mikä on vasta markkinoille tullut... Täytyy seuraavista kuukautisista soittaa ja puhelimessa saan sitten kuulla, mitä lääkäri on päättänyt.

Suurella todennäköisyydellä ei kuitenkaan inssiin päästä enää tämän vuoden puolella. Eikä varmaankaan kyseistä hoitoakaan aloiteta ennen tammikuuta. Toi joulu tulee sekoittamaan kuvioita todella suuresti. Sanoivat että ovat "lomalla" 3-4 vkoa, että tammikuussa jatketaan.

Tänään oli mieli maassa etten edes ole viitsinyt laskea päiviä että, miten toi kierto menee joulukussa. Suuri helpotus on kuitenkin ollut miehen tuki tänään. Vaikka tiedänkin että hän rakastaa minua, oli kuitenkin kivaa kulla häneltä tänään: "kulta rakastan sinua silti, vaikka tämä ei onnistuisikaan!" =) Vaahtokylpy ja lämmin kainalo, jota vasten itkeä oli, mitä parhainta terapiaa!!!!

Voih, tuut olen todella pahoillani taidetaan olla samassa veneessä kun mitään konkreettista ei päästä tekemään ennen tammikuuta. HÖH!

Irtiotto arjesta ja tästä helkutin pimeydestä tekis terää!

*välillä nauretaan ja välillä itketään* (tänään oli jälkimmäisen vuoro) BLÄÄH...............

Vierailija
59/72 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta !

Voimia ja jaksamisia mirggu ja tuut.

Tosiaan pahalta tuntuu meistä kaikista kun hoito ei ole onnistunut. Niin suuret ovat odotukset meillä kaikilla täällä.

Olen malttanut mielen ja testaan vasta huomenna kun on oikea testi päivä.

Jotenkin testin tekemistä haluaisi vaan siirtää koska nyt iskenyt pelko siitä jos hoito ei olisi onnistunut niin taas pitäisi kasata ajatukset uuteen hoitoon alkuvuodelle.

Voimia ja jaksamisia kaikille,

Sarde

Vierailija
60/72 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mä nyt sitten tein päivällä testin kumminkin ja en jaksanut huomiseen odottaa.

Positiivisen testin sain. Huomenna olen menossa verikokeeseen ja raskaus varmistetaan.

On todella onnellinen olo mutta samalla pelottaa. Takaraivossa vielä kevään keskenmeno.

On onnellinen olo ja samalla en vielä tajua, että raskaana ollaan.

Kiitos kaikille kannustuksesta ja ihanaa kun on tämä palsta jossa voi ajatuksiaan purkaa.

Sarde

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän