Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko huutonetissä myytävät lastenvaatteet hyvä laatuisia

Vierailija
29.10.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtälailla voisit kysyä että onko kaupassa myytävät vaatteet hyvälaatuisia. eli eiköhän riipu vaatteesta, itse myyn vaan laatuvaatetta huutiksessa, tavallisilla kirppareilla tavalliset vaatteet.

Vierailija
2/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso myyjän palautteita. Yleensä erittäin tyytyväiset ostajat ilmaisevat tyytyväisyytensä myös palautteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ihan tunnettuja merkkejä, mutta jos on meidän käytössä kestänyt hyvänä, niin laitan sit eteenpäin myyntiin. Paskaa en jaa eteenpäin, mies käyttää ne öljyrätteinä tallissa.

Vierailija
4/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn vain hyväkuntoiset vaatteet jotka ovat jääneet vähälle käytölle. Muut vien kirppikselle tai uffille.

On siellä niitäkin jotka myyvät ihan lumppuakin, mutta harvemmin kai.

Periaatteeni on että myyn vain sellaista mitä voisin itsekin käyttää, sama tuntuu olevan monella muullakin.

Vierailija
5/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn hyvää, ja hiemankin kuluneemmat yms. menevät kirpparille jotta ostaja voi nähdä vaatteen ennen ostopäätöstä. Reikäisiä, tahraisia yms. en myy lainkaan, laitan roskiin jos niitä ei voi tuunata.

Ostankin yleensä vain ulkovaatetta tai tiettyjä sisävaatemerkkejä, joiden tiedän kestävän käyttöä. Kertaakaan ei ole tullut kuvailtua huonompaa vaatetta. Kauppoja mulla jo lähes parisataa.

Vierailija
6/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas merkkivaate niin samoin, päättele itse siitä.

Rikkinäiset tai tahraiset ovat sitten asia erikseen, niistä on kyllä maininta kohdekuvauksessa jos jotain moietta löytyy. Tai ainakin pitäisi olla, kaupan saa purkaa jos tuote ei vastaa kuvausta.

En ole itse törmännyt mihinkään törkyyn, mutta ystäväni osti paketin jossa melkein jokainen vaate oli tahrainen tms. vaikka myyjä oli kuvauksessa muuta väittänyt.

Vierailija
7/7 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen reiän ja tahran, saattaa siis olla muuten siisti ja käyttökelpoinen jota ei viitsi roskiin heittää. Suoraan omien lasten vaatekaapista. Mutta ei näytä kauppa käyvän kun on liian rehellinen ja jopa liiottelee. Ihan perusrättejä joissa reikää tai tahraa en myy, mutta jos on jotenkin tosi kiva vaate jossa joku yksi pikku reikä jossain jota ei edes huomaa niin en viittis roskikseenkaan laittaa.

Ihan yleisilmeeltään kulahtaneita en myy, siis sellaisia joita en itsekään omilla lapsillani pitäisi.

Aika moni antaa ymmärtää että vaatteet hyväkuntoisia, mutta paljon kuluneempia todellisuudessa. Olen ostanut paketteja joista saanut heittää suoraan roskiin suuren osan. Itse kuvailen virheet ja saan sitten vähemmän, mutta ei ole ikinä tullut palautetta kuvausta huonommista vaatteista, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä