Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

help, voiko kouluretkelle laittaa kurahousut

Vierailija
26.10.2009 |

Voiko koulun ulkoretkelle laittaa kotikäytössä olleet kurahaalarit ja kurarukkaset vai onko ne liian lapsellista? En oo ihan vakuuttunut tuon kosteuttakestävän ulkopuvun toimivuudesta ja siksi kaivoin nuo kuravaatteet esiin kun nyt on niin märkä ilma.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kaikki ekaluokkalaiset laittaisivat kurikset jalkaan, kurarukkasia eivät sentään taitaisi laittaa. Ovathan he koko viime vuoden eskarissa möyrineet kurahousuissaan. Mutta en tiedä kuinka nirsoja kaupunkilaislapset ovat.

Vierailija
2/7 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en lapsen päälle niitä laittaisi. Meillä loppui kuristen käyttö kuin seinään koulun alettua. Enkä niitä kyllä edes yrittänyt saada tytön päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua lainkaan tuollaista, miksi ihmeessä koululaisia ei saisi enää suojata? Nolompaa kai se on olla koko päivä litimärissä housuissa kuin käyttää säähän sopivia vaatteita...

Vierailija
4/7 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset eivät suorastaan möyri kuralätäkössä niin kurahousut eivät ole tarpeen, turhan kuumat ja kankeat ovat. Tuskin ne kaatosateessa retkeilevät?

Vierailija
5/7 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ulkohousut ja gore kengät, saappaatkin käyvät

Vierailija
6/7 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukisi kuriksia enää edes eskariin. Toivottavasti ymmärrät sen itsekin. Ihan vaan lapsesi takia.

Vierailija
7/7 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koululaiset ovat pitäneet niitä enää kodin pihaleikeissä.

KOuluun en laitattaisi kuriksia. Kyllä lapsen pitää jo itse opetella pysyttelemään kuivana.