Sikainfluenssaa ei tarvitse pelätä, kun on Jeesus sydämessä
Kommentit (33)
Jesus saves! But Selänne gets a rebound and he scores!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitäs se sun Jeesus siinä auttaa, jos esim kaikki sun lapset sairastuu ja kuolee SI:hin. Kyllä vähän kannattaisi pelätä tautia.
Tai esim mä (olen uskovainen, muuten, mutta ennenkaikkea IHMINEN) pelkään, koska olen yh ja mitä tapahtuisi mun lapsille, jos mä kuolisin. Kamalaa olisi lapsille menettää äiti. Ja kuten tiedät, Jeesus ei varjele omiaankaan miltään taudeilta.
HAISTA AP SINÄ PASKA! Mitäs se sun Jeesus siinä auttaa, jos esim kaikki sun lapset sairastuu ja kuolee SI:hin. Kyllä vähän kannattaisi pelätä tautia. Tai esim mä (olen uskovainen, muuten, mutta ennenkaikkea IHMINEN) pelkään, koska olen yh ja mitä tapahtuisi mun lapsille, jos mä kuolisin. Kamalaa olisi lapsille menettää äiti. Ja kuten tiedät, Jeesus ei varjele omiaankaan miltään taudeilta.
Meidän päivämme ovat Jumalan kädessä. Vaikka noudattaisimme hyvää hygieniaa ja ottaisimme rokotuksen jne, jokainen päivämme on silti Jumalan kädessä. Jokainen päivä on lahjaa ja suuri ihme. Haluan rohkaista luottamaan Jumalaan ihan kaikessa.
HAISTA AP SINÄ PASKA! Mitäs se sun Jeesus siinä auttaa, jos esim kaikki sun lapset sairastuu ja kuolee SI:hin. Kyllä vähän kannattaisi pelätä tautia. Tai esim mä (olen uskovainen, muuten, mutta ennenkaikkea IHMINEN) pelkään, koska olen yh ja mitä tapahtuisi mun lapsille, jos mä kuolisin. Kamalaa olisi lapsille menettää äiti. Ja kuten tiedät, Jeesus ei varjele omiaankaan miltään taudeilta.
Meidän päivämme ovat Jumalan kädessä. Vaikka noudattaisimme hyvää hygieniaa ja ottaisimme rokotuksen jne, jokainen päivämme on silti Jumalan kädessä. Jokainen päivä on lahjaa ja suuri ihme. Haluan rohkaista luottamaan Jumalaan ihan kaikessa.
Aivan. Vaikka olisi eri mieltä, niin ei tarvitse käyttää noin rumaa kieltä. Tulee ihan paha olo ajatella, että uskovat voivat käyttää tuollaista kieltä keskenään.
Ap:lle: ymmärrän pointtisi. Jokainen päivä on lahja, joten iloitkaamme siitä tänään. Ei anneta pelolle valtaa, vaikka pelottaakin. Jeesus on kanssamme.
kaameita jos joku oikeesti olisi tollainen jeesustelija.
vaikka kyllähän niitäkin on, ja ne oikeesti luuraa itteensä noilla jutuilla.
Kuulepas nyt. Tuo taitaapi mennä jo satanismin puolelle tuollaisen kirouksen langettaminen.
Jumala todellakin varjelee ja pitää omistansa huolta. Eikä Jumlan omille tapahdu mitään pahaa. Ja kuolema on Jumalan lapselle voitto. Sikainfluessaa pelätään likaa. Se mitä jumalaton pelkää, se hänelle tapahtuu!
vaikka sitten sikainfluenssaa. Sillä tuo "pelko" on myös voimavara, se auttaa huolehtimaan hyvästä hygieniasta, ottamaan pandemiarokotteen ja hoitamaan sairastuneita huolella ja rakkaudella. Kyllä uskovankin on mielestäni kannettava vastuu itsestään ja läheisistään. Hän saa pelossaan ja epätoivossaan turvautua Jumalaan ja rukoilla apua ja pelastusta. Usko auttaa häntä selviämään vaikeidenkin aikojen yli. Mutta se ei tarkoita sitä että hän saisi heittää kaiken Jumalan varaan ja jättää täällä maanpäällä olevat mahdolliset keinot käyttämättä, siis keinot joilla tartuntoja ehkäistään ja sairauksia parannetaan.
Ja se mitä joku kirjoitti siitä kuinka jumalaton sairastuu siihen, mitä hän pelkää...en voi uskoa että sellainen lausuma tulisi Raamatusta. Kyllä sellaiset ajatukset sikiävät pahuudesta. Uskon Jumalaan, mutta en silti halua ei-uskovaisille pahaa.
lapsia kuolee? Miksi uskovan perheen lapsi kuolee sairauteen? Viaton lapsi, joka ei ole tehnyt mitään pahaa, perhe joka on pyhittänyt elämänsä Jeesukselle. Miksi pahoja asioita tapahtuu hyville ihmisille?
Miksi jotkut lapset olisivat pelastettavissa lääketieteen voimalla, mutta vanhemmat eivät anna ja lapset kuolevat?
Miksi ihminen ei saisi käyttää kaikkia olemassa olevia pelastuskeinoja hyödykseen? Miksi kaikkien pitäisi vain antaa henkensä täysin Jeesuksen armoille ja siten katsoa sivusta kun viattomia kuolee turhaan?
Näitä kysymyksiä itse pohdin. Niin kauan kun niihin en saa vastauksia aion kamppailla itseni ja läheisteni puolesta ja käyttää nimenomaan ihmisten kehittämiä keinoja selviytyäkseni hengissä mahdollisimman pitkään. Uskon että niin on Jumala ja Jeesus halunneet. Miksi muuten Jumala olisi luonut ihmisen omaksi kuvakseen, jos ihminen ei saisi käyttää älyään selviytyäkseen ja kehittyäkseen ja parantaakseen läheisimpien elämänlaatua?
uskovien elämässä on ns. "pahoja" tapahtumia. Se joka väittää että usko Jumalaan toimisi sairauksien ehkäisijänä on väärässä. Aika vasta kuulin uskonnollisesta radiosta kuinka pappi puhui kirkossa siitä kuinka myös uskovien elämässä on koettelemuksia ja niitä voi olla joskus jopa enemmän kuin ei-uskovan elämässä. Jumalan voima onkin siinä että sairastunut ja hänen läheisensä voivat rukoilla Jumalalta apua parantuakseen ja he saavat uskostaan myös paljon henkistä voimaa jaksaa vaikeiden aikojen yli. Ei Jumala ole mikään vastausautomaatti jonne vain heitetään pyyntö ja odotellaan tulosta. Jumala tuntee sydämemme ja auttaa meitä henkisesti kasvamaan tiellä kohti hänen valtakuntaansa.
lapsia kuolee? Miksi uskovan perheen lapsi kuolee sairauteen? Viaton lapsi, joka ei ole tehnyt mitään pahaa, perhe joka on pyhittänyt elämänsä Jeesukselle. Miksi pahoja asioita tapahtuu hyville ihmisille? Miksi jotkut lapset olisivat pelastettavissa lääketieteen voimalla, mutta vanhemmat eivät anna ja lapset kuolevat? Miksi ihminen ei saisi käyttää kaikkia olemassa olevia pelastuskeinoja hyödykseen? Miksi kaikkien pitäisi vain antaa henkensä täysin Jeesuksen armoille ja siten katsoa sivusta kun viattomia kuolee turhaan? Näitä kysymyksiä itse pohdin. Niin kauan kun niihin en saa vastauksia aion kamppailla itseni ja läheisteni puolesta ja käyttää nimenomaan ihmisten kehittämiä keinoja selviytyäkseni hengissä mahdollisimman pitkään. Uskon että niin on Jumala ja Jeesus halunneet. Miksi muuten Jumala olisi luonut ihmisen omaksi kuvakseen, jos ihminen ei saisi käyttää älyään selviytyäkseen ja kehittyäkseen ja parantaakseen läheisimpien elämänlaatua?
pahoilta sairauksilta. Ja kun itse kunkin lähtöhetkemme koittaa saamme Jeesukseen turvautuen päästä Taivaan kotiin.
tai Nibiru, niin se ja sama. Elämä jatkuu muodossa tai toisessa myös tämän ruumiillisen kokemuksenkin jälkeen. Lopun jälkeen tulee aina uusi alku, siitä pitää huolen jatkuvuuden laki.
Uskon itsekkin Jumalaan mutta tällainen hihhulointi vie pohjan uskottavuudelta. Aamen