Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiansäästölamput on vaarallisia.

Vierailija
26.10.2009 |

Siksipä minä hamstraan hehkulamppuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehkulampuilla! Se säästää, ettei käytä energiansäästölamppuja. Montakohan hehkulamppua pitäisi olla jos haluaa että talossa on +21 astetta?

Vierailija
2/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä energiasäästölamput on ympäristölle riski! Vai mitä luulette: vievätkö kaikki lamppunsa kierrätyspisteisiin (ovat ongelmajätettä)? Mä veikkaan, että tulevaisuudessa menee paljon ongelmajätettä tavalliseen roskiin lamppujen muodossa. Miettikää nyt vaikka ketkä seuraavista kierrättävät lamppunsa: dementoituneet vanhukset? alkoholistit? narkkarit? loppuunpalaneet kotiäidit/uraihmiset? masentuneet ja muut mt-ongelmaiset? liikuntarajoitteiset? autottomat köyhät, jotka asuvat monen kilometrin päässä lähimmästä keräyspisteestä? nuoret omilleen muuttaneet lellityt pojat, joilla äiti käy siivoamassa ja pyykkäämässä? jne.

Saa nähdä palataanko vielä hehkulamppuihin takaisin ympäristön suojelemisen nimissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei niistä ongelmaa ehdi tulla

Vierailija
4/6 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt. Ihan paska lamppu.

Vierailija
5/6 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on samat lamput tohottanu kolme vuotta. Jos ne tuosta pamahtaa, niin ehkä jopa jaksan ne johonkin kuskata, en verran hyvin ovat palvelleet

En tiennyt. Ihan paska lamppu.

Vierailija
6/6 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran Ikeasta 2 energiansäästölamppua. Kumpikaan ei toiminut kotona. Olivat varmaan jossain vaiheessa kuljetusta tärähtäneet, ja menneet rikki.

Vaihdoimme asuntoa kesällä ja olen ostanut noin 4 lamppua, kaikki kestänneet vajaan kuukauden. Eivät toimi enää. Onkohan meidän uudessa asunnossa sähköissä joku ongelma? Yritän löytää hehkulamppuja, mutta ne ovat melkein joka paikasta jo loppuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi