Oletko tunnistanut jonkun av:laisen "in real life"?
Itse häkellyin, kun kampaajani alkoi kertoa yhtä tosi yksityiskohtaista juttua, jonka olin aiemmin lukenut täältä. Tarinassa oli muutama sellainen kohta, joka paljasti, että kyseessä oli sama ihminen.
Kommentit (28)
Ehkä olen, ehkä en, mutta ehkä myös haluan pitää omana tietonani.
mutta hän itse, yhtä hyvin kuin minäkin, tietää että kyseessä oli reiden paksuinen puppu.
Totuus on, etten ikinä kirjoita tänne niin, että mut voisi oikeasti tunnistaa.
niin että munt varmasti tunnistaa, en keksi juttuja vaan puhun totta. mut ei mua haittaa jos joku mut tunnistaa. tältäkin sivulta löytyy juttu jossa kerron itsestäni niin että VARMASTI tutut tuntee mut mitä väliä???
kun onlinellä teki sitä nikillä ja kuvilla ja kaikilla :) Kerroin kyllä palstalla tietäväni kuka hän on, oikeassa elämässä en koskaan.
Tiedän että Mari kirjoittelee tänne.
Mitä sitten?
Heitä on täällä paljon ja helposti tunnistettavissa, ihan omasta tuttavapiiristä.
Tunnistin erään palstailevan pastori-mamman aloitusviestistään... :)
Mamupatjoja muutaman. Heitä on täällä paljon ja helposti tunnistettavissa, ihan omasta tuttavapiiristä.
...joka ei pissi housuihinsa muslimikammossaan ja joka ei hyväksy palstapersun aggressiivisen pelokasta halla-ahoilua ja siihen myös kommentoi, on mies...vaikka kuvittelet heidän olevan "mamupatjoja". Kannattaisi miettiä, miksi on myös paljon miehiä, jotka eivät jaksa sitä yksipuolista itkemistä.
Toi sun kuva paljasti lopullisesti henkilöllisyytesi.
np: Madonna-Sex ;)
En kerro sitä tietenkään hänelle! Muuten hän tietäisi että olen av-mamma! xD
Uranartun ja linkitti sen nimen ja työpaikan palstalle eikä kyseistä nikkiä sen jälkeen kuulemma ole näkynyt.
Uranartun ja linkitti sen nimen ja työpaikan palstalle eikä kyseistä nikkiä sen jälkeen kuulemma ole näkynyt.
varma kun tänne olen asioitani ruotinut,niin ainakin yksi jota nämä juttuni koskevat, googlaamalla saisi hyvin selville kuinka olen tänne kirjoitellut hänestä.
Joskus toivon että hän löytäisi ne netistä ja vihdoinkin katsoisi kunnolla peiliin!! sitä odotellessa näppis käy kuumana......
työkavereita ja sit veljen avokin.
itse kerron aina muiden juttuja niin mua ei voi tunnistaa ja esiinnyn eri ihmisinä.
laitan myös peruukin päähän tänne kirjoittaessani.
En ole täällä kyllä ikinä mitään nickiä käyttänyt mutta tarkoititko että olet huomannut että kirjoittelen tänne?
-Mari
Mahto työpaikan atk-väki olla ihmeissään kun yrityksen nettisivuilla ramppasi yhtäkkiä moninkertainen määrä väkeä. :=))
monet vääristelee aloituksiaan juuri siksi ettei tunnistettaisi. Eli se kolmen lapsen äiti joka kuulostaa tutultasi voi ihan hyvin olla vaikka yhden äiti tai sitten lapseton. Itse asiassa todennäköisemmin niin. Minä ainakin vääristelen henkilökohtaisia aloituksiani tuolla lailla juuri siksi ettei tunnistettaisi. Harmi tietty, jos minut sitten joku "tunnistaa".
mutta muutaman nimimerkillä erinäisille palstoille kirjoittavn tiedän. Välillä goglaan heidän nimimerkkejään ja katson että mitäs ovat kirjoitelleet. Naurua saa kyllä välillä pidätellä.