Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kehutaan miehiämme !

Vierailija
28.10.2009 |

Aina täältä saa lukea, kuinka huonoja miehiä meillä on. Jos heitettäis ne huonot puolet nyt sivuun ja listattais niitä hyviä asioita !

Mun oma kulta imuroi, halii, pussaa, rutistaa, kertoo rakastavansa, tukee kaikessa, hieroo hartioita kun huomaa, että ovat kipeät. On siis tällainen huomioonottava. Ja sänkyhommatkin sujuu hyvin !

Nyt saa siis kehua rauhassa, älkää pliis tuoko niitä huonoja puolia esiin ! Eikä sitten haukkuja siitä, että joku on päättänyt antaa arvoa miehelleen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rehellinen, luotettava ja kunnnollinen mies.

Avoimuus toimii suhteessamme, eli meillä puhutaan kaikesta, tabuja ei ole.

On korkeasti koulutettu, muttei silti oo kus noussut nuppiin ;)

On hyvässä työssä, ja nauttii työstään ja itsensä kehittämisestä edelleen.

Osaa tehdä remontti- ja kotihommia.

Hyväkroppainen ja muutoinkin komea.

Pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniastaan.

Luonteeltaan aivan rakastettavan suloinen

Vierailija
22/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoaan: tekee kotitöitä, käy reippaasti ansiotöissä, silittää omat vaatteensa jne :-) Niitä pidetään ihan itsstäänselvyyksinä naiselle. Lisäarvoa tuo hoikkuus, ulkonäkö, pukeutuminen jne.

ainakin meillä kehuu. Usein sanoo, että olen tosi kaunis. Kehuu myös meidän suhdettamme ja kiittää kun olen tehnyt ruokaa, muistaa sitäkin kehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rehellinen, luotettava ja kunnnollinen mies.

Avoimuus toimii suhteessamme, eli meillä puhutaan kaikesta, tabuja ei ole.

On korkeasti koulutettu, muttei silti oo kus noussut nuppiin ;)

On hyvässä työssä, ja nauttii työstään ja itsensä kehittämisestä edelleen.

Osaa tehdä remontti- ja kotihommia.

Hyväkroppainen ja muutoinkin komea.

Pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniastaan.

Luonteeltaan aivan rakastettavan suloinen.

Hellä, huomaavainen, herkkä, mutta silti hyvin miehekäs mies.

Näyttää tunteensa ja kertoo kuinka rakastaa mua ja lapsiamme.

Osallistuu lasten hoitoon ja kasvatukseen, ja viettää mieluusti aikaa lasten/perheensä kanssa.

Antaa mulle myös omaa aikaa tehdä omia juttujani.

Rakastava ja rehti, kunnollinen suomalainen mies, semmoinen on mun kultani.

Vierailija
24/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä mun mieheni jaksaa kehua mua, niin mulle kuin kavereilleenkin.

Sanoo usein, että olen ihana vaimo, hyvä äiti, kauniskin.

Ei hauku muita, mutta toteaa usein, että olen ihanampi kuin kavereittensa vaimot/tyttöystävät, jotka kohtelevat huonosti miehiään.

Viikonloppuna just mulle tuli tosi hyvä mieli, kun mieheni kertoi jutelleensa yhden (sinkku) kaverinsa kanssa, mm. meistä olivat puhuneet.

Tuo kaverinsa oli sanonut, että ihanan vaimon olet itsellesi saanut, ja kunnollisen äidin lapsillenne, kumpa mullakin olisi x:n kaltainen vaimo ;-)

Vierailija
25/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tuo mulle aamukahvin sänkyyn ja vaihtaa tytölle vaipat joka arkiaamu ennen töihin lähtöään

- on hyvä ja rakastava isä

- osallistuu lapsenhoitoon ja kotitöihin enemmän kuin tarpeeksi

- hieroo mun hartioita ja jalkapohjia lähes joka ilta

- on komea, lihaksikas, urheilullinen ja seksikäs

- hyvä sängyssä ja ihanan iso... :)

Lisäksi miehelläni on aivan loistava huumorintaju ja juttu lentää meidän kahden välillä loistavasti. Huumoria ja naurua riittää arjessa :)

Vierailija
26/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtii lastemme vaatteet iltaisin valmiiksi aamua varten. Jos ei itse ehdi, niin pyytää minua tekemään sen. Katsoo lasten kans läksyt ja keskustelee niistä heidän kanssa. Kuuntelee lastemme juttuja ja on läsnä heidän elämässään. Leikkii heidän kanssaan. On kuitenkin auktoriteetti sopivasti. Miettii heidän tulevaisuuttaan kanssani. On kiinnostunut lapsistamme juuri sellaisina kuin he ovat eikä yritä ohjata heitä mihinkään muottiin. Hän lohduttaa minua huolissani ja on järkevä.

Hän osallistuu kodin hoitoon kaikessa. Miettii seuraavan päivän ruuat valmiiksi ja kysyy minulta, voisinko tehdä jonkin asian jo vaikka illalla valmiiksi, (vaikka lihapullataikinan :) ) niin mun ei sitten tarvitse kiireessa tehdä jotain valmista einestä kun tulen kotiin tms.

On tarkka myös lasten vaatetuksen asianmukaisuudesta. Mitä minä siis en ole :((. Olen hajamielinen haihattelija, ja esim. kuravaatteet saattavat jäädä kotiin vahingossa. Hän ei koskaan unohda mitään! En käsitä häntä.

Hän kertoo minulle, kuinka olen ihana ja haluttava. Kun hän tulee kotiin, hän halaa minua ja haluaa hetken katsoa minua. Sitten hän keskustelee hetken lastemme kanssa. Haluaa minua useammin kuin minä häntä. Olen tästä surullinen. Mä elän jossain omissa ajatuksissani ja työni vuoksi joudun miettimään ja pohtimaan asioita enkä siksi ole henkisesti läsnä täällä kotona niin usein kuin pitäisi. Hän elää hetkessä.

Lisäksi mieheni laittaa paikat kuntoon, ja imuroi jos on roskaista. Lisäksi hän silittää pyykit. Mielestäni pyykit voisi laittaa suoraan kaappiin, mutta hän mielellään silittää ne!

Mä hoidan perheen laskut :).

Hän hoitaa pihan, autot, talon huollon, kaikki! Olemme olleet yhdessä 16 vuotta.

Vierailija
27/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te tuutte vain kateellisiksi. :D