Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on vartalo jota kaikki kadehtivat

Vierailija
28.10.2009 |

Olen supernaisellinen mutta todella hoikka, 169cm / 50kg, sporttinen eli en mikään ns.laiha läski. Monet omanpituiseni/ikäiseni 30v naiset ovat olemukseltaan "tanttoja" mutta minä olen siro ja kevyt. Olen myös todella kauniskasvoinen. Minua kadehditaan näkyvästi, huomaan sen varsinkin työpaikan pulskemmista ja vanhemmista naisista jotka huvittavaa kyllä, välttelevät seuraani! Miehet kääntyvät katsomaan perään, eniten mua huvittaa postinjakajat yms. talon ulkopuoliset jotka häkeltyvät nähdessään minut, heh.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuden kohteena ei ole niin kovin kivaa olla. Ystäviä saa vain harvoista.

Vierailija
2/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa ollut yllättynyt siitä, että elämäni ei ole muuttunut mitenkään huonompaan suuntaan. Jopa miehiltä saan edelleen ihan kivasti huomiota, vaikka minulle perheelliselle ihmiselle se ei enää ole niin tärkeää kuten joskus epävarmana parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v kaunis, hoikka, mutta naisellisen muotoinen nainen. Sinua en kadehdi, koska en koe tarpeelliseksi;)

Vierailija
4/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki hakeutuvat seuraani. Kuulemma kanssani on mukava olla ja ulkonäköni on pientä kauniin luonteeni rinnalla.

Vierailija
5/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan sitten jo päässyt kaikkien muotiaviisien ja ehkä peräti playboynkin kanteen. Sävystä huolimatta, usko tai älä, mutta en ole tippaakaan kateellinen. Mullakin oli tollanen kroppa, mutta nyt raskauksien jälkeen hiemen rupsahtanut - silti olen itsevarmempi kuin koskaan aikaisemmin.

Ja hei, onpa tosi hienoa kun postinkantajat ja kaikki katsovat perääsi. Ou jee.

Vierailija
6/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee toinen ennen kaltaisesi, mutta nykyisin 169 cm/60 kg. Näinkin on hyvä, kun on nuo imetysrinnatkin, mutta olisi mukavampaa ehtiä liikkumaan yhtäpaljon kuin ennen. Kyllä tämä tästä, kunhan nuorinkin lapsista kasvaa vähän vielä...

Vierailija
7/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me ihmiset arvostamme eri asioita.

Vierailija
8/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ei ole vielä... Palautuminen huolestuttaa vaikka haaveilen perheenlisäyksestä ihan jo mun ja avokin geenien vuoksi :). ap

Vierailija
9/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropan, en mitään hankisääsken vartaloa :) JOten valitettavasti sinua ei IHAN kaikki kadehdi :)

Vierailija
10/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään kaikin puolin täydellisenä pitävä sukulaisnaikkonen, jonka todellinen ikä on 37v...

Hänkin kuvittelee olevansa täydellisen ihanainen kaikkien silmissä, ja joo, kaunis on kuin mikä ja siitä kateellinen olen minä ja varmasti moni muukin

MUTTA

ken tuon naisen tuntee, ei varmasti ole hänelle kateellinen yhtään mistään muusta... Ulkoisella kauneudella kun ei loppujen lopuksi ole paljon merkitystä, jos sydän on täyttä jäätä ja aivoihin ei mahdu muuta kuin se, kuinka ihanainen olen...

Pidä kauneutesi ja edistä sitä toki kaikin puolin. Sehän se on elämässä tärkeintä...ainakin sinun. Minun elämässä on tärkeänpää äärettömän moni muu asia. Sitä paitsi: oletko kuullut, että todellinen kauneus tulee sisältä? Ihminen, jolla on sydän kultaa on loppujen lopuksi paljon kauniinpi kuin sinä.

Ehkä ne työkaverit ja naapurit eivät välttelekkään sinua, koska olet kaunis, vaan koska olet niin täynnä itseäsi ja omaa ihanuuttasi ja paremmuuttasi? Ei sellaisen ihmisen kanssa kukaan tahdo olla tekemisissä!

Vierailija
11/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen perheenlisäyksestä ihan jo mun ja avokin geenien vuoksi :). ap

Voi miten liikkistä, että huolehdit kansakunnan geeniperimän parantamisesta! lisää tällaisia, voitaisiin vaikka kieltää kaikkia rumia lisääntymästä!

Vierailija
12/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sorry, en todellakaan kadehdi sinua.

:)

Vierailija
13/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapselleen pompsahtaa jostain parin sukupolven takaa väkäleuka ja vänkyräsääret!

haaveilen perheenlisäyksestä ihan jo mun ja avokin geenien vuoksi :). ap

Voi miten liikkistä, että huolehdit kansakunnan geeniperimän parantamisesta! lisää tällaisia, voitaisiin vaikka kieltää kaikkia rumia lisääntymästä!

Vierailija
14/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä!

Vierailija
15/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en myöskään panettele ap:ta ja kumppaneita ;). Ihan kiva että maailmassa on myös kauniita ihmisiä, minunkaltaisten rumien vastapainoksi. Ei se haittaa. Siinä vaiheessa kyllä ärsyynnyn jos joku kaunotar tulee "myymään" itseään miehelleni ihan vain siksi että on tähänkin asti saanut haluamansa ukon, vapaan tai varatun.

Vierailija
16/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,olin 30v ihan kaltaisesi, mutta elämä on muokannut arvojani hieman toiseksi... Ei sillä hyvällä vartalolla ja kauneudellakaan pitkälle pötkitä. Ja hyvät geenit eivät ole sama asia kuin hyvä ulkonäkö, ikävä kyllä.

Esim, minä muuten täydellinen ihminen olen kärsinyt lapsettomuudesta.

Vierailija
17/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sokeita ihmiset ovat itselleen.

Sanot että kaikki kadehtivat, toiset välttelevät. Ymmärsin että väität välttelyn olevan seurausta kateudesta. Ei toisten motiiveja voi tietää, eikä varsinkaan itseä koskevissa asioissa niitä osaa edes arvailla.

Kuulostaa helpolta ratkaisulta sanoa, että kaikki kadehtivat ja siksi että on niin ylivoimaisen kaunis.

Vierailija
18/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä vältellään ja kadehditaan (??), mutta ihan kuin hän olisi tilanteesta hyvillään! Minäkin olen kaunis, mutta olisin erittäin surullinen, jos asiat olisivat noin.

Vierailija
19/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että nuo sanat pääsivät suustani. Olin nimittäin ihan vakuuttunut vielä 25-30 -vuotiaana, että ulkonäkö, raha ja toisten ihailu olivat elämässä oikeasti tavoittelemisen arvoisia. Nyrpistin nokkaani muka syvällisille pinnallisuuden halveksujille.

Niin se elämä onneksi opettaa! : )

MYönnän, että olen edelleenkin turhamainen, mutta kolme lasta pitävät jalat kivasti maassa kuitenkin. Pikkuhiljaa sitä kai kaikki oppivat, mitkä asiat oikeasti ovat niitä tärkeitä.

Silikonitissit ja kuntosalilaitteet eivät tuo kukkia kenenkään haudalle.

Vierailija
20/20 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA ken tuon naisen tuntee, ei varmasti ole hänelle kateellinen yhtään mistään muusta... Ulkoisella kauneudella kun ei loppujen lopuksi ole paljon merkitystä, jos sydän on täyttä jäätä ja aivoihin ei mahdu muuta kuin se, kuinka ihanainen olen...

Toisaalta tuollaiset omahyväiset ja itsekkäät ihmiset ovat varmaan melko onnellisia. Ei tarvitse välittää hirveästi muista ja uhrautua ikävästi. Jos sattuu löytämään sopivan puolison ja ystäväpiirin, fine

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän