Psykiatraan eivät ole aina sitä mitä tahtovat antaa olla
Minua yritti baarissa parisen kertaa saada lyhyenläntä miespuolinen "psykiatri" korkokengissään sänkyynsä sanoilla "kunhan ehkäisy on kunnossa, niin hän ei sitten veloita mitään vastaanottokäynneistään" (!!!). Saisin jopa mennä hänen vastaanotolleen.. (hänen oma vaimonsa oli kuulemma tylsänä kotiäitinä)!!
Hän lääkärinä toki tiesi, että jos naisella olisi ehkäisy kunnossa, niin silloinhan mahdollisesta sikiöstä/lapsesta ei voisi saada dna -näytettä hänen syyllisyytensä todistamiseen.
Ja psykiatri varmasti tietää, kuka on vahvoilla suomalaisessa oikeuskäynnissä. Ei mikään oikeusistunto usko naista, jolla vastassa on psykiatri (the great itse!) Heh, heh, heh... niille naiselle nauretaan näin!
Minä en mennyt sänkyyn tämän "psykiatrin" kanssa (jo yksistään sen äijän lyhyys ällötti minua). Nyt olen onnellisesti jaloillani, mutta jos olisin toteuttanut tuon "psykiatrin" tahdon, niin varmasti olisin hullujen huoneella lopun ikäni.
Ja nyt tiedän, että minua luullan "provoksi" tämän kirjoitukseni vuoksi, mutta kyllä näitä Suomessa (ja varmasti muissakin maissa) tapahtuu. Jos ihminen saa valtaa (esim. psykiatrin nimissä) niin kyllä hän käyttää sitä valtaansa hyväkseen kenen tahansa muunkin vallankäyttäjän tavalla).Ja valtiovalta tapansa mukaan hyväksyy tämän (heh, heh, heh - niin kuin jo aiemmin tuossa totesin).
Seksi ja raha ovat niitä, jotka saavat ihmiset toimimaan siten kuin he toimivat.. Kyllähän te jo lipposista, vanhasista, niinistöistä ja kanervaisista tiedätte, että valta se on kun puree? Ei psykiatrit sen parempia ole!
Kommentit (33)
aika monta kertaa piti tavata kirjoitus, jotta siitä sai jotakin selkoa.
ap
Täysin sekava teksti jossa ei mielestäni ole päätä eikä häntää.
Kaikki me jo tiedämme, miten narsistejen vaimot puolustelevat sitä itteensä.
vielä.
Olipas sekava kirjoitus, etenkin otsikko. Eihän tässä ole mitään tolkkua!
aika monta kertaa piti tavata kirjoitus, jotta siitä sai jotakin selkoa.
minua pelottaa enemmän se, että tämä on totta.
Saat toki kysyä, mitä ei voinut tai halunnut ymmärtää.
Minä toki ymmärrän sinua.
Niin kuin itsekin jo saanet totea, perushoitajan (nyk. lähihoitajan) paperit saa perin helposti.
vielä.
Moni murhe on tainnut säästyä.
Oli niin kummallinen otsikko että piti tulla kurkkaamaan mitä sillä oikein mahdettiin tarkoittaa. Ilmeisesti otsikosta puuttuu joitain sanoja?
Olen jo pariin otteeseen vastannut sinulle tässä.Niin kuin itsekin jo saanet totea, perushoitajan (nyk. lähihoitajan) paperit saa perin helposti.
vielä.
olet niitä "hoitajia", jotka vielä vanhukset alastomina suihkuun kaikkien pappojen nähden ja syöttämällä tulikuumaa pöperöä päästäksenne kahvitauolle aikaisemmin? Kyllä minä teitä kesätöissä katselin ja tajusin jo silloin, että jossain mättää. Nyt 20 vuotta myöhemmin tästä (VASTA) puhutaan ja te olette tosi käärmeissännänne koska "lama" vie teiltä mukavuudet.
"Hän lääkärinä toki tiesi, että jos naisella olisi ehkäisy kunnossa, niin silloinhan mahdollisesta sikiöstä/lapsesta ei voisi saada dna -näytettä hänen syyllisyytensä todistamiseen."
Niinpä, jos lasta ei synny, niin huonohan siitä olemattomasta lapsesta on dna näyte ottaa. Vai mitä tässä nyt tarkoitetaan.