Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasavil-ulkoiluvaatteet, kokemuksia?

Vierailija
27.10.2009 |

Kuulin kehuja. Ovatko hyviä? Minkä hintaisia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläosta,

Vierailija
2/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat myös todella kalliita. mutta hintansa arvoisia.Muita en huolisi. Minulla on niistä sekä omakohtaista käyttökokemusta että omalla lapsella käyttökokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni on jo useamman vuoden takaa, mutta kuitenkin: lapseni sai lahjaksi yksivuotiaana (reilun kokokoisen) rasavil-haalarin. Kesti monet pesut ja sitä käytettiin piiitkäään (kaksi talvea). On edelleen ihan ok kunnossa. Myöhemmin hankitut reimatecit sun muut ei oo ollu yhtä hyviä ja kestäviä, mutta toisaalta yksi-kaksivuotias ei vielä niin paljon kuluta polvia ym.

Vierailija
4/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tuulta ja vettä, mutta on silti lämmin, mutta ohuen tuntuinen =mukava päällä. Omilla lapsilla +töissä todettu! Pitää muistaa hoitaa ohjeen mukaan niin menee lapselta toiselle hyvänä. Ja plussana tietysti se , että on ainoa Suomessa valmistettu lasten ulkoilupuku.

t. pk:n lastenhoitaja

Vierailija
5/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 lasta. vanhimmat ovat käyttäneen rasavilejä 90 luvulla ja nuorimmat nyt. Meillä oli tallessa isompien vanhat puvut jota nyt käytetään pihapukuna ja ennen lumia. Uudet ovat sitten talvellä käytössä. Meillä on kesä - syys ja talvipukuja. uusimmat on ostettu nyt talveksi. Aivan mahtavat puvut ja kintaat. Rasavilillä on omistaja muuttunut ja kankaat voi vaihtua mutta mitä nyt on ja on ollut niin ovat parhaimmat mitä meillä on ollut. Olemme välillä kokeilleet jonathania, reimateciä ja ticketiä. Kankaat sais olla kuviollisia se on ainut miinus.

Vierailija
6/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikamonenlaisia kokeillut - reima, reimatec, lassie, lassietec, remu, travalle ymym. Kuopukselle ostin rasavillin kevyttoppahaalari v- 05 ja oli siis HUIPPUHYVÄ, olin yllättynyt. Kestivät, piti vettä ja oli lämmin, sillä mentiin koko talven vaikka oli se kevyttoppaversio (villahaalarin kanssa alle). Suosittelen.

Vierailija
7/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeämpiä kuin reimatecit, siis mukavampia päällä. Meillä on ollut useampia, kun mummo ostelee niitä pohjoisessa. Pk-seudulla niitä ei saa kuin postimyynnin kautta, paitsi hanskoja.

Hintataso noin jonathanin tasoa, siis edullisempia kuin reimatecit tai ticketit, mutta ei missään nimessä halvimpia.

Ainut miinus on se, että kaikista niiden väreistä en itse niin tykkää, ulkonäkö voisi siis olla kivempikin. Musta ulkonäkö (siis värit) on jotenkin vanhahtava. Tosin pari v sitten yksi talvihaalari oli ihan syötävän suloinen, en muista enää nimeä, mutta piparkakun ruskeaa ja pinkkiä.

http://www.rasaviltuote.fi/fi/mallisto/syksy2009_talvi2010

Vierailija
8/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasavilliltä saa haalareita 150 senttiin asti, muissa merkeissä ei taida olla niin suuria kokoja?

Vierailija
9/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla Rasavillejä myy ainakin Pikku Kippari Isossa Omenassa,Espoossa.Tosin itse olen useimmiten tilannut nettikaupasta,kun on saanut halvemmalla...

Vierailija
10/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viime keväänä ostettu Rasavil välikelinpuku. Siinä on tosi ohut vanukerros, muttei mielestäni mikään kevyttoppa. Hyvin on kestänyt maassa rymyämistä, ei juurikaan näytä kuluneelta. Olen kurakelissä olon jälkeen vienyt kylppäriin ja huuhdellut suihkulla ja pyyhkinyt rätillä. Nyt alkaa olla ensimmäistä kertaa aika pestä koneessa, kun rättipyyhinnät ei riitä saamaan puhtaannäköiseksi. Olen siis konepesua koittanut välttää, ettei vedenpitävyys kärsi. Vettä on pitänyt oikein hyvin, lapsi on lätrännyt vesilammikoissa urakalla. Tuon puvun ansiosta emme ole tarvinneet kuravaatteita.

Vierailija
11/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän ihanat pukea lapselle käteen, siis 3-vuotiaalle. Menee helposti haalareiden päälle ja pysyy kädessä.

Pitää myös kädet lämpimät talvella.

Vierailija
12/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukkaset :)

Vierailija
13/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, ent. omistaja on jäänyt eläkkeelle ja myynyt firmansa. Puvut valmistetaan nykyään ulkomailla.

Tämän kuulin viime lauantaina lastentarvikeliikkeessä.

Vierailija
14/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa ja Vantaalla en oo nähnyt kuin rukkasia myynnissä. Jos joku tietyäää, missä myydään Hesassa tai Vantaalla, saa vinkata. Rukkasia oon nähnyt stokkalla.

Peukalopotit on tosi hyvät hanskat.

8

Pääkaupunkiseudulla Rasavillejä myy ainakin Pikku Kippari Isossa Omenassa,Espoossa.Tosin itse olen useimmiten tilannut nettikaupasta,kun on saanut halvemmalla...

Vierailija
15/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tietää tuokin... laatu varmaan heikkenee. Meillä nyt tosi hyvä 110 cm 2-osainen kevyttoppa-asu ja täytyy jatkossa tarkkailla laatua.

Suomessa, ent. omistaja on jäänyt eläkkeelle ja myynyt firmansa. Puvut valmistetaan nykyään ulkomailla.

Tämän kuulin viime lauantaina lastentarvikeliikkeessä.

Vierailija
16/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti kalliimpia kuin Jonathanit ainakin. Esim. Rasavil-takki 84-89 euroa, -housut 65 euroa. TähtiJonathan-takki n. 50 euroa, -housut n. 40 euroa.

Hintataso noin jonathanin tasoa, siis edullisempia kuin reimatecit tai ticketit, mutta ei missään nimessä halvimpia.

Vierailija
17/18 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viime keväänä ostettu Rasavil välikelinpuku. Siinä on tosi ohut vanukerros, muttei mielestäni mikään kevyttoppa. Hyvin on kestänyt maassa rymyämistä, ei juurikaan näytä kuluneelta. Olen kurakelissä olon jälkeen vienyt kylppäriin ja huuhdellut suihkulla ja pyyhkinyt rätillä. Nyt alkaa olla ensimmäistä kertaa aika pestä koneessa, kun rättipyyhinnät ei riitä saamaan puhtaannäköiseksi. Olen siis konepesua koittanut välttää, ettei vedenpitävyys kärsi. Vettä on pitänyt oikein hyvin, lapsi on lätrännyt vesilammikoissa urakalla. Tuon puvun ansiosta emme ole tarvinneet kuravaatteita.

ihan huippu laatua ovat. Meillä kaksi viikaria, emmekä edes omista kuravaatteita Rasavillit riittää.

Vierailija
18/18 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimakin oli hyvä siihen asti kunnes valmistus siirrettiin Kiinaan. Pitääpä mennä nopeasti ostamaan vielä tätä vanhaa erää.