Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kehutaan miehiämme !

Vierailija
28.10.2009 |

Aina täältä saa lukea, kuinka huonoja miehiä meillä on. Jos heitettäis ne huonot puolet nyt sivuun ja listattais niitä hyviä asioita !

Mun oma kulta imuroi, halii, pussaa, rutistaa, kertoo rakastavansa, tukee kaikessa, hieroo hartioita kun huomaa, että ovat kipeät. On siis tällainen huomioonottava. Ja sänkyhommatkin sujuu hyvin !

Nyt saa siis kehua rauhassa, älkää pliis tuoko niitä huonoja puolia esiin ! Eikä sitten haukkuja siitä, että joku on päättänyt antaa arvoa miehelleen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian harvoin tulee kyllä hänelle sanottua, miten onnellinen olen, että hän on elämässäni!

Hän on mahtava isä, ei koskaan hermostu lapsille, tekee ruokaa, huolehtii keittiöstä ja pesee pyykkiä. Hän on ihan tajuttoman hyvän näköinen, sydän sykähtää vieläkin joka kerta, kun näen hänet.

Joskus vaan tuntuu, että en ole hänen arvoisensa... :(

Vierailija
2/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin joskus olo, etten ole mieheni arvoinen. Toinen jaksaa tehdä niin paljon kotona ja töissä. Näyttää hyvältä ja jaksaa huomioida minua. Nyt olenkin päättänyt alkaa huomioida häntä enemmän. Tunnen, että hän ansaitsee sen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella fiksu ja seksikäs (siis muhun vetoavalla tavalla). Joskus kun katselen aamulla kun hän valmistautuu töihin lähtöön (käyttää siis pukua/suoria housuja ja kauluspaitaa), tuntuu siltä etttä voiko mitään noin seksikästä ollakaan. Lisäksi mieheni on todella söpö ja ihana halutessaan. Pitää musta hyvää huolta, sanoo prinsessaksi ja ostaa mulle lahjoja. Rakastaa mua niin paljon, etten aina sitä edes ymmärrä, tai osaa arvostaa.

Vierailija
4/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ansiotyössä, hoitaa maatilan, tekee pihatöitä, ja lumityöt(myös parille naapurille), remonttihommat sujuu, on näppärä käsistään, hieroo, huoltaa minun autonkin, kuskaa lapsia harrastuksiin, käy vanhempainilloissa, omaa hyvän huumorintajun sekä sopivasti lapsenmielisyyttä, on vastuuntuntoinen(myös aviollisissa velvollisuuksissa ;-D ), laittaa ruokaa,

rakastaa ja myös osoittaa sen sekä sanoin että teoin!

ps.vanhemmat lapset ovat minun muassani tuomia ja hän on enemmän isä kuin heidän omansa.

Ainiin meinasi ihan unohtua: pitkä, tumma ja komea!

Vierailija
5/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hänelle itselleen.

Vierailija
6/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tyhjentää ja täyttää astianpesukoneen, tiskaa astiat jotka ei kestä konepesua.

-pesee omat työvaatteensa

-viikkaa puhtaan pyykin kaappeihin ja tarjoilee minulle siinä samalla jääkaapista kylmän oluen kun katselen hyvää ohjelmaa tv:stä.

-vaihtaa lakanat

-Kuorii muusipotut.

-vaihtaa autooni renkaat vaikka itsekin osaisin.

-katsoo että lapsille on aamuksi puhtaat vaatteet ja ulkovaatteet esillä, ettei aamulla tule tuhannenkiire niitä etsiessä.

-vie aamuisin lapset kouluun ja tuo iltaisin koulusta kotiin, laittaa vielä päivällisenkin, jos olen myöhään töissä.

-toimii sängyssäkin kuin unelma.

Vierailija
7/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on lempeä. Hellii, halii ja hipeltää. Kertoo tykkäävänsä. On ihana lasten kanssa. Hyvä käytöksinen (oppia saisin ottaa) ja pitkäpinnainen. Lisäksi, mielestäni hän on maailman komein mies vielä monen vuoden jälkeenkin! Minulla on käynyt tuuri. :)

Vierailija
8/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies päihittäisi kaikki miehet ollessaan nuori. Nyt viisikymppisenä hän on vain nahistuneet kuoret siitä mmitä ennen oli. Sääli, mnäkin olen vain tälläinen sulaton hanhi.

Vierailija
9/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-siivoaa, kun pyydän

-loistava sängyssä

-komea

-rakastaa ja kehuu usein

-puhuu ja pussaa

-osaa paljon asioita

-on aito, oma itsensä

Vierailija
10/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-loistava isä, kärsivällinen ja huolehtivainen

-osaa ajatella naisenkin nautintoa sängyssä ;)

-imuroi paljon useammin kuin minä

-älykäs ja sivistynyt keskustelukumppani

-luotettava

-ymmärtäväinen, tuki ja turva

Vierailija
11/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja tällä hetkellä eletään lähinnä hänen tuloillaan. Ikinä mies ei ole siitä valittanut.

Syötävän hyvännäköinen, hellittelee paljon.

Saa minut nauramaan, antaa minun hössöttää.

Odotan kuin kuuta nousevaa sitä, kun hän suostuu lasteni isäksi. Tulee olemaan unelmaisä.

Vierailija
12/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa minun tehdä yksin kotityöt ja hoitaa yksin lapset, opettaa siten vastuulliseksi ja ahkeraksi. Piiskaa minut olemaan parempi ihminen mököttämällä säännöllisesti ja syyttämällä minua parin vuoden takaisistakin virhelausahduksista. Tekee minusta positiivisemman suuttumalla useiksi päiviksi pienestäkin kritiikistä. Antaa minulle laatu-aikaa lasten kanssa runsain mitoin mm. ryyppäämällä itsensä känniin perjantaisin tai lauantaisin. Opettaa minut itsekriittiseksi siten, ettei koskaan sano mitään positiivista minusta.

Vierailija
13/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hyvä isä, hoitaa, huolehtii, ei hermostu lapselle koskaan

-pesee ja silittää omat vaatteensa (töissä kauluspaitaa, suoraa housua jne.)

-on fiksu, tietää asioista paljon

-hoitaa omatoimisesti ruokaostokset, jopa sellaiset että "pakastepussit oli lopussa, tai leivinjauhe oli vähissä", vaikka itsekään en moisia muistaisi kauppareissulla

-huolehtii koiran ulkoilutuksen kuudelta aamuisin, ettei minun tarvitse nousta

-antaa minulle rahaa jos haluan ostaa esim uuden takin tms. ja muutenkin huolehtii että kaikkea on (olen hoitovapaalla)

-huolehtii että minulla on auto jolla ajella lapsen kanssa

-ostaa työmatkoilta minulle tuliaisia, kuten kosmetiikkaa tms.

-siivoaa aina, yksin tai yhdessä, hoitaa tiskikoneen, tekee polttopuut ja pihahommat

-on hyvä sängyssä ja muistaa muutenkin suukotella

Vierailija
14/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumenluonti, oman paidan silitys mm ole ihan itsestäänselviä asioita?

Vierailija
15/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin tulee oikeasti hyvä ja positiivinen olo täällä palstaillessa. Hymyilen oikeasti. Ihania !

Vierailija
16/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
17/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumenluonti, oman paidan silitys mm ole ihan itsestäänselviä asioita?

mutta ei välttämättä se olekaan se pointti, että tekee vaan että millä asenteella tekee. Ja jotkut miehet on ihan patalaiskoja, ei tee edes näitä :(

Vierailija
18/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika hyvä sängyssä.

Vierailija
19/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoaan: tekee kotitöitä, käy reippaasti ansiotöissä, silittää omat vaatteensa jne :-) Niitä pidetään ihan itsstäänselvyyksinä naiselle. Lisäarvoa tuo hoikkuus, ulkonäkö, pukeutuminen jne.

Vierailija
20/27 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rehellinen, luotettava ja kunnnollinen mies.

Avoimuus toimii suhteessamme, eli meillä puhutaan kaikesta, tabuja ei ole.

On korkeasti koulutettu, muttei silti oo kus noussut nuppiin ;)

On hyvässä työssä, ja nauttii työstään ja itsensä kehittämisestä edelleen.

Osaa tehdä remontti- ja kotihommia.

Hyväkroppainen ja muutoinkin komea.

Pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniastaan.

Luonteeltaan aivan rakastettavan suloinen