Oletko tunnistanut jonkun av:laisen "in real life"?
Itse häkellyin, kun kampaajani alkoi kertoa yhtä tosi yksityiskohtaista juttua, jonka olin aiemmin lukenut täältä. Tarinassa oli muutama sellainen kohta, joka paljasti, että kyseessä oli sama ihminen.
Kommentit (28)
vai onko se vain hahmo?
Ne jutut pitää paikkaansa isolta osin :( Ikävä kyllä.
laitan myös peruukin päähän tänne kirjoittaessani.
Itse tunnistin erään puolitutun naisen, joka oli juuri edellisellä viikolla kertonut minulle saman jutun, minkä luin sitten täältä.
Aivan varmaksi olen yhden kerran yhden kirjoittajan aloitusviestistään tunnistanut samassa taloyhtiössä asuvaksi.
En tietenkään ole hänelle itselleen asiasta koskaan maininnut. Miksipä kertoisin, ei mitään syytä.
Kyseli toiselle lapselle sopivaa nimeä tyyliin aloituksella "mikä nimeksi sen-ja-sen pikkusiskolle" ja ei tietyistä ehdotuksista tietyillä syillä tykännyt (esim. siksi, että nimi naapurissa, lähipiirissä, kaverin koiralla tms. käytössä). Kaikkitietävältä av:ltä myös ko. keskustelusta löytyi sekin nimi, joka on nyt sen-ja-sen pikkusiskolle annettu... :)
Tunnistan niitä esim. kauppojen ja kioskien kassajonoissa, lasteni kouluissa, omalla työpaikallani, busseissa, junissa, ohikiitävissä autoissa, yli lentävissä lentokoneissa, lenkkeilijöissä jne. jne. Naapurustossakin asuu muutama. Kerran bongasin yhden ruotsinlaivallakin, se oli aika huikeaa: ajatella, että ne myös matkustavat (siis muutenkin kuin vain mielikuvituksessaan täällä av:lla)..! Hurjin bongaus oli kuitenkin kerran aamulla kuuden aikaan, kun katsoin silmät ristissä omaan peiliini kylpyhuoneessa, mutta siitä ei sen enempää.
yhden Marin olen täältä tunnistanut.
Ja odotus-puolelta pari.
Toinen oli hullun naapurimme miniä. Käytti nikkinä sukunimensä etuosaa ja toinen oli paikkakuntamme kaupunginhallituksen jäsenen miniä. Jälkimmäinen kertoi tosi avoimesti kaikenlaisista hlökohtaisista sekä parisuhde ongelmista ja identiteetti oli helppo varmistaa vertaamalla paikallislehden syntyneet palstan ja odotuspalstan tietoja. Miehensä ja anoppinsa omistaa yhdessä kiinteistönvälitysfirman ja joka kerta kun näen jomman kumman pärstän lehdessä alkaa hillittömästi naurattaa ne paljastukset vauvalla.
mutta en ole koskaan, enkä koskaan tulekaan kirjoittamaan mitään häneen liittyvää kommenttia.
Tunnistin psykomamman hänen täällä ilmitulleen huutistunnuksensa perusteella ja tiedän hänestä vaikka mitä.