Mietitkö koskaan aborttiasi?
ikäinen sä oot? Meillä se onni rt on jo kolme lasta, mut vois pööa neljäkin.
Kommentit (33)
Kyllä mä ainakin mietin mutta se tehtiikin vasta tossa marraskuussa. Kadun syvästi koska haluan lapsia oisin halunnut pitää sen pikkusen mutta mentiin miehen kanssa paniikkiin ja päädyttiin aborttiin.. Se tehtiin lääkkeillä ja kun ekat lääkkeet olin ottanut oisin halunnutkin sitten jatkaa raskautta mutta epämuodostumien riski on suuri.. Mietin koko ajan että paljo mulla ois viikkoja koska tuntisin liikkeitä jne... Kenellekään en voi asiasta edes puhua.:(
Kyllä mä ainakin mietin mutta se tehtiikin vasta tossa marraskuussa. Kadun syvästi koska haluan lapsia oisin halunnut pitää sen pikkusen mutta mentiin miehen kanssa paniikkiin ja päädyttiin aborttiin.. Se tehtiin lääkkeillä ja kun ekat lääkkeet olin ottanut oisin halunnutkin sitten jatkaa raskautta mutta epämuodostumien riski on suuri.. Mietin koko ajan että paljo mulla ois viikkoja koska tuntisin liikkeitä jne... Kenellekään en voi asiasta edes puhua.:(
jos nyt itket ja kadut n 1,5 kk sitten tehtyäsi aborttiaisi, ja haluat muka nyt lapsen, olet kpsymätön äidiksi.
Nyt tai seuraavaan 5 vuoteen.
Jos aiot tehdä lapsen , minkä aiot olla abortoimatta heti perään, toivon että se olisi vammainen tai kuolisi heti syntyjään.
Saisit tutaa miltä tuntua leikkiä elämällä.
Suuri osa naisista jotka tekee abortin tulee aika usein aika nopesti abortin jälkeen raskaaksi ja hoitaa lapsensa hyvin jo on siihen täysin kypsiä!! Ja sun toive että mun seuraava lapsi kuolee kohtuun voi kuule hyvin toteutua, koska sairauteni takia kaikki raskauteni tulee olemaan vaarallisia minulle ja lapselleni mutta olisko sun mielestä oikein että seuraava lapsi joka on täysin viaton joutuisi mun teostani maksamaan? Sitäpaitsi jos tulisin raskaaksi jnyt a lapseni olisi vammainen en sitä abortoisi ihminen se on siinä missä muutkin vaikka vammainen olisikin.
jos nyt itket ja kadut n 1,5 kk sitten tehtyäsi aborttiaisi, ja haluat muka nyt lapsen, olet kpsymätön äidiksi.
Nyt tai seuraavaan 5 vuoteen.
Jos aiot tehdä lapsen , minkä aiot olla abortoimatta heti perään, toivon että se olisi vammainen tai kuolisi heti syntyjään.
Saisit tutaa miltä tuntua leikkiä elämällä.
toivot että lapsi olisi vammainen? tai kuolisi heti syntyjään? Joo olis jääny tätän kommentin tunnevammainen syntymättä.
millainen hän nyt olisi tai millaista perhe-elämä olisi. Joskus saatan miettiä sitä tilannetta jossa päätöstä mietin ja ensimmäisenä mieleen nouseva asia on, että onneksi elämä on nyt näin.
Abortista on aikaa pari-kolme vuotta, ja tein sen niin vaikeassa ja raskaassa elämäntilanteessa, että minä en olisi pystynyt mihinkään muuhun vaihtoehtoon. En kadu ja edelleen päätös tuntuu oikealta, mutta silti se oli ehkä elämäni vaikein päätös.
Raskaaksi tulin kondomin rikkouduttua ja jälkiehkäisyn petettyä elämäntilanteessa, joka jo muutenkin oli sietokykyni äärirajoilla.
Enkä mä sitä enää mieti. Mä olin, herrasiunaa, 15-vuotias ja aikuinen ymmärtää kyllä, että ratkaisu oli ainoa oikea siinä vaiheessa. Meillä on ihana lapsi, kohta viisivuotias. Kolmikymppisenä oli oikea hetki tulla äidiksi. Mä en muutenkaan jaksa vatvoa vanhoja asioita, kun ei ne siitä miksikään muutu. On elettävä tätä päivää ja yritettävä tehdä tästä päivästä tämän hetkisen elämän paras.
joka kerta tehty ihan tarpeeseen.
joka kerta tehty ihan tarpeeseen.
Nyt neiti on 13v. "Tehkää" uusi vauva.
että seksiin olla valmiita nuorenaki mutta ei sit siihen lapseen
Siitä on nyt 9 vuotta ja välillä tulee mieleen että jos olisin pitänyt vaikka hulluahan se sillloin olis ollu... en ollu liian nuori, olin 27v. Hakkaava,narsisti, juoppo mies oli, olis varmaan tappanu lapsenkin, niin ainakin uhkasi.
Uhkasi myös tappaa minut jos pidän lapsen... tiedän etten siihen elämäntilanteeseen voinut lasta ottaa, lapsen parasta ajattelin. En tuolloin ollut itsekkään kunnossa, ihan hakattavana ja maan matosena....
Nyt kaikki toisin, toinen mies ja ihana lapsi :)
Kyllä sitä joskus kuitenkin miettii...
Että uusi elämä korvais sen elämän kuka sitä ei saanut? Onko edes moraalista oikeutta?
Suuri osa naisista jotka tekee abortin tulee aika usein aika nopesti abortin jälkeen raskaaksi ja hoitaa lapsensa hyvin jo on siihen täysin kypsiä!! Ja sun toive että mun seuraava lapsi kuolee kohtuun voi kuule hyvin toteutua, koska sairauteni takia kaikki raskauteni tulee olemaan vaarallisia minulle ja lapselleni mutta olisko sun mielestä oikein että seuraava lapsi joka on täysin viaton joutuisi mun teostani maksamaan? Sitäpaitsi jos tulisin raskaaksi jnyt a lapseni olisi vammainen en sitä abortoisi ihminen se on siinä missä muutkin vaikka vammainen olisikin.
ilman lääketieteellistä apua, huomasin kuitenkin olevani raskaana rankkojen hedelmöityshoitojen avulla saatujen kaksosten ollessa 3kk. Kaduin aborttia lähes heti sen tehtyäni, meille onneksi syntyi sitten luomuvauva vielä 2007.
että seksiin olla valmiita nuorenaki mutta ei sit siihen lapseen
Antaa itselleni anteeksi sen yhden abortin, jonka tein. Toista en enää antaisi.
Siis millainen hän olisi tai miten hän muuttaisi perhettänne? Itse huomaan abortista olevan 11 vuota ja en ole käsitellyt koko asiaa edes. Meillä nyt 3pientä lasta.