Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sikainfluenssa ja nyt raskaaksitulo??

Vierailija
28.10.2009 |

Ne teistä, joilla lapsentekosuunnitelmat ajankohtaisia, oletteko harkinneet lapsenyrityksen siirtämistä sikainfluenssan takia myöhemmäksi? Olimme päättäneet alkaa mieheni kanssa lasta yrittämään. Keväästä asti ollaan sitä siirretty siitä asti, kun ekat jutut sikainfluenssasta tuli uutisiin. Ajateltiin että lokakuussa sitten aletaan oikeesti. Alko tänään menkat ja aiottiin näiden jälkeen alkaa yirtystä. Asutaan Turussa ja eikö se tauti alkoi täällä nyt sitten levitä! Muiden ajatuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu no noita samoja asioita mäkin olen pohtinut. Olen myös yli 3-kymppinen, kouluikäiset tyttö ja poika jo edellisestä liitosta, mutta uuden miehen myötä nyt raskaaksi vielä hankkiutumassa. Mulla on endometrioosi, niin siksikin ei viitsisi yhtään siirtää myöhemmäksi vauvanhankintaa! Kuinka pian pitäis sitten ottaa neuvolaan yhteys, jos raskaustesti näyttää plussaa, jotta saisi sen rokotuksen? Normaalisti kait sinne otetaan yhteys kun toiset menkat jääny tulematta, jos oikein muistan!?

Vierailija
2/2 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut siirtää kakkosen hankintaa, mutta muutin mieleni. Nyt siis vasta plussanneena menen huomenna piikille ja ensi viikolla otan vielä kausi-influenssarokotteen.

Olen jo yli kolmekymppinen ja jos alkaisin siirtämään lapsen hankintaan jonnekin määrittelemättömään tulevaisuuteen, voisi lapsi jäädä syntymättä. Riskejähän SI tuo tullessaan, mutta riskejä on elämä (ja raskaus) täynnä muutenkin.

Olen myös ymmärtänyt, että tämän kaltainen pandemia kiertää pallolla useamman vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla