Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet yleensä suhtautuvat syömishäiriöiseen puolisoon?

Vierailija
18.12.2009 |

Millaisia kokemuksia teillä on? Bulimikot? Anorektikot? Normaalit, joiden miehellä ollut aiemmin syömishäiriöinen kumppani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen olo, kannattaako edes yrittää uutta, kun en ole varma, kykenenkö tästä sairaudesta koskaan parantumaan.

Vierailija
2/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui päällä ja änki omenanviipaleita suuhun, minä itkin ja potkin mutta kun puolikas omena oli syöty, halasi ja pussasi ja kehui hurjasti. Ja minä janosin rakkautta ja halusin uskoa että hän oli ylpeä kun aloin hitaasti mutta varmasti näyttää enemmän normaalilta kuin sairaalloisen nälkiintyneeltä.

Asuimme yhdessä ja mies vahti aina ruokailun jälkeen etten oksentanut, eikä päästänyt yksin kauppaan kun ostin mitä sattuu. Ja yöllä kun hän yllätti minut ahmimasta kaurahiutaleita suoraan purkista, hän oli niin pettynyt että minuun ihan sattui.

Nykyään ollaan naimisissa ja asutaan yhdessä, tuosta on aikaa kymmenen vuotta.

Ei ole kokemusta kuin yhden miehen suhtautumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut hänelle että olen syömishäiriöinen, tällä hetkellä suht. hyvässä jamassa. Olen kertonut että en voi punnita itseäni lainkaan, koska näyttää vaaka mitä tahansa se saa minut repsahtamaan.

Minua loukkaa kun miesystävä käy vaa'assa ja kauhistelee että on lihonut puoli kiloa. Sitten kysyy käynkö minä, tai myöhemmin kysyy kävinkö vaa'assa myös. Tai joskus vaan katsoo minua ja kysyy paljonko sinä painatkaan.

Pelkästään tuo kysyminen ahdistaa. Mies ei ymmärrä vaikka olen verrannut itseäni alkoholistiin.

Tiedän että tämä kuulostaa minä minä puheelta, mutta en usko että voin elää terveenä tällaisessa suhteessa.

Vierailija
4/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui päällä ja änki omenanviipaleita suuhun, minä itkin ja potkin mutta kun puolikas omena oli syöty, halasi ja pussasi ja kehui hurjasti. Ja minä janosin rakkautta ja halusin uskoa että hän oli ylpeä kun aloin hitaasti mutta varmasti näyttää enemmän normaalilta kuin sairaalloisen nälkiintyneeltä.

Asuimme yhdessä ja mies vahti aina ruokailun jälkeen etten oksentanut, eikä päästänyt yksin kauppaan kun ostin mitä sattuu. Ja yöllä kun hän yllätti minut ahmimasta kaurahiutaleita suoraan purkista, hän oli niin pettynyt että minuun ihan sattui.

Nykyään ollaan naimisissa ja asutaan yhdessä, tuosta on aikaa kymmenen vuotta.

Ei ole kokemusta kuin yhden miehen suhtautumisesta.

Vierailija
5/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkaa kun miesystävä käy vaa'assa ja kauhistelee että on lihonut puoli kiloa. Sitten kysyy käynkö minä, tai myöhemmin kysyy kävinkö vaa'assa myös. Tai joskus vaan katsoo minua ja kysyy paljonko sinä painatkaan.

Vierailija
6/6 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kuin ei tietäisi, vaikka kyllä hän varmaan ymmärtää. Lukkiudun iltaisin aterioiden jälkeen kylppäriin ja laitan pesukoneen pyörimään tai suihkun päälle.