Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin harrastaa seksiä niin pahasti mutten pysty

Vierailija
05.03.2015 |

Oon niin kiimanen että en kestä!:-D mulla olisi mahdollista harrastaa seksiä yhden miehen kanssa (kaveri/tuttu), mutta olen neitsyt. Enkä halua "kuluttaa" ekaa kertaa fuckbuddyn merkeissä tms.
Turhauttaa niin vietävästi. Olisikohan pitänyt panna silloin kuusitoista kesäisenä, eikä pantata itseä liki kaksikymppiseksi. Oon muuten ihan perusnätti ja urheilen myös, jos joku nyt heittää jotain ilkeän muotoista kommenttia.
Mun tarkotuksena oli vaan avautua eikä aiheuttaa sen kummempaa keskustelua. Toki jos joku haluaa jakaa/purkaa tunteitaan niin siitä vaan :-)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse menetin neitsyyden kaveripojalle, eikä oo tippaakan kaduttanut! oli sitten edes jotain kokemusta alla ku oli ekaa keraa ihan tosi kyseessä. se eka kerta nyt muutenki on semmonen harjoittelukierros. satuin sitten vielä melko pian tuon jälkeen löytämään miehen jonka kanssa ollaan nyt oltu jo vuosia yhdessä, niin vähän jopa kaduttaa, ettei tullut enemmän vehdattua tän kaverin kanssa ja kaikki kunnollinen seksikokemus on vaan tältä yhdeltä mieheltä... onneksi molemmille on ok, jos luvan kanssa haluaisi käydä vieraissa, siis ihan kokemusmielessä, kun molemmilla vain 1 seksikumppani ennen toisiamme.

Vierailija
2/12 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettii oikean jolle haluaa oikeasti antaa. Turha tommosia pohtia, aikaa on m21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voi harrastaa, ja panetuksesta päästä eroon, myös muillakin tavoin kuin penetroivalla yhdynnällä. Neitsyys säilyy vaikka kuinka pääsisit osalliseksi orgasmien ilotulituksesta ja pääsisit kullin makuun. Ota buddy itselles jonka kanssa harjoitatte kaikkia muita seksitapoja paitsi sitä joka riistää sun impeytesi.

Suosittelen tällaista kokenutta ja kärsivällistä, naisen huomioon ottavaa nelikymppistä poitsua.... ;-)

Vierailija
4/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin mutta olen niin ruma ja ujo etten kelpaa kellekkään. Mutta panettaa aivan saatanasti.

Vierailija
5/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:13"]

Niin minäkin mutta olen niin ruma ja ujo etten kelpaa kellekkään. Mutta panettaa aivan saatanasti.

[/quote]

Turha pelko, aina löytyy jokaiselle sopiva. (Ja varsinkin pano hommiin löytyy aina miehiä)

Vierailija
6/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:13"]Niin minäkin mutta olen niin ruma ja ujo etten kelpaa kellekkään. Mutta panettaa aivan saatanasti.
[/quote] no kaitsä nyt jonkun " samantasoisen" tyypin löydät? Mee vaik deittisivustolle ja kato mitä tapahtuu;-) ootsä mies?

Vierailija
7/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ap siis

Vierailija
8/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sen kaverimiehen kanssa vaan. Mä odottelin reilusti yli kolmekymppiseksi sitä oikeaa, jota ei vaan tullut. Sitä ajattelin et kuolen neitsyenä jos en vaan tee sitä jonkun kanssa. Nyt mulla on kiva nuorempi fuckbuddy. Toimii hyvin ja meillä on hauskaa. Vähän ottaa aivoon et odottelin näin kauan. Kevät tulee, ota kaikki irti ja nauti elämästä :)

Vierailija
9/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 21v sinkkumies

Vierailija
10/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaanko ajattelit itseäsi säästellä? Anna palaa vain.

N31

Vierailija
11/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä säästellä. Ekan kerran jälkeen vasta tiedät mitä oikea panetus on. Jos vaan mies osaa hommansa.

Vierailija
12/12 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:53"]

Hautaanko ajattelit itseäsi säästellä? Anna palaa vain. N31

[/quote]

Kyllähän se niin on että nuoret ja vaikka vanhemmatkin pelkää sitä ekaa kertaa. Minun nuoruudessani tyttöystäväni pelkäsi sitä ekaa kertaa, ei oltu välimatkan takia kauaa yhdessä itse asuin silloin espoossa ja tyttöystäväni turussa. Kun hän pääsi kullin makuun niin hän olisi halunut päivittäin, mutta välimatka oli liian suuri. Perjantaina tavattiin ja sunnuntaina lähdin kotiin, se oli yhtä naimista kaikki viikonloput. Onneksi pääsi kotiin hölväämään kulliani muutamaksi päiväksi, että kulli olisi ollut taas juhlakunnossa seuraavaa viikonvaihdettavarten. Näin tämän naisen ja sen miehen parinkymmenen vuoden jälkeen, esittäydyin hänen koulukaverinaan. Heillä oli jo neljä lasta joista yksi oli minun, siitä ei hiiskuteltu, tämä mies oli lapsistaan niin ylpeä. Saipahan hyvän naisen josta olen iloinen. n31 kirjottaa ihan oikein mitä niitä kulleja ja pilluja pitää säästellä nehän on käyttöä varten ja maailman parhaimpia nautintoja mielestäniM50+,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi