Linnea, Viola, Venla vai Milja?
Kommentit (13)
Tule mieleen se pikkukakkosen kauhea kanteletyttö.
kunhan pyörittelen nimiä mielessäni, tytön haluaisin niiiiin kovasti eka saada :)
Mun opiskelukaveri oli Milja ja en ollut sitä nimeä ennen kuullut ja ihastelin kuinka nätti ja kivan "tuntuinen" suussa..tykkään pehmeistä nimistä en sellaisista mitkä töksähtää tai niissä on k tai r..
näistä vahvimmilla on Venla tai Milja
Oisko Milja Linnea tai Milja Viola kaunis yhdistelmä? :)
Ja sopivat viskurilakiinkin, kun jälkimmäisissä nimissä on 3 tavua.
Tuo Milja on noista mun suosikki, Linnea kakkonen :) Eli niiden yhdistelmä olisi tosi bueno! :)
Milja Linneasta, se on kyllä aivan ihana nimi ja semmonen mikä käy sit aikuisenakin.
On monta semmosta ihanaa nimeä mikä sopii pikkutytölle, mutta ei enää aikuisena olisi kiva.
täytyy pojalle keksiä vielä joku yhtä ihana varmuuden vuoksi ;)
ap
nyt todella suosituilta (ainakin lehti-ilmoitusten perusteella), eli jos et halua montaa samannimistä lapsesi luokalle, niin Milja olisi paras vaihtoehto.
Viola-nimeä monet parjaa suotta. Mutta niinhän se on esimerkiksi Flora-nimenkin kanssa... eli ensimmäinen mielleyhtymä on joku tuote.
Ainakin minusta se tuntuu välillä mahdottomalle.
poikien nimet ja en keksi yhtään mikä niistä olis kiva tai semmonen että kaverin/lähisuvun lapsilla ei olisi jo sitä nimeä..:(
tytölle löytyi heti monta vaihtoehtoa..meille siis ei saa syntyä poikaa kun se jää pian ilman nimeä ;)
ap
Mielestäni jotenkin samaa sarjaa näiden kanssa olisivat vaikkapa:
Amos/Aamos
Aaron
Aapo
Aaro
Otso
Ohto
Veli
Ilmari
Tapio
Urho
Oliko yksikään lähelläkään?
Aaro on kyllä kiva nimi :)
Mikaelista oon aina tykännyt, mutta en välttämättä etunimeksi..vai onko Milja ja Mikael liian lällyjä? :) Tyttö ja poika olis toiveissa, että jos joskus ne saadaan ni olishan se kiva että nimet soljuisi, mutta ei se välttämätöntä ole.
Pojalla saa olla mun mielestä vähän "kovempi" nimi, eli voi sisältää r ja k, mitä en tytön nimeen halua
Aaro Mikael, ei hullumpi :)
ap
Muut on ihania. Linnea ehkä kaunein tai Viola.
mun serkulta muuten löytyy noista kaikki muut paitsi Venla :)
Kaikki on aivan ihania nimiä!
Mistä pidät itse eniten, entäs lapsen isä? Onko vauva minkäluonteinen?