help, voiko kouluretkelle laittaa kurahousut
Voiko koulun ulkoretkelle laittaa kotikäytössä olleet kurahaalarit ja kurarukkaset vai onko ne liian lapsellista? En oo ihan vakuuttunut tuon kosteuttakestävän ulkopuvun toimivuudesta ja siksi kaivoin nuo kuravaatteet esiin kun nyt on niin märkä ilma.
Kommentit (7)
Mutta minä en lapsen päälle niitä laittaisi. Meillä loppui kuristen käyttö kuin seinään koulun alettua. Enkä niitä kyllä edes yrittänyt saada tytön päälle.
En tajua lainkaan tuollaista, miksi ihmeessä koululaisia ei saisi enää suojata? Nolompaa kai se on olla koko päivä litimärissä housuissa kuin käyttää säähän sopivia vaatteita...
Jos lapset eivät suorastaan möyri kuralätäkössä niin kurahousut eivät ole tarpeen, turhan kuumat ja kankeat ovat. Tuskin ne kaatosateessa retkeilevät?
Laittaisin ulkohousut ja gore kengät, saappaatkin käyvät
pukisi kuriksia enää edes eskariin. Toivottavasti ymmärrät sen itsekin. Ihan vaan lapsesi takia.
mutta koululaiset ovat pitäneet niitä enää kodin pihaleikeissä.
KOuluun en laitattaisi kuriksia. Kyllä lapsen pitää jo itse opetella pysyttelemään kuivana.
Luulen että kaikki ekaluokkalaiset laittaisivat kurikset jalkaan, kurarukkasia eivät sentään taitaisi laittaa. Ovathan he koko viime vuoden eskarissa möyrineet kurahousuissaan. Mutta en tiedä kuinka nirsoja kaupunkilaislapset ovat.