Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekeekö Vaari pojilleni pahaa??? vai laukkaako mielikuvitukseni?

Vierailija
24.10.2009 |

Myönnän nyt ensin, että olen kovin vainoharhainen ja tutkailen kaikkia ja kaikkea mitä ympärilläni näen. Olen vaan jotenkin aina ollut hyvä ihmistuntija ja nyt olotilani on, että lasteni Vaari ehkä tekisi heille jotain seksuaalista. Kertokaa mielipiteenne, että onko nämä nyt ihan tuulesta temmattuja juttuja?

Ensinnäkin molemmilla pojillani on vatsa usein kovalla ja ulostaessa tulee verta. Vaikka ruokavalioon on kiinnitetty huomiota, niin tuntuu, että peräaukko ei vaan parane. Noh, tämä nyt todellakin voi johtua vain kovasta vatsasta, sillä itsellänikin on aina ollut kova vatsa.

Noh mommolassa kyläillessään vaari vie usein pojat saunaan yksitellen ja ilman mummoa. Minusta tämä on jotenkin hassua, että mommo ei koskaan tule sinne mukaan ja miksi pojat viedään vielä yksitellen? Nuo saunomishetket vaikuttaa vaarille muutenkin kauhean tärkeiltä.

Vaari tekee ison jutun kaikista poikien vessareissuista. Jos 3vuotias on menossa vessaan niin Vaari ensin tohkeissaan on änkeemässä mukaan ja sit yht äkkiä vetää takaisin ja pakottaakin mummon sinne. (meillä poika käy ihan itseksensä) Tiedän kuitenkin, että kun me vanhemmat emme ole paikalla niin Vaari usein pissattaa ja kakkattaa lapset.

Isompi lapsistani tykkää kovasti Vaarista ja mummosta, mutta jostain syystä ei halua mennä sinne koskaan hoitoon. Tänäänkin alkoi mököttämään kun näki, että menemme Vaarille. Se on hänelle hyvin epätavallista, viihtyy hyvin tarhassa ja toisessa mummolassa.

Isommalla lapsella on myös outoja letkautuksia. Ehkä ne ei ole outoja ja minä vain kuunteken häntä liian tarkasti, mutta esimerkiksi kerran otin pojalta illalla housuja pois, niin tämä alkoi itkemään "äiti ei saa laittaa pyllyyn" Yritin kysyä, että mitä ei saa laittaa, mutta ei poika enää puhunut koko aiheesta. Hän myös usein esittelee peppureikäänsä pyllistelemällä ja osoittelemalla pyllyynsä "kato äiti" taitaa tuokin kuulua ikään??? Vai?

Pojalla oli myös pitkään suihku/sauna kammo. Mietin, että johtuukohan siitä Vaarin kanssa yhdessä vietetyistä saunareissuista. Ei meinannut suostua suihkuunkaan millään. Nyt ei ole aikoihin ollut Vaarilla yökylässä ja suihkuttelu kotona taas kelpaa.

Nyt rehellisiä mielipiteitä!!! Kuvittelenko vaan? Voiko tätä asiaa mitenkään saada selville, ilman että alkaa syyttelemään (mahdollisesti syytöntä ihmistä). Ilman että tunkee lapsen päähän ajatuksia joita ei ole edes tapahtunut (ehkä?)

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tuossa mitään epänormaalia näe. Vaari on varmaan jo siinä iässä, ettei hallitse kahta lasta saunassa + tykkää varmasti jutella yhden lapsen kanssa kerrallaan, ilman taustahälyä ja sitä, että pitää keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa, mikä on vanhalle ihmiselle stressaavaa.

Mut toisaalta en ole nähnyt noita tilanteita, ja voihan olla että sun huolessa on jotain perää. Oli meilläkin lapsena sukulaismiehellä tapana pitää lapsia sylissä, ja me lapset inhottiin sitä, vaikkei mitään sen kummempaa tapahtunut. Aikuisena sit selvisi, että hän lakkasi käymästä koska äitini oli kieltänyt, koska myös hänestä siinä oli jotain outoa. Ja sit myöhemmin paljastui, että huoleen oli ollutkin aihetta.

Vierailija
42/125 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo saattaa olla ihan vaan normaalia ja vaari ihan kunnollinen vaari, mutta nuo kaikki ap:n kertomat tilanteet yhteenlaskettuna antaa aihetta myös epäillä.

Olen edelleen sitä mieltä että poikien äidin on nyt luotettava vaistoihinsa ja otettava asiasta selkoa. Mutta suoraan ei pidä lähteä vaaria syyttelemään vaan ensin on totuutta yritettävä saada esille pojilta.

Olen ollut tilanteessa, jossa 2 pikkupojan isä hyväksikäytti heitä pitkään. Meni monta vuotta ennen kuin pojat uskalsivat kertoa totuuden. Olihan se hyväksikäyttäjä kuitenkin heidän isänsä.

Hyväksikäyttö on hankala asia, varsinkin kun se hyväksikäyttäjä löytyy omasta perheestä. Kunhan vaan lapsen ja aikuisen välillä on syvä luottamus, niin asiat yleensä onneksi selviävät. Tässä tapauksessa poikien äidin on ehdottomasti tuotava painokkaasti esille se, että pojat voivat häneen luottaa ja mitään pahaa ei tapahdu, vaikka he kertoisivat mitä. Äidille voi kertoa salaisuudetkin. Ikävätkin sellaiset.

Kerro ap saitko jo juteltua poikien kanssa?

-42

En mä kyllä tuossa mitään epänormaalia näe. Vaari on varmaan jo siinä iässä, ettei hallitse kahta lasta saunassa + tykkää varmasti jutella yhden lapsen kanssa kerrallaan, ilman taustahälyä ja sitä, että pitää keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa, mikä on vanhalle ihmiselle stressaavaa.

Mut toisaalta en ole nähnyt noita tilanteita, ja voihan olla että sun huolessa on jotain perää. Oli meilläkin lapsena sukulaismiehellä tapana pitää lapsia sylissä, ja me lapset inhottiin sitä, vaikkei mitään sen kummempaa tapahtunut. Aikuisena sit selvisi, että hän lakkasi käymästä koska äitini oli kieltänyt, koska myös hänestä siinä oli jotain outoa. Ja sit myöhemmin paljastui, että huoleen oli ollutkin aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty vähän samantapaista ja oli mun veli. On jäänyt kauheat traumat!!!!!

Et saa päästää lapsia yksin sinne! Vaikka kuinka pappa ehdottaa niin sanot että sinä lähet poikien kans saunaan ja sinä teet niiden kans kaikki yhessä. Jos pappa haluaa lapsen kans ulos niin sinä otat kummanki mukaan ja menette yhdessä. voi että rupes ahistaan itteä. minä olin pieni enkä ymmärtämy asiaa ja mua uhkailtiin kertomasta kellekkään ja osteltiin kaikkea että oisin tyytyväinen. Nyt asiat purkautunut kun olen vanhempi. T. nainen

Vierailija
44/125 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti 4v. huutaa, jos laitetaan kuumelääkettä pyllyyn. Sinähän sinne työnnät jotain, ei ton ikäiset enään käytä suppoa, vaan suun kautta otettavaa lääkettä.

Itse otan aina vain yhden lapsen saunaan. Sauna pieni ja helpompi hallita lasta, ettei mitään tapahdu. Olen varmaan sit pedofiili.

Vanhalle ihmiselle on parempi, et vain yksi lapsi kerralla saunassa.

En veisi lapsiani hoitoon paikkaan jonne eivät halua.

Vierailija
45/125 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä on provo. Ja vielä harvinaisen sairas provo.

joku aika sitten oli hyvin samantapainen aloitus.

Vierailija
46/125 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suihkuun meidän kuopus ei halua koskaan, alkoi tämä kausi jo 4v.

Hoida lapsesi vatsa kuntoon, niin ei tule verta. Sittenhän näet jatkuuko veren tulo. Kova kakka repii lasta ja varmasti sattuu peräaukkoon ja pelkkä kammo syntyy jo siitä.

On sullakin velvollisuutes hoitaa lapsen vatsa kuntoon, että uloste ei ole kovaa.

Syyttele kuule vasta sen jälkeen, kun olet hoitanut oman osuutesi.

Vierailija
47/125 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksessaan 3- vuotiaasta ja sitten kertoo lapsiensa olevan 2 ja 4.

Jos juttu on totta, niin olen tosi pahoillani perheesi puolesta! Jos taas provo, niin pyydän, että lopettakaa heti näin sairaat provoilut. Tällaista kuitenkin tapahtuu ihan oikeasti ja jättää ikuiset traumat asianosaisille! :(

Vierailija
48/125 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä sun miehes on kun vaari ja lapsi saunassa? Tosi outoa muutenkin toi saunominen, miksi ihmeessä meette jonnekkin vaarin luo saunoo? Miks ette sauno kotonanne ja tosiaan jos ootte siellä isovanhemmilla niin missä sun miehes on sillon kun vaari saunassa lapsen kanssa??? Miks ei oo saunassa mukana vaaria auttamassa??

Vierailija
49/125 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taata vie pojat vuorotellen saunaan, mutta pojat vaikuttaa ihan ok ja joudun aina toisen hakemaan pesupuolelta, kun toinen pääsee sisälle. Ja hirveä itku ja huuto, ei saunomisesta, vaan siitä kun ilkeä äiti vie kesken pois.

Taata pelkää kiuasta ja että pojat voi liukastua pesupuolella.

Eli tuo yksikseen saunottaminen meillä ihan normaalia.

Vierailija
50/125 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä teistä tuntuisi jos oma kumppaninne alkaisi epäilemään isäänne pedofiliksi? Varsinkin kun mieheni tuskin on mitään sellaista ajatellut. Hän ihmettelee miksi en halua lapsia pestävän isovanhempien luona.

AP

Vierailija
51/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(enkä tottavie toivo, että kukaan lööperöitsisi tällaisella asialla), niin et vie enää etkä ainakaan jätä heitä keskenään. Kysyt heti apua esim. neuvolasta tai neuvolapsykologilta etkä jää ihmettelemään enempiä.

Vierailija
52/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laittaa sekä tänne että seksipalstalle jatkuvasti näitä pedofiliaepäilykertomuksia?

Ehkä pedofiili itse?

Saa nautintoa lukiessaan näihin ketjuihin tulevia muiden omakohtaisia kokemuksia.

Vierailija
53/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin oma tuntemukseni, jotenkin vaan on semmonen tunne. Mutta niin kun sanoin, niin olen kova analysoimaan ihmisiä ja tekemään johtopäätöksiä joissa ei aina ole päätä eikä häntää.

No mutta vaari ei sinäänsä vaikuta miltään pedofililta, että hänellä on kaksi tasapainoista omaa lasta (toinen heistä on mieheni) ja tälle ei ole ainakaan koskaan mitään tehnyt. Mutta sitten taas se outo ylihössötys poikien ympärillä, tuokaa kylään rukoilut ja sanaan änkeäminen aina kun mahdollista tuntuu hassulta. Tänäänkin piti isompi poika viedä ulos leikkimään yksin kanssaan...miksi mummo ja pikkuveli ei lähtenyt mukaan?

AP

Vierailija
54/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttusi on oikeasti totta, niin älä ikinä enää jätä lapsiasi sinne!

Vierailija
55/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä näistä jutuista oli teidän mielestänne se ratkaiseva? Mikä tässä vaikuttaa hälyyttävimmältä?

AP

ja en ole provo ja toivon todella, että olen vainoharhainen ja väärässä

Vierailija
56/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu asiasta esim. neuvolapsykologin kanssa, sillä jos tuollaista on tapahtunut, niin lapsesi tarvitsevat apua selvitäkseen siitä!

Vierailija
57/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(enkä tottavie toivo, että kukaan lööperöitsisi tällaisella asialla), niin et vie enää etkä ainakaan jätä heitä keskenään. Kysyt heti apua esim. neuvolasta tai neuvolapsykologilta etkä jää ihmettelemään enempiä.

Pahimmillaan lapset menettävät heille tärkeän Vaarin ja mummon. Pahimmillaan mieheni jättää minut. (jos teen jotain perättömiä ilmoituksia)

AP

Vierailija
58/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ratkaiseva kohta, mutta minusta kaikki nuo yhdessä ovat se yhtälö, eikä mikään yksittäinen kohta.

Vierailija
59/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko opettanut lapsillesi sen, että heidän kehonsa kuuluu heille eikä kenelläkään ole oikeus koskea heihin ilman lupaa (ei vanhemmilla eikä sukulaisilla)?

Pedofiilit käyttävät julmia pelotusmenetelmiä uhreihinsa esim. tapan äitisi jos kerrot, joudut lastenkotiin etkä enää näe äitiäsi jne... Lapselle voi kertoa, että jos joku koskee häntä peppu/pippeli-alueelle tai pakottaa lasta koskemaan niin heti pitää kertoa, jotta äiti/isä voi estää sen tapahtumisen uudestaan.

maailma on niin sairas :(. Lapselle täytyy opettaa, että heillä on määräysvalta oman kehon suhteen eikä heitä saa pakottaa esim halaamaan sukulaisia jne vastentahtoisesti...

Vierailija
60/125 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt lapselta jollain tavalla, että onko jotain epämääräistä tapahtunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän