yrittäjät marraskuuhun
tiistaina laitettiin 1 alkio, oli aamulla 7 soluinen mutta oli jakautunut lisää 8 soluiseksi.
No, parempiakin on siirretty ilman haluttua tulosta, mutta pitää toivoa. 11 pv päästä tiedetään missä mennään.
Mitäs muut ?
Kommentit (72)
On taas vierähtänyt tovi ja täällä kaikille tapahtunut kaikkea !! Iloa ja surua. Mutta sitä tämä prosessi näköjään on. Eikä tätä lapsettomuuden ja hoitojen rankkuutta tajua ennenkuin on itse kokenut sen. Itse olen nyt kolmen päivän sairaslomalla, eli raskaushan meni sitten kesken vko.lla 9. Erttäin kivuliaasti ja runsain vuodoin. Eli varmaan ne vuodot minun kohdalla oli merkki ettei kaikki hyvin siellä pikkuisella. Nyt olo totaalisen tyhjä. Oli kerennyt jo niin paljon iloita ja suunnitella kaikkea. Pettymys on myös suuri kaikille läheisille ja päätimmekin, että jos jopskus vielä onnistumme, pidämme kyllä tiedon ihan omanamme mahdollisimman pitkään. Jokainen tietenkin itse tietää mikä parhain omalle kohdalla. Ehkä parin kuukauden kuluttua voisi sitä passia yrittää , kun yksi saatiin onneksi talteen. Lääkäri oli sitä mieltä ettei ainakaan aiemmin. Ehhä itsekään ei ennen sitä ole valmis. Mutta voimahaleja ja kaikesta huolimatta ihanaa Joulun odotusta kaikille !!
Voi Ninu78, tiedän tunteen ja olen todella pahoillani keskenmenostanne!! Itselläni meni IVF-raskaus kesken nyt kesällä rv 12, kun niskapoimu-ultrassa ei löytynyt enää sykettä. Shokki oli totaalinen, kun vauvaa olimme jo niin odottaneet. Me jatkoimme hoitoja heti perään, sillä toive uudesta raskaudesta oli niin kova.
Omaa napaa: Tein sitten tänään uuden testin ja viiva on jo vahvistunut! Jännittää pitää tietysti vielä todella pitkään, kun on vasta pp9, mutta jotain on sentään tuolla masussa tapahtunut. :)
ONNEA SARDE!!!
Ihan mahtavaa. Ihanna että täällä tapahtuu hyviä asioita. Sarde halaus ja onnirutistus.
Rizza jee. onnea haamusta. Täältä lähtee tuulenmukana liimaa joka vie raskauden loppuun!!!
ninu78 voimia uuteen yritykseen. Vielä me jonain päivänä paijataan meidän isoja mahoja. Vuonna 2010.
Jaksamista ja tzemppiä myös kaikille muille täällä oleville!
Terv: Tuut 68 joka odottaa sitä hemmetin tammikuuta jotta hoidot jatkuisi. Voisiko joku pikakelata joulukuun ohi.
Kiitos kaikille teille paljon kannustuksesta ;)
Rizza onnea haamusta ja kannustuksesta. Toivotaan, et plussa tuulia saataisiin tänne lisää.
tuut kiitos todella paljon kannustuksesta.
ninu78 voimia uuteen yritykseen.
Kävin tänään Hcg verikokeessa ja arvo oli 118 kun minimissään pitäisi olla 120-. Yritän olla rauhallisin ja positiivisin mielin. Viikon päästä Hcg katsotaan uudestaan.
Ensimmäisenä tuli taas pelko onko kaikki hyvin ? meneekö kaikki hyvin loppuun asti jne...
Meilläkin keväällä oli IVF - hoidosta keskenmeno ja puoli vuotta pidimme hoidoista taukoa koska en ollut aiemmin valmis uuteen yritykseen.
Nyt tosiaan ICSI pas siirrosta sai alkunsa tämä raskaus. Kaksi alkiota siirettiin.
Olen myös ajatellut, että ystäville ja tuttaville en puhu asiasta ennen kuin 3 kk takana. Viimeksi hehkutin heti raskautta ja sitten olikin tosi kurja loppu.
Tosiaan toivon kaikille onnea matkaan yrityksiin. Tää palsta on mahtava ja saa ajatuksia vaihtaa muiden kanssa jotka ovat kokeneet samat kovat hoidot. Ylä - ja alamäet.
Onnellinen Sarde
Tuut, kiitos tsemppauksesta! :) Onneksi on joulu tulossa, niin aika menee nopeasti ja kohta on jo tammikuu.
Sarde, ole vain ihan rauhallisin mielin, minusta tuo sinun hcg-arvo on hyvä. Oikein paljon onnea plussasta! Meillekin muuten laitettiin kaksi alkoita matkaan. :)
Täällä myös testattu tänä aamuna selvä plussa pp10. :) Olen niin onnellinen. Kumpa kaikki menisi oikeasti tällä kertaa hyvin ja välttyisin keskenmenolta.
Rizza onnea plussasta. Super hieno asia.
Mietin ihan samaa kuin Rizza sinä, et toivottavasti keskenmenolta välttyisi.
Oletko saanut tai meinaatko mennä sikainfluenssa rokotukseen ? Olen itse menossa ja mietin, ei kait keskenmeno riski kasva ?! Olisko jollain tietoa.
Muutenkin ihanaa kun joulu tulee ja tulee samalla muuta ajateltavaa ;) ja, että 3 kk menisi nopeasti ja raskaus menisi ilman ongelmia eteenpäin.
Tuu Rizza kertomaan kuulumisia jatkossa ja muutkin.
Sarde rv 4
Sarde, minulla on varattu aika rokotteeseen ensi viikolle. Itsekin olen kovasti miettinyt, että kasvaako keskenmenoriski, mutta lääkäri ja neuvolantäti ovat kannustaneet ottamaan rokotuksen, kun tiedossa on ulkomaanmatka jouluna.
Arvasin, että jos joskus uudelleen tulen vielä keskenmenon jälkeen raskaaksi, niin alan olla aivan paniikissa kaikesta. Minullahan on jo yli viikon polttanut alaselkää kuukautismaisesti ja tänään alaselkä on ollut tosi kipeä. Viime yönä näin unta, että aloin vuotamaan verta ja kun heräsin vessaan, niin sydän pamppaillen pelkäsin, että näkyykö alushousuissa vuotoa. Luojan kiitos ei näkynyt. :)
Sarde, onko sinulla ollut oireita? Itselläni on tuon alaselän kivun lisäksi pää ollut kipeä, rinnat arat ja vatsa kamalan turvonnut (ehkä vielä punktiosta).
Rizza rv 3+6, pp11
Rizza huomenna varaan ajan myös sikainfluenssa rokotteeseen.
On varmaan parempi ottaa koska kuukausi sitten olin todella korkeassa kuumeessa ja flunssassa ja tulevaa ajatellen myös.
Mieheni on ulkomaalainen ja ehkä olemme myös lähdössä reissuun ulkomaille.
Oireina on ollut pahaoloa,rinnat arat,väsymystä,useammin saa käydä wc:ssä. Ilmaa oli paljon vatsassa mutta se meni onneksi ohi.
Minulla ollut sanoja pelkoja kuin sinulla keskenmenon suhteen mutta yritän ajatella postiviisesti.
Ennen testin tekoa näin unta, että kuukautiset alkaa jne...
Sarde
SUUREN SUURET onnittelut Sardelle ja Rizzalle!!!!!! snif... :,)
ihanaa!! ja olikos muistakin plussaajia niin ONNEKSI OLKOON!! :)
*halaus*
Sitä kohti jokainen teistä!!
Oikein hurjasti onnea Sarde ja Rizza!!!!
Olen tässä muutaman kuukauden ollut vähän taustalla kun mitään ei ole tapahtunut. Viime perjantaina sitten hain yhden kaverin kyytiin ja nyt odotellaan sit pari viikkoa tuskaisena. Mulla kans Sarden ja Rizzan tavoin keskenmeno takana, joka oli todella raskas, ja välillä vieläkin tuntuu etten ole siitä yli päässyt.
Meillä siis tehty eka ICSI helmikuussa, josta tuo keskenmeno. Yksi aiempi PAS tehty syyskuussa, mut se oli nega. Tämän kyytiläisen jälkeen on enää kaksi kaveria pakkasessa ja sen jälkeen varmaan taas sama rumba uudelleen.
Tsemppiä kaikille ja hyvää uutta viikkoa!
pp3
Ktj-78 tseppiä ja positiivistä mieltä piina päiviin ;)
Mä kohta lähdöössä uuteen Hcg:hen. Viime perjantina arvo oli 118 ja toivotaan, et kaikki olisi hyvin ja arvo olisi noussut.
Hyvää viikonloppua kaikille !
Sarde
Sarde, ihanaa! Miljoonasti onnea plussasta! Voi kun nyt kaikki menisi hyvin ja saisit vauvan syliin asti! :)
Itselläni on tänään pp8 ja testasin raskaustestillä ihan selvän haamun. Nyt sitten mietinkin, että voiko pregnyl (5000iu) vielä vaikuttaa tulokseen, kun ylihuomenna tulee kaksi viikkoa pistämisestä ja lääkkeen ohjeissa lukee, että on poistunut 10 päivän kuluessa elimistöstä ja nyt siitä olisi jo 12 päivää. Meillähän siis 2 siirrettiin ja 10 meni pakkaseen. :)