Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Samu Haber sekaantunut tohon pedofiliajuttuun?

Vierailija
27.10.2009 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa sen habitusta ja mieti, onko. Itse ainakin olen huolissani lasteni turvallisuuden puolesta.

Vierailija
2/18 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa sen habitusta ja mieti, onko. Itse ainakin olen huolissani lasteni turvallisuuden puolesta.

Ihan tosissasi vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastenmielinen ja kuvottava "muusikko".

Vierailija
4/18 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikolliset tuomiolle ja rangaistukset kovemmiksi!

Vierailija
5/18 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8577842´

Siinä tietoa tästä Aallosta. Minkälainen "ihminen" voi puolustella tällaista sairasta pedofiilia?

Vierailija
6/18 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasi vielä?

http://i.servut.us/i/aino.png

Vierailija
7/18 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Ramilla ja on tämän kaveri, niin se tarkoittaa että Samu on pedofiili? Häh? Pikkuisen kovempaa todistusaineistoa kaivattaisiin tähän.

Vierailija
8/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka puolusti oikein lehdessä Ramia ja väitti että Ramia syytetään turhaan...

yritän etsiä jutun IL tai IS:sta, ein moment bitte

Vierailija
9/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein luottavaisena laskisin lapseni leirikesän riemuihin.

Vierailija
10/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole välimuistissakaan kun tyhjennän sen säännöllisesti ...

mutta muistan jutun ihan selvästi, Samu haukkui median ja kaikki kun hänen ystäväänsä TURHAAN MUSTAMAALATAN

Vierailija
11/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herjaukseen ja netin anonyymistäkin kirjoittelusta voi joutua käräjille.

PS: entäpä, jos pedofiili osaa piilotella harrastustaan niin, etteivät kaikki tutut ja kaverit välttämättä edes tiedä siitä? Ymmärtääkseni se on aika olennainen juttu tuossa "harrastuksessa", jos haluaa välttää kiinnijäämistä.

Vierailija
12/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että jos KYSYY niin se on herjausta :)

Ap

Vierailija
13/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖYTYY NETISTÄ ILTAPÄIVÄLEHTIEN SIVUILTA

Vierailija
14/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiennyt Ramin pervouksista ja varmasti nuo syytteet ovat tulleet järkytyksenä samulle, että kaveri pidätetty pedofiliasta. Mutta kun kerran oli todennäköisin syin pidätetty niin en tajua miten Samu kehtasi mennä lehtiin puolustamaan kaveriaan noin kovasti...kuitenkaan kun harvoin ketään ihan löysin syin pidätetään pedofiliasta epäiltynä ja kuten totesit niin pedofiilit eivät kavereilleen yleensä noista harrastuksistaan kerro. No ehkä samukin nyt oppi, että vaikka olisi kuinka hyvä kaveri niin ei voi koskaan tuntea toista täydellisesti.

PS: entäpä, jos pedofiili osaa piilotella harrastustaan niin, etteivät kaikki tutut ja kaverit välttämättä edes tiedä siitä? Ymmärtääkseni se on aika olennainen juttu tuossa "harrastuksessa", jos haluaa välttää kiinnijäämistä.

Vierailija
15/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka puolusteli Ramia kiihkeästi netissä ja lehdissä, että nuo syytteet ovat vain mustamaalausta jne.

Vierailija
16/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä syy inhota enemmän.

Taitaa keikat loppua...

Vierailija
17/18 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..samaa mieltä kuin yllä, Samu ei varmasti tiennyt Ramin harrastuksesti MUTTA aika sinisilmäistä mennä lehdissä puolustamaan kun poliisi oli kuitenkin jo Ramin pidättänyt (=oli todisteita)

Vierailija
18/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heput kuuluivat samaan rinkiin netissä. En ole varma tuliko tuomio tosiaan vain toiselle kun muistelen että tuomiota olisi tullut koko ringin jäsenille? Voi olla että muistan väärin, netistä on aiheeseen liittyvä hyvin siivottu.

Vähän kyl mietityttää että "joulukirjaa" myydään muina miehinä ja millainen ihminen sitä kirjaa edes ostaa, ylipäätään edes kirjan takia saati kun miettii millaista toimintaa löytyy taustalta, huumausaine- ja petosrikoksista löytyy tietoa ja kuten sanottu muutakin verrattain nuoren miehen historiasta löytyy. Paljon on ehtinyt jäädä kiinni ja sehän ei kerro kokonaisuudesta kuin osan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi