Mlloin kävit viimeksi kirkossa
Kommentit (14)
Lapset käyvät pyhäkoulussa joka sunnuntai.
Tekisi mieli käydä useammin, mutta kun mieheni on pappi, hän on melkein aina toimittamassa sitä jumalanpalvelusta. Ja minä taas joutuisin sitten olemaan yksin taaperon ja leikki-ikäisen kanssa ja varsinkin tuon vilkkaan taaperon rauhallisena pitäminen on melkoista tuskaa... Kaiholla muistelen aikaa, kun oli vielä yksi lapsi tai ei yhtään. Sai rauhassa keskittyä jumalanpalvelukseen. Onneksi aina silloin tällöin pääsen ihan yksin, kun miehellä on vapaa sunnuntai :) Tai sitten johonkin iltakirkkoon.
seuraavan kerran menen ensi torstaina
en kykene astumaan herran huoneeseen olen kuin riivattu sillä sydämeni pamppailee hullunlailla ja hiki alkaa valumaan norona nenänvarttani pitkin kuin keihäsmatkoilla.
Kesäkuussa oltiin kirkkohäissä. :)
Äsken tultiin oikein mukavasta ja lämminhenkisestä Jumalanpalveluksesta.
joskus yläasteella (yli 10 vuotta sitten) kävin seurakuntasalissa jumalanpalveluksessa kerran. Kirkossa kävin viimeksi viime kesänä vessassa, kun ryypiskeltiin kirkon puistossa :D
perhekirkoissa ja niissäkin pitkin hampain vain lasteni takia. "Uskovat ihmiset" saavat tehdä mitä vaan ja sitten pyytävät ja saavat syntinsä anteeksi ja lähtevät taas puhtain omatunnoin uuden synnin tekoon. Seurakunnan työntekijät, pääasiassa kai papit, käyttävät eniten lapsia ja nuoria hyväkseen! Huonoin työilmapiiri, paljon toisten kiusaamista, on seurakunnan työntekijöillä. APUA! Mä todellakin ymmärrän, että niin paljon ihmisiä eroaa moisesta kauheudesta.
se ei ollut kirkossa vaan muussa tilassa. Tänään olen menossa.
saan kirkossa paniikkikohtauksia en kykene astumaan herran huoneeseen olen kuin riivattu sillä sydämeni pamppailee hullunlailla ja hiki alkaa valumaan norona nenänvarttani pitkin kuin keihäsmatkoilla.
Helluntalaisten tilaisuuksissa olen kyllä 5 vuotta sitten käynyt.