Sikainfluenssarokote: Tehkää niin kuin lääkärit tekevät!
Hoitsuilla, laikkareilla, perushoitajilla yms. rokotteen halutessaan ensimmäisenä saavilla EI OLE todellista ymmärrystä edes siitä miten rokote vaikuttaa, saati siitä mitkä haittavaikutukset rokotteen koostumuksen ja rakenteen puolesta ovat mahdollisia. Ei missään nimessä kannata tehdä niin kuin joku sairaalan hoitaja tai siivooja tekee, heidän toimintansa perustuu mutuun ihan yhtä paljon kuin kenen tahansa peruspersjalkaisen tallaajan.
Minä olen jutellut asiasta kymmenien lääkärien kanssa (tapaan työni(kin) puolesta), ja KAIKKI ovat aikeissa ottaa rokotteen. Perustelut ovat täysin yhteneväisiä. Myös rokoteteollisuudessa työskentelevät ottavat rokotteen. Vain ne, joilla on oikeaa TIETOA ja riittävä koulutus asioiden ymmärtämiseen voivat itse päätellä onko rokote riski vai ei. Muut joutuvat luottamaan siihen, mitä kukakin toimittaja ja puoskari netissä ja lehdissä arvailee.
Kommentit (35)
raskaanaolevat, jotka eivät rokotetta ota, ovat kutakuinkin imbesillejä? hehheh :)
niin moni raskaana olevan on sanonut tälläkin palstalla, että ei ota rokoteta, sääliksi käy siis suomea tulevaisuudessa, kun järjen köyhyydestä kärsivät vaan lisääntyvät, surullista :(
meillä myös osastolla lääkärit on todellakin rokotteen ottamassa, olivat ihan järkyttyneitä kun kuulivat miten moni meidän hoitajista jättää itsensä rokottamatta...
rokotteen otto on suoraan verrannollinen älykkyysosamäärään. Ja niille vähänpiälyisille rautalangasta: mitä pienempi ÄO sitä vähemmän rokotetta.
"Lääkäreissä asuu kyllä tieto ja ymmärrys ainakin mitä tulee lääketieteellisiin asioihin. Tunnen myös paljon lääkäreitä, ja hoitsuja myös, ja kyllähän se tosiasia on että lääkäreillä on tietoa ja YMMÄRRYSTÄ mitä tulee noihin lääketieteen juttuihin."
Että näin. Tk-lääkärimme väitti, että kilpirauhasen vajaatoimintaan on olemassa vain yksi lääke. Just. Kun lääkäri sanoo jotain, niin sana on laki. Jos lääkäri sanoo, että Japania ei ole olemassa, niin sitä ei sitten ole. Herätys! Lääkäri tietää, jos tietää... Joskus potilas tietää paremmin!
raskaanaolevat, jotka eivät rokotetta ota, ovat kutakuinkin imbesillejä? hehheh :) niin moni raskaana olevan on sanonut tälläkin palstalla, että ei ota rokoteta, sääliksi käy siis suomea tulevaisuudessa, kun järjen köyhyydestä kärsivät vaan lisääntyvät, surullista :(
meillä myös osastolla lääkärit on todellakin rokotteen ottamassa, olivat ihan järkyttyneitä kun kuulivat miten moni meidän hoitajista jättää itsensä rokottamatta...
rokotteen otto on suoraan verrannollinen älykkyysosamäärään. Ja niille vähänpiälyisille rautalangasta: mitä pienempi ÄO sitä vähemmän rokotetta.
raskaana ollessaan ihmiset ovat normaalia tyhmempiä. Oisko niin että suuri osa verenkierrosta pyörii kropassa, ei niinkään aivoissa.
Enkä edes ole vainoharhainen tms. ihminen, mutta onhan se tuokin käynyt mielessä.
Yksi totuushan lienee on sekin, että WHO:n pomot taitaa omistaa aika ison osan lääkefirmojen osakkaita. Tyhmiä olisvat jos eivät omistaisi. Mikäs se on suositella rokotteita kun se kolahtaa suoraan omalle tilille osinkoina.
raskaanaolevat, jotka eivät rokotetta ota, ovat kutakuinkin imbesillejä? hehheh :) niin moni raskaana olevan on sanonut tälläkin palstalla, että ei ota rokoteta, sääliksi käy siis suomea tulevaisuudessa, kun järjen köyhyydestä kärsivät vaan lisääntyvät, surullista :(
raskaana ollessaan ihmiset ovat normaalia tyhmempiä. Oisko niin että suuri osa verenkierrosta pyörii kropassa, ei niinkään aivoissa.
epäilijät eivät varmaan ole ottaneet mitään muutakaan rokotetta. Joten se on heidän ajatusmaailmansa. Minä luotan lääketieteeseen.
kyllä olen itse ainakin ottanut kaikki rokotteet, koska niitä on testattu ihan riittävästi ja ollaan tietoinen haitoista ja kaikesta.
Siis toi sikainfluenssarokote nyt on ihan ymmärrettävää jos ihmisistä moni ei ota sitä ihan siitä syystä kun kyseistä rokotetta ei olla testattu pitkään eikä noita haittavaikutuksia tiedetä tarkasti mitä ne tekevät sikiölle.
en näe tässä mitään ihmeellistä enkä ala haukkumaan ihmisiä jos eivät tuota rokotetta halua.
Kyllä sit vajaatoimintaa hoidetaan tyroksiinilla. Kauppanimiä voi toki olla useita, mutta vaikuttavana aineena kaikissa on tyroksiini.
Että näin. Tk-lääkärimme väitti, että kilpirauhasen vajaatoimintaan on olemassa vain yksi lääke. Just. Kun lääkäri sanoo jotain, niin sana on laki.
aijaa? annas linkki mikä tutkimus? en mä vaan tunne eroa :)
Ei linkki tutkimukseen, mutta artikkeliin aiheesta.
t-3 valmisteesta sekä sian kilpirauhasesta valmistetutsta t3-ja t4-yhdistelmävalmisteesta. Valmistenimiä en viitsi sulle laittaa, ettet pääse pintapuolisella tiedolla brassailemaan. terv ohikulkija
t-3 valmisteesta sekä sian kilpirauhasesta valmistetutsta t3-ja t4-yhdistelmävalmisteesta. Valmistenimiä en viitsi sulle laittaa, ettet pääse pintapuolisella tiedolla brassailemaan. terv ohikulkija
ja akuhoidolla ja hermoratahieronnalla ja vyöhyketerapialla ja aromaterapialla ja reiki-hoidolla ja logoterapialla ja okkultismilla ja ja ja ...
"No, kuinkas monta siihen on sitten?
Kyllä sit vajaatoimintaa hoidetaan tyroksiinilla. Kauppanimiä voi toki olla useita, mutta vaikuttavana aineena kaikissa on tyroksiini."
Esim.
Armour Thyroid (valmistaja Forest Pharmaceuticals, Inc.) Ei taida olla vaikuttavana aineena pelkästään tuo tyroksiini..., on nimittäin valmistettu sian kilpirauhasesta!
minun työpaikallani yksikään lääkäri ei ole ottamassa rokotetta... ja minulla kun on omatkin aivot ajatella rokottamista, niin en todellakaan ole niin raukkamainen, että peesaan toisten mielipiteitä. minä etsin faktatietoa ja teen päätökseni sen pohjalta. Kyllä ne lääkärit eivät ole jumalia tässäkään asiassa..
Mun älykkyysosamäärä on 156, saanko siis litran vai puolitoista sitä rokotetta?
Mä kun ihan tosissani luulin että kaikille annetaan sama annos. :O Olinpa tyhmä!