Uskaltaisitteko ottaa tässä tilanteessa yhteyttä nettituttuun?
Oon itse ollut pidempään eräällä sivustolla jossa voi etsiä uusia ystäviä. Tuonne sivustolle pitää rekisteröityä jotta voi luoda oman ilmoituksen ja vastata muiden ilmoituksiin. Eilen illalla olin kumminkin saanut vierasviestin rekisteröitymättömältä käyttäjältä. Yhteydenotto sinällään oli täysin asiallinen, ja hän oli viestin loppuun jättänyt oman puhelinnumeronsa, johon voisin ottaa yhteyttä. Valitettavasti noihin rekisteröimättömien käyttäjien viesteihin ei tuolla sivulla voi vastata, joten en voi pyytää häneltä esim. snäppiä ensin ennen kuin vaihdetaan numeroita. Miten te toimisitte, uskaltaisitteko ottaa yhteyttä?
Kommentit (8)
Jos se on nainen niin joo, jos mies niin ei. Naiset harvemmin ryhtyvät r aiskaaja-vainoajiksi. Jos olet itse nainen ja yhteydenotto tuli mieheltä niin ei missään tapauksessa.
Siis joku täysin sinulle tuntematon lähettää sinulle viestin jossa pyytää ottamaan yhteyttä puhelinnumeroonsa? Ei siinä uskalluksesta ole kyse, uskaltaahan sitä tietenkin, mutta kyse on mahdollisten haittojen suhteesta hyötyihin. Siellä voi olla luurin toisessa päässä joku, joka alkaa pommittaa viesteillä päivin ja öin. Vaikka pääseehän näistä eroon tietysti estämällä numeron. Tarkkana vaan, mitä tietoja annat itsestäsi, jos päädyt ottamaan yhteyttä.
ehdottomasti ei, jos se on mies. sehän voi vaikka tuijottaa.
Eihän tuo ole nettituttu, vaan joku random tyyppi. Todennäköisesti ei puhtaat jauhot pussissa tai on muuten joku hämärähemmo tai vaikeilija, kun ei halua toimia sääntöjen mukaan. En ottaisi.
Siksi ne rekisteröitymissäännöt on, että huijareita voitais vähän seuloa.
Prepaid-liittymällä voit ottaa yhteyttä mutta älä kerro nimeäsi saati asuinpaikkaasi.
Nooo, tässähän oli vähän aikaa sitten joku nettituttavuus, joka tuli maahan murhapyrkimyksissä. Nuori nainen onneksi pääsi sivullisten avulla mielipuolta pakoon. Meinasi henki lähtä. Jos et oikeasti tunne niin et noteeraa numeroa mitenkään. Siellä voi olla mikä tahansa kilipää.
En missään nimessä.