Missä kunnossa ovat kyntesi?
Laitatko koskaan kynsiäsi (lakkaa, koristeita..)? Itse olen ihan hurahtanut :-) ennen en tehnyt kynsille mitään ja olivatkin aina ihan hirveän näköiset..
Kommentit (20)
kysyä vinkkiä miten saan kynsien pureskelun lopetettua. Ihan kamala vaiva.
haluan tietää, miten tästä pääsee.. :(
kun just kävin laitattamassa. Rumat kyllä laittoi, ihan lapiot, mutta siistit ovat kuitenkin. Harmittaa että menin uuteen paikkaan kokeilemaan...
Tykkään kynsistäni, lakkaan ja hoidan melko usein. Nyt on jäänyt kyllä vähemmälle, kun on pieni vauva eikä voi kovin pitkinä pitää.
Ihmetyttää muuten pienten vauvojen äidit joilla on tosi pitkät kynnet, miten saatte esim. pestyä vauvaa raapimatta häntä?
Ovat huonon malliset ja heikot. Pitäisi aina muistaa hoitaa ja laittaa että olisivat edustavat. Ja nyt ovat päässeet pahasti repsahtamaan...
kuinka paljon bakteereja on kynsissäja niiden alla...vaikka olisitte pesseet kätenne niitä on silti. Yök! en pureskelisi kynsiäni, nyt vielä on näin tautinen aikakin...
kuinka paljon bakteereja on kynsissäja niiden alla...vaikka olisitte pesseet kätenne niitä on silti. Yök! en pureskelisi kynsiäni, nyt vielä on näin tautinen aikakin...
Mun kynnet liuskottuu, vaikka mä tekisin mitä. Ne ei kasva, ovat pehmeät, eikä niillä tee mitään. Jos mä lakkaan ne, lakka on liuskottunu pois huomenna.
Tekis mieli rakennekynsiä, mutta työn takia en voi semmoisia ottaa.
Niitä ainoita kohtia joissa olen luonnonkaunis. Kynteni ovat vahvat ja kauniinmuotoiset eivätkä tarvitse mitään hoitoa.
Tosi ohuet, lohkeilee, liuskottuu, ja katkeaa tosi herkästi.
Lisäksi puren kun hermostun, tai jännitän jotain :(
Juuri kun olen saanut kasvatettua ne edes jokseenkin siedettävän näköisiksi niin eikös se ole pakko ne hampain repiä irti :(
ja nyt mietin teenkö virkavirheen ja annan olla kun mennen töihin.
Hyvässä kunnossa on ja kauniit, ainoa asia mikä minussa on kaunista ja hyvä kuntoista.
pureksin ne aina ihan liian lyhyeksi, niin että sormenpäihin sattuu. jyrsin myös kaiken irtoavan nahan, joten kipeät on. lisäksi vaivaa krooninen bakteeriperäinen kynsivallin tulehdus.
ovat hyvässä kunnossa, vahvat ja lyhyet. Ei lakkaa. Mutta kynsinauhat ovat aivan karmeat, johtuu jatkuvasta käsidesin käytöstä.
Vaihdoin henkilökohtaista pankkineuvojaa, koska hänellä oli aivan hirveät kynnet. Oli kirkkaan pinkkiä lakkaa, joka oli puoliksi kulunut, siis kerrasaan kaamea näky. Mielestäni tämä kertoi ihmisen huolellisuudesta ja yksityiskohtien hallinnasta niin paljon, että raha-asioitani en hänelle halunnut antaa.
Nytkin peukalon kynnet 2cm pitkät, pikkusormien kynnet 1,8 cm pitkät roikaleet. En ikinä viitsi lakata tai viilailla kynsiä, sitten vasta leikkaan kaikki kerralla kun yksi katkeaa.