Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista kadehtisit ja pitäisit vähän

Vierailija
29.10.2009 |

niinkuin kilpailijanasi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunista, fiksua ja hauskaa.

Vierailija
2/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreämuotoista, laajan yleistiedon omaavaa, hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista, joka yhdistää työn ja perheen sujuvasti, on hyväntuulinen ja lämmin persoona, ja huolehtii lisäksi itsestään.

Miksi vastasin näin? Itselläni ottaa koville työn ja perheen yhdistäminen...

Vierailija
4/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaan ketään kun en ole koskaan kadehtinut ihmistä.

Vierailija
5/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kadehdin yhtä ihmistä, mutta en kauhean hyvin osaa sanoa miksi. Varsinkin kun tiedän hänen elämästään niin paljon, että en missään tapauksessa haluaisi olla hän. Mutta ehkä hieman hänen näköisensä.

Vierailija
6/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä kun en meinaa edes töitä löytää. :(

Vierailija
7/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en koe häntä kilpailijakseni, painitaan vähän eri sarjassa...

Mutta siis lahjakas ja upea urheilija, maailman kauneimpien naisten joukossa, älliäkin löytyy koska on hoitanut koulunsa kaiken ohessa ja opiskelee taloustieteitä, ainakin julkisen kuvan mukaan äärettömän positiivinen ihminen joka osaa suhtautua itseensä ja epäonnistumiseensa myös ironisesti.

Olisinpa hän :):):)

Vierailija
8/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen itseeni tyytyväinen :)

Vierailija
9/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta mies olisi kiinnostunut ja vertailisi minua häneen.

Kadehdin vähän tai itseasiassa enemmän ihailen naisia, jotka ovat hyvin huoliteltuja ja tyylikkäitä, aina freesin ja kauniin näköisiä, menestyvät ja tekevät hienoa uraa, matkustelevat työn puolesta paljon ulkomailla, sukkuloivat ongelmitta perheen ja työn välillä ja hoitavat vielä tyylikkäästi ja hyvällä maulla sisustettua kotiaan hienosti. Niin, ja tekevät väitöskirjaa ja esikoiskirjaansa äitiyslomalla ja harrastavat jännittäviä ja mielenkiintoisia lajeja sekä ovat lisäksi luovia ja lahjakkaita, sosiaalisia ja todella mukavia. Sellaisia multikykeneviä supernaisia.

Joitakin tämän tyyppisiä, joilla ehkä kuitenkin on jotain heikkouksia (esim. siitä kodista huolehtivat pitkälti siivoojat tai lapsista huolehtii paljon auttava mummo tai lastenhoitajarinki), tiedän ja en voi olla ihailematta :). Lisäksi jos vielä parisuhde kukoistaa, tai nainen on itsenäinen ja täysin tyytyväinen sinkkuuteensa, niin kyllä, ihailen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän