Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joistain joulukorteista voi tulla tällainen ongelma?

Vierailija
28.10.2009 |

Huomaa että meillä Suomessa on asiat liian hyvin, kun on aikaa ja energiaa vaandota jostain joulukorteista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palat lahjapapereista joita saa käyttää meidän lahjoissa. En pidä siitä että kuusen alla on kaiken kirjavia paketteja.

Vierailija
2/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa väärän kortin. Lähettäjä on kuitenkin muistanut saajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei olekaan tuttavapiirissä pahemmin elämänarvoiltaan näivettyneitä ylipinnallisia snobeja, joten kortteja uskaltaa lähettää edelleenkin. Eikä vieraaksi myöskään ole tulossa em. kaltaisia onnettomia henkilöitä.

Vierailija
4/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia sitten luopunut joulukorttien lähettämisestä.

Vierailija
5/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistaa vaan mielikuvaani että Suomessa ei saa lapset näkyä eikä kuulua.



En ymmärrä, mitenkään. Joulukorttia katsellaan kuitenkin vain hetken. Onko yhtä paha jos laittaa lasten kuvia Facebook:iin?

Vierailija
6/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin, että tässä on myös kyseessä laajempikin asia, se että lapsettomia onnistutaan tahattomasti loukata sanoilla tai teoilla.. ja tää joulukortti-juttu nyt on vaan yksi niistä.. ihan hyvä että tätä keskustelua käydään ja lapselliset saa tietää mitä tunteita nämä saattavat aiheuttaa lapsettomissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mieli ja kortit voi myös säästää. Rumia ei kehtaa edes pitää kuvapuoli ylöspäin.

Vierailija
8/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä kun on vaativa vastaanottaja joka tietää mitä haluaa eikä osaa olla iloinen siitä että joku muistaa. Onneksi tämä porukka taitaa olla marginaaliryhmä ja löytyä vain pullantuoksuisten äitien av-palstalta :p