pahaolo + närästys + alkuraskaus, mistä apua?!
Ihan alussa ollaan rv6+6, mutta het on kuvioihin tullut ympärivuorokautinen pahaolo ja jatkuva närästys. En ole aikaisemmin koskaan kokenut närästystä, mutta nyt luulen tämän olevan sitä. Mitään ei nouse ylos mutta kurkun päässä on koko ajan semmonen väkevä maku.
Mikä tähän oloon auttaa. Vie ihan liikaa voimia tämän ylitse pääsemättömän väsymyksen kanssa, kun joutuu nouseen yölläkin vähän väliä jotain syömään.
Pieniä ruoka-annoksia pienin välein, maito lasillista ym. olen kokeillut eikä mikään tunnu auttavan.
Mikä auttanut teillä muille jotka olette kärsineet 24h pahasta olosta?
Kiitos hirveesti jo etukäteen vinkeistä!!!
Kommentit (3)
närästyslääkkeet, mutta pahoinvointi loppui joskus rv12 tietämillä. Mutta tiedän kyllä eräänkin joka oksensi viikolle 35 asti, se on niin yksilöllistä ja raskauskohtaista.
Pahoinvointiin taas sitruunan imeminen ja vissy.
Yleensä närästys tulee vasta myöhemmässä vaiheessa. Sinulla paha tilanne sikäli, että hedelmät ainakin minulla pahentavat närästystä, mutta toisaalta sitrushedelmät varsinkin auttavat itse pahoinvointiin.
Mulla esim just maitotuotteet ja kahvi vaan pahensi oloa.
Hedelmien napostelu tasaisesti, tuoremehun, veden, kivennäisveden juominen taas auttoi.
Mitään lääkettä tai poppakonstia ei ole olemassa, pitää vaan löytää se mikä omaa oloa helpottaa.