Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun niiden hoitajien ja muiden perusteluja jotka OTTAVAT rokotuksen

Vierailija
25.10.2009 |

Kun tuolla toisessa vauhkoaa nuo salaliittoteoreetikot, niin kerätääs tähän ketjuun vastapainoksi järjen ääntä eli niiden perusteluja, jotka työskentelevät hoitoalalla ja ottavat tuon tarjotun rokotteen.

Eli mitä teet työksesi ja miksi otat rokotteen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aiheutetusta vahingosta. Työnantaja suositteli ei pakottanut. Kärjistetty esim. Kätesi turposi ja pistosalueelle muodostui vaikea infektio. Käsi joudutaan amputoimaan.

Työnantaja: Ei me olla mitään tehty, me noudatamme suosituksia. Lääkeyhtiö keksii verukkeet ja pääsee kuin koira veräjästä. Olihan heillä tulenpalava kiire.

Vierailija
2/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aiheutetusta vahingosta. Työnantaja suositteli ei pakottanut. Kärjistetty esim. Kätesi turposi ja pistosalueelle muodostui vaikea infektio. Käsi joudutaan amputoimaan.

Työnantaja: Ei me olla mitään tehty, me noudatamme suosituksia. Lääkeyhtiö keksii verukkeet ja pääsee kuin koira veräjästä. Olihan heillä tulenpalava kiire.

silleenhän se käsi turpoaa ja tipahtaa irti kuin mustunut ranka.

Paras salaliittoteoria on ollut musta se Illuminati, mikä aikoo tappaa rokotteella 2/3 maailman populaatiosta! Jossain ketjussa joku sitä ihan pokerina selitti, huimaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä taas luettu koko tekstiä kunnolla siinä sanottiin KÄRJISTETYSTI

Vierailija
4/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kukaan tiedä olenko rokotteen ottanut

Vierailija
5/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otan rokotteen. Mua ei kiinnosta maata viikkoa petin pohjalla, ja pystyn hoitamaan lapsia (olen hoitovapaalla mutta viikonlopputöissä satunnaisesti)

Ja mä en näe mitään syytä sille että miksi en ottaisi rokotetta. Työn puolesta tieto riittää, ja luotan lääkkeisiin, sekä parjattuihin lääketehtaisiin :) En usko salaliittoteorioihin.

Vierailija
6/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin rokotteen ilman muuta. Minua eivät vakuuta rokoteinfon yms lähteiden maalaamat uhkakuvat. Itse asiassa on ihan mielenkiintoista katsoa, miten uusi rokote toimii kohdallani. Koska työni sisältää muutenkin tartuntariskejä (joudun pistämään, laittamaan kanyylejä, siivoamaan ulosteita, imemään joskus hengitysteitä yms) ja olen ottanut kausi-influenssarokotteen ja b-hepatiittirokotteet, miksi ihmeessä en ottaisi tätäkin.

Vierailija
7/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kukaan tiedä olenko rokotteen ottanut

Vierailija
8/27 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkani yksityisellä lääkäriasemalla. Otan rokotteen.

Vierailija
9/27 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä apteekissa.

Vierailija
10/27 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteen siinä missä esim. roskakuskikin. Sitä en vielä tiedä saanko sen ensimmäisten joukossa.

Vierailija
11/27 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteen siinä missä esim. roskakuskikin. Sitä en vielä tiedä saanko sen ensimmäisten joukossa.

siis jos olet yli 25-vuotias ja perusterve.

Nyt rokotetaan hoitohenkilökunnasta ne, joilla on riski saada tauti tai jotka hoitavat riskiryhmäläisiä (ei siis vanhuksia!)

Vierailija
12/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa. Ehdottomasti otan, sekän oman, että asiakkaitteni edun vuoksi.

Vierailija
13/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaan lasta varten, potilasturvallisuuden takia, kuulun riskiryhmään

Vierailija
14/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänkö "henkiin" lasteni vuoksi, myös tartuntavaaran pienentämiseksi potilaita ja muita kanssaihmisiä ajatellen. Olen sairaanhoitaja ammatiltani.

Vierailija
15/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen aion ottaa potilaita ajatellen. Kuka heitä hoitaa jos kaikki sairastuvat...

Vierailija
16/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuumasin että samallahan tuon ottaa kuin kausi-influessarokotteen ja samasta syystäkin. Vältyn influenssalta ja jälkitaudeilta.

Vierailija
17/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen aion ottaa potilaita ajatellen. Kuka heitä hoitaa jos kaikki sairastuvat...

Vierailija
18/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni, itseni ja syntymättömän lapseni vuoksi. Potilaita en voi suojata rokotteen ottamalla, koska voin kantaa virusta siitä huolimatta. Ja voin sairastua rokotteen sivuvaikutuksena influenssan kaltaisiin oireisiin, joten sairaslomalla joudun olemaan sittenkin jos niikseen tulee.

Vierailija
19/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaita en voi suojata rokotteen ottamalla, koska voin kantaa virusta siitä huolimatta.

Potilaita voit suojata myös välttämällä sairastumisen ja olemalla töissä.

Vierailija
20/27 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki muutkin ottaisivat, sairauspoissaolot vähenenisivät. Ei ole vain oma tauti, vaan monesti on jäätävä kotiin myös sairaiden lasten vuoksi. Siinä voi vierähtää viikko jos toinenkin pois töistä. Työpaikallani on jo ilman influenssa-aaltoakin menty vajaalla miehityksellä. Nyt on mahdollista, että sairastumiset eivät tule vähitellen, vaan todella monet ovat kerralla sängyn pohjalla.

Lisäksi kuulun riskiryhmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi