Lue keskustelun säännöt.
No nyt on sitte sikainfluenssaa Espoossakin...
29.10.2009 |
Kilossa pari lasta sairastunut... eiköhän pian leviä..
Kommentit (4)
onhan sitä ollu jo täällä jonkin aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja matinkylän koulussa kuulemma myös on. Ei sitä leviämistä pysty estämään millään.
jo pitkään ap, nyt myöhästyit murehtimisistasi.