Mikä pelikoneeksi lapsille/perheelle? Wii? Xbox? Playstation?
Suunnittelen ostavani jouluksi jonkun pelikoneen perheelle, tai siis lapsille (2 x 10v). Itseäni kiinnostaisi Wii. Onko teillä antaa siitä risuja tai ruusuja? Tai sitten noista muista vaihtoehdoista?
Kiitos!
Kommentit (16)
Tarkoitin nimenomaan lasten katu-uskottavuutta - hassua olisi jos se ohjaisi perheen hankintoja.
Oman kokemukseni mukaan pääasia on, että on joku pelikonsoli =)
terveisin toinen ope
Paljon pelejä lapsille ja perheelle. Ihanat Marion pelit mitä muilta ei saa, sekä nämä perhepelit.
Pleikkari 3 on hyvä taas teineille ja miehille. Löytyy rajumpia pelejä.
tai sitten siihen Rockband juttuun suomipoppia, vois ostaa 6 v pojalle.
Mulla on käytössä mm xbox.tosin eka versio ja Nintendon konsoleista 8bit,n64 ja wii.6 v poikani pitää ehdottomasti wiin peleistä..mm Mario Kartit, Super Mario64 ja PaperMario(loistava!!!!) ja Galaxy. Vaimokin on Ninteno fani
xbox360 oli myös kokeilussa mutta myyntiin pois vähäisen mielenkiinnon vuoksi, pleikkari kolmonenkin vaikuttaa vähän tylsältä pelitarjontansa suhteen.
Wiillä on ihania pelejä joka makuun! :)
Miehellä oli entuudestaa xbox 360 ja mie hommasin wiin!! molemmat kivoja mut mie tykkään enempi wiistä!! :D
Jos on noin isot lapset jo, niin pleikkari 3 on ainoa katu-uskottava. Ja se on myös markkinoiden paras blu-raysoitin.
Kakkospelikoneeksi voisitte hankkia tuon Wiin, sillä voi pelailla hauskoja liikunta- ym. pelejä koko perheen voimin. Mutta siihen pitää sitten erikseen hankkia ne kaikki äksönvimpaimet, jotka äkkiä kustantaa saman kuin itse pelikone.
Mutta ainoana pelikoneena Wii 10-vuotiaille on mielestäni vähän liian lapsellinen. He kasvavat siitä pian ulos.
XBOX ja PS3 ovat aikusten leluja ;)
PS2:lle löytyy hirveästi pelejä (lapsille), mutta harvaa pystyy pelaamaan kahdestaan. Eli WII! ;)
Ja erikoista myös, että perheen sisäisillä hankinnoilla hankittaisiin katu-uskottavuutta. Vanhemmuus hiukan hukassa?
tuon ikästen lasten on hyvä käyttää mielikuvitustaan leikeissään ja liikkua ulkona eikä löhötä sohvalla ja lihoa.
tuon ikästen lasten on hyvä käyttää mielikuvitustaan leikeissään ja liikkua ulkona eikä löhötä sohvalla ja lihoa.
Ja erikoista myös, että perheen sisäisillä hankinnoilla hankittaisiin katu-uskottavuutta. Vanhemmuus hiukan hukassa?
...ja niiden katu-uskottavuutta. En perheen. En itse edes välitä pelikonsoleista. :)
Opena vaan tiedän, mikä nokkimisjärjestys kakaroiden kesken on koulussa. PS3 on ykkösjuttu, muut konsolit on sitten sen lisäksi. Mutta olen samaa mieltä, että keski-ikäisille naisille Wiillä on kivoimmat pelit. Se on sitten eri asia, ostaako konsolin lapsilleen vai itselleen.
PS3 katu-uskottaville teineille.
Meille ostettiin just Wii ja sitä pelaa kaikki, pienimmäinen 5v alkaen.
mun mies osti ko. konsolin itselleen, koska siinä oli kuulemma 'paras valikoima aikuisten pelejä' mutta kun otin asioista selvää, löytyy sille hyviä lasten pelejäkin ja itse ollaan tyttöjen saunailloissa laulettu sitä xboxin singstar-vastinetta Lipsiä! Ja tuo on siis halvempi tuo konsoli kun PS3.
Pleikkarille on Guitarherot joita nuoriso pelaa ja Singstareja sitten vanhemmille. Wiissä on omat hauskat urheilupelinsä, mutta Pleikkari ja Xbox 360 monipuolisempia. Xboxilla aika hyviä pelejä verkon kautta ladattavissa halpaan hintaan. Karkea tuntuma että tuossa ikäluokassa kavereilla eniten pleikkareita.
Jos käsikonsolia mietit niin iPod Touch on vienyt Nintendo DSltä markkinoita, koska siihen saa musiikin lisäksi ohjelmia ja pelejä, osa ilmaisia ja muutkin eurosta kolmeen euroon.