G: Taloutesi yhteisnettotulot?
Kommentit (27)
500 euroa.
Mutta nettotulomme laskevat vuodenvaihteessa, kun veroprosenttini nousee kohisten. Olin tänä vuonna pitkään hoitovapaalla, ja vasta syksyllä aloitin työt.
isä siivooja ja minä hoidan vanhuksia 5 tuntia päivässä. Koulutus metronomi.
Plus 800 euroa vanhoista lapsista elatusmaksuja. Hyvin tässä elelee.
Ai niin, siis elät vielä isäsi kanssa..
Ja mikä hittolainen on "vanha lapsi"???
Ja mikä hittolainen on "vanha lapsi"???
Siis lasten ISÄ on siivooja. Ja vanhoilla lapsilla tarkoitan edellisen aviliiton lapsia, joista saan elatusmaksuja heidän isiltään.
Mutta mulla onkin loppuvuoden ajan sikapieni veroprossa.
isä siivooja ja minä hoidan vanhuksia 5 tuntia päivässä. Koulutus metronomi. Plus 800 euroa vanhoista lapsista elatusmaksuja. Hyvin tässä elelee.
Ai niin, siis elät vielä isäsi kanssa.. Ja mikä hittolainen on "vanha lapsi"???
Siis lasten ISÄ on siivooja. Ja vanhoilla lapsilla tarkoitan edellisen aviliiton lapsia, joista saan elatusmaksuja heidän isiltään.
Suhteellisen tylsää hommaa varmaan, vaikka aika tarkkana tietysti täytyy olla. Oma rytmitajuni ei kyllä riittäisi metronomin työhön. :)
minulla on lukihäiriö, joten tulee virheitä. Voi ilkkua. Minun on vaikea luoda selvinä olevia lauseita. Pahoittelen jos jotain haittaa.
Tulot ovat noin korkeat, koska mieheni omistaa yrityksen, siivousyrityksen.
kaksi täälläkin naurettua / väheksyttyä ammattia + WT-tyyppinen "edellisien isien maksamat elatusmaksut". Siis kaikkea, mille nämä kaikkitietävät ja norsunluutorneissaan maailmalta sokaistuneet AV-mammat(?) kavahtavat nähdessään.
Koska he ovat parempia kuin muut ja tulot ovat yksi ihmistä parhaiten määrittävistä osasista.
Hauska miettiä sitä, että mikä on "talous" ja mitkä nettotulot. Meidän talouteen tulee rahaa noin viidestä eri lähteestä - parilta työnantajalta, sitten kolmannelta aikuiselta elareiden muodossa, sitten kelalta lapsilisiä ja osittaisen hoitovapaan aiheuttamaa lisää ja vielä pieniä määriä pääomatuloja.
Valitettavasti en tässä kerro summia, kun niistä osa olisi muiden ihmisten tuloja. Omat nettotulot kuitenkin luokkaa 2000e.
talla hetkella noin 3500 euroa kuussa.
Ma olen hoitovapaalla, kun menen toihin noin 5000 e/kk
Ja mikä hittolainen on "vanha lapsi"???Ja vanhoilla lapsilla tarkoitan edellisen aviliiton lapsia, joista saan elatusmaksuja heidän isiltään.
Metronomi joka asuu mahdollisesti isänsä kanssa, saa elatusapua edellisen aviliiton aikaisista vanhoista lapsistaan heidäin iseiltään. Hyvää isänpäivää vain teille!
paljon pitää tienata, että nettoaa 8000 tai enemmän kuussa?
Meillä on jotain 80100 tuhatta plus siis nettona vaikka emmä haluu näistä puhuu. Onhan se aika vähän. Mutta kerran päivässä se on jees. Paitsi ei oikeen enään kun tiimi vaihtuu ja ne tarjoo 8000 per päivä... se on jo aika vähän.
Taas saat ketjullisen kroisospennosia.