Yli 5000 euroa/kk tienaavat NAISET, mitä teette työksenne?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun tuntuu, että vielä neljän tonnin pintaan tienaavia naisia on paljon, mutta en tunne kuin yhden alle 45-vuotiaan naisen, joka tienaa yli 5000 eur/kk.
Puhutaan tällä kertaa vain naisista, joten älkää laittako miestenne palkkoja tähän ketjuun.
Kommentit (131)
...helppo päivätyö, josta selviän 4:ssä tunnissa per päivä. Keskimäärin. Tästä tulee 3300 e/kk, loput, sesongista vaihdellen, ovat 2000-4000 e/kk välillä.
Sinänsä loistoratkaisu, kun en pane pahakseni esim artikkelin kirjoittamiseen menevää parituntista viikonloppuisin. Ja kun työ on ns. asiantuntijatyötä, ei tarvitse paapoa alaisia tai olla budjettivastuussa.
Yritysjulkaisupuolella keskipituisen artikkelin käypä hinta noin 500 euroa. Rutiinilla noita tekee aikamoisen kasan kuukaudessa.
Tulot keskimäärin 80 000 euroa vuodessa ja ei tosiaan tarvitse kuunnella muiden komentelua, itse saan hinnoitella oman työni ja voin valita, miten paljon teen ja milloin.
tulospohjaiset bonukset 11000-22000 €/v
teetkö oman firman kautta vai konslatalosta?
nim. KTM ja ERP:iin suunta
Ps. itse ketjuun: n.5000e/kk plus noin 10k eur bonuksia vuodessa. Taloushallinnon projekteja, 10v kokemusta
14, onpas nyt sitten vaikea arvata
missä olet töissä.t.muutkin asuvat Espoossa.
En ole tuo 14, kommentoinpahan vain. Mielestäni hän (tuo 14) kertoi aiemmassa viestissä ettei ole pääkaupunkiseudulla mihin kyllä Espoo tietääkseni kuuluu... Mutta korjatkaa toki jos olen väärässä. :D
Suomi on kyllä muutakin kuin kehä 3:n sisäpuoli. Vain joku etelän typerys luulee että kaikki suuret firmat on Helsinki-Espoo- akselilla.
ei alaisia, normi työaika ja hyvät edut päälle.
HYVÄ kääntäjä ja toimia yksityisenä yrittäjänä, että pääsee kunnon palkoille.
enkä sitten päässyt kääntäjäkoulutukseen, vaikka se oli pitkään haaveeni ja olin kielissä todella hyvä...Ihan vielä mielenkiinnosta kysyn kääntäjiltä teettekö ihan jossain firmasssa töitä vai yksityisenä ja kuinka saatte niitä töitä, onko kilpailu kovaa?
Johdonkonsultti 28 vuotias, iso globaali yhtio ja tyotunnit 40-50tuntia viikossa. 5600e/kk peruspalkka + kvartaaliset bonukset
Maailman masentavin ketju. Miksei opettamisesta makseta noin paljoa.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2009 klo 10:13"]
Jos teen paljon, saan kasaan noin 10 000, viisi tonnia tulee suht löysästi. Olen vaan nopea ja erikoistunut ja rutinoitunut.
6
Eli sä olet niitä tv-sarjojen kääntäjiä, jotka teke homman juosten kusten ja katsojat saa välillä nauraa kielikukkaisa:)
[/quote]
Henkilöstöpäällikkö iso kv-yritys. Palkka 6200 euroa/kk ja ikää 43v.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:10"]Maailman masentavin ketju. Miksei opettamisesta makseta noin paljoa.
[/quote]Koska opettamisesta maksava taho ei saa suoraa taloudellista hyötyä huipputekijästä, sille kelpaa keskinkertainenkin. Näin ei ole kilpailua ja työn hinta ei nouse.
Lääkäri, työhöni kuuluu päivystystä.
kun lukee näitä.
Mä teen työtä joka vaatii pitkän koulutuksen ja työssä oppimisen lisäksi h-tisti kielitaitoa, useiden alojen ITSE HANKITTUA tuntemusta (koska koulutusta ei makseta), pinnaa, ihmissuhdetaitoja ja on lisäksi äärimmäisen vastuullista. Ja käteen jää nippa nappa 1600€.
Jos puoletkaan teistä 5000€:n tyypeistä pärjäis mun työssä olisin ihmeissäni.
Ja ei, en ole sairaanhoitaja.
kun lukee näitä. Mä teen työtä joka vaatii pitkän koulutuksen ja työssä oppimisen lisäksi h-tisti kielitaitoa, useiden alojen ITSE HANKITTUA tuntemusta (koska koulutusta ei makseta), pinnaa, ihmissuhdetaitoja ja on lisäksi äärimmäisen vastuullista. Ja käteen jää nippa nappa 1600€. Jos puoletkaan teistä 5000€:n tyypeistä pärjäis mun työssä olisin ihmeissäni. Ja ei, en ole sairaanhoitaja.
hän on kyllä aika kova nainen pärjäämään. Eli siinä mielessä ammun kyllä käsityksesi alas.
6
todella kovia taitoja ja paineensietokykyä. Kyllä palkka pääsääntöisesti korreloi kuitenkin työn vaatimuksia...
voisiko vielä joku valaista mua, että paljonko teillä jää käteen n. 5500 e palkasta?