Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joille aina sattuu ja tapahtuu jotain negatiivista. Onko kyse välillä myös asenteesta?

Vierailija
30.07.2026 |

Minulla on tällainen kaveri. Olen ajatellut että onpas tällä huonoa tuuria, kun tälle tapahtuu AINA jotain. Milloin joku tuntematon sanoo töykeästi, joku asiakas rähisee töissä, joku törttoilee liikenteessä tämän edessä, jne.

Mutta.

Nyt olin hakemassa tätä kaveria töistä, oltiin menossa kaveriporukan illanviettoon. Ja kun oltiin lähdössä kaverin työpaikalta, kaverin työkaveri huikkasi tälle vielä että vilkaisetko tätä juttua vielä. Tässä meni siis oikeasti alle minuutti.

Kun päästiin illanviettoon, kaveri alkoi selostaa kaikille versiota tuosta "hidasteesta" jota en meinannut tunnistaa edes samaksi tilanteeksi. "Siis ette IKINÄ arvaa, oltiin lähdössä kun se yks "Tiina" tuli just ovella hädissään huutelemaan että tuu äkkiä kattomaan nää paperit mun kanssa!! Ja niitä oli siis NIIN paljon!! Meidän lähtö myöhästyi ihan hirveästi, siis siinä meni varmasti joku vartti kun selattin niitä läpi!!!"

Pisti miettimään miten iso osa tämän kaverin kommelluksista on ihan oikeasti tapahtunutta, ja mikä dramatisointia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi