Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka uskoo: vauva äidinmaidolla&ei sairastu mihinkään

Vierailija
26.10.2009 |

Siis miten jotku oikeesti uskoo, että äidinmaidossa tulee vastustuskykyä vauvalle kaikkia influenssoja vastaan????

Jos äidillä ei niitä ole, EI äidinmaidossakaan!!

Haloo!!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korvike ajaa saman asian kuin rintamaito niin miksi synnäreillä otetaan mieluusti vastaan rintamaitoa äideiltä joilta maitoa tulee yli oman vauvan tarpeen.

Missä synnärillä muka otetaan?

vaikka "äidinmaidon luovutus" niin pääset alkuun.

Vierailija
42/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintamaitoilijat niitä samoja jotka on kotona kunnes lapsi on 3 vuotta ja kaikki tietysti pyytettömästi lapsen hyväksi. Ei tietenkään sen takia, että sitten kun hoitaa lasta, ei tarvii mennä töihin, kun imettää sohvalla, niin katsos, ruoka valmistuu itsestään ja tiskikone tyhjenee hujauksessa. Eiköhän sitä ole näillä imettäjillä vähän omakin lehmä ojassa. Saa istuskella ja laiskotella rauhassa, kun ei voi tehdä sitä ja tätä kun on tämä vauva tässä tissillä. No, jääpä sitten energiaa haukkua meitä pulloäitejä, jotka joudutaan tekemään kaikki itse...

Itseasiassa olen omaa lastani imettänyt suurimman ajan seisten joten se siitä sohvalla makoilusta. Kotona olosta sen verran että olen jo viimeisen vuoden ajan halunnut töihin lähteä, mutta katsos kun minä pistän lapseni tarpeet omien halujeni edelle! Ja kaiken lisäksi olen pullostakin antanut maitoa lapselle ja silloin oli kyllä oma lehmä ojassa kun ei vaan huvittanut enää herätä 5 kertaa yössä kun toisella on aivan turhan takia nälkä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintamaitoilijat niitä samoja jotka on kotona kunnes lapsi on 3 vuotta ja kaikki tietysti pyytettömästi lapsen hyväksi. Ei tietenkään sen takia, että sitten kun hoitaa lasta, ei tarvii mennä töihin, kun imettää sohvalla, niin katsos, ruoka valmistuu itsestään ja tiskikone tyhjenee hujauksessa. Eiköhän sitä ole näillä imettäjillä vähän omakin lehmä ojassa. Saa istuskella ja laiskotella rauhassa, kun ei voi tehdä sitä ja tätä kun on tämä vauva tässä tissillä. No, jääpä sitten energiaa haukkua meitä pulloäitejä, jotka joudutaan tekemään kaikki itse...

katsos sitä tissiä annetaan ja sitten tehdään kaikki kotityöt siinä sivussa.

Vierailija
44/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisitko kertoa mikä on korvikeäiti? Millainen äiti?Entä epäonnistuminen imetyksessä? Mikä kisa se on? Kiri kiri vaan....

Vierailija
45/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö kamalia ihmisiä täällä kirjoittelee? Hyi häpeäisitte!!

Kukin tehköön miten tahtoo kunhan tekee sen LAPSEN parhaaksi. Imetys voi olla vaikeaa tai sitte helppoa. Korvikkeen antamisessa on puolensa, ainakin vauva yleensä nukkuu hyvin korvikkeella. Tosin en tiedä onko se tarkoitus?

Minusta on kamalaa haukkua imetyksen puolustajia fasisteiksi?

Nykyihminen on joskus niin vieraantunut luonnosta, että hän kuvittelee että tehtaassa voidaan valmistaa tasavertaista maitoa kuin äidinmaito.

Itsekin jouduin antamaan pitkin hampain korviketta toiselle kaksosistani. En pitänyt sitä hyvänä, mutta minkäs voit kun lapsi on niin pieni ettei jaksa kunnolla imeä edes pullosta?

Vierailija
46/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ei viitsi ja sitten haukutaan imetyksen kannalla olevia jos miksikin. täällä imetyksen puolestapuhujat on monta kertaa sanoneet että kukin tehköön tavallaan, antakaa meidän imettää rauhassa. kiitos.

Vierailija
47/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä pitäisi olla katkera kun en vielä ole mistään katkera vaikka jo ihan kolme lasta olen pulloruokkinut?

Vierailija
48/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ei viitsi ja sitten haukutaan imetyksen kannalla olevia jos miksikin. täällä imetyksen puolestapuhujat on monta kertaa sanoneet että kukin tehköön tavallaan, antakaa meidän imettää rauhassa. kiitos.

kyllä siinä ihan selvästi sanotaan, että pulloäidit on katkeria ja höyrypäisiä. Taisi vielä olla ihan juuri noilla sanoilla. Kyllä ne pulloäidit on niitä ymmärtäväisiä ja ne rintaruokkijat syyllistävät. AInakin tuo yksi kirjoittaja joka haukkuu höyrypääksi ja katkeraksi. Se ei kai tarkoita samaa kuin että kukin tehköön tavallaan?

Vierailija
49/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ei puhu kovin kauniisti imettävistä äideistä, mutta kuten aina se menee niin että imettävissä äideissä kaikki vika.

Vierailija
50/50 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enää. Kolme ensimmäistä lastani täysimetin 3-4kk ja korvikkeelle alkoivat melkeimpä siitä suoraan, kaikki terveitä vauvoja ja taaperoita.

Neljättä lastani täysimetin 6,5 kk ja kokonaisuudessaan reilun vuoden. Viiden kuukauden vanhana lapsi oli sairastanut 13 flunssaa ja kokenut 3 osastoreissua infektio-osastolla. Eli kun laskette, ei tervettä päivää juuri nähty.

Eli kyllä korvikkeillakin terveet ja kunnon lapset kasvavat, rintamaidon osuutta vastustuskykyyn taas taidetaan liioitella aika roimasti.