Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko tietää jotain Pieni talo preerialla sarjasta, kirjailijasta tai näyttelijöistä?

Vierailija
23.10.2009 |

Olen nähnyt sarjan jaksot varmaan sata kertaa, meillä on nuo kaikki jenkki-boksit + sarjan jaksoja nauhalla. Meillä on myös vino pino Laurasta kertovia kirjoja.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla muuten tuo sarja liittyy kirjoihin kuin henkilöiden nimien osalta? Olen nyt katsonut ekan kauden ja tokaa puolet enkä ole törmännyt yhteenkään tarinaan joka olisi ollut kirjoissa. Kirjojen lukemisesta on tosin monta vuotta, että voin olla unohtanutkin osan...

Vierailija
2/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauden alkaessa? Hölmösti vain Charlesin jäähyväiset Lauralle näytettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla muuten tuo sarja liittyy kirjoihin kuin henkilöiden nimien osalta? Olen nyt katsonut ekan kauden ja tokaa puolet enkä ole törmännyt yhteenkään tarinaan joka olisi ollut kirjoissa. Kirjojen lukemisesta on tosin monta vuotta, että voin olla unohtanutkin osan...

Kyllähän siinä on saman nimisiä ihmisiä (=Olesonit, Pastori Alden ym.) ja kaupunki on sama, mutta eipä siinä hirmusti ole samaa.

Pari jaksoa kyllä perustuvat kirjoihin.

ap

Vierailija
4/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauden alkaessa? Hölmösti vain Charlesin jäähyväiset Lauralle näytettiin.

Charles jätti maanviljelyn, kun se ei enää kannattanut ja meni miesten vaateliikkeeseen töihin.

ap

Vierailija
5/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt koiran kanssa lenkille ja vastailen kysymyksiin, kun palaan.

Vierailija
6/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju on ollut täällä aiemminkin. Eikö sitä voi enää hakea? Tosin, kiva jos joku jaksaa vastailla, jos joku on kiinnostunut...

Vierailija
7/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju on ollut täällä aiemminkin. Eikö sitä voi enää hakea? Tosin, kiva jos joku jaksaa vastailla, jos joku on kiinnostunut...

Se oli mun ketju..

ap

Vierailija
8/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matthewin ystävätyttöä näytellyt tyttönäyttelijä se mikä oli siinä Beverly Hill 90210 -sarjan alkuperäisversiossa Shannon jotain?

Vierailija
9/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ihmeissäni miksi charles muutti pois ja muuttio siis vaimonsa ja lastensa kanssa vai saiko vaimoltaan "kenkää"? Kun edellisessä jaksossa Charlesin poika oli koomassa, häh, missä välissä se sen pojan on pyöräyttänyt?

Vierailija
10/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matthewin ystävätyttöä näytellyt tyttönäyttelijä se mikä oli siinä Beverly Hill 90210 -sarjan alkuperäisversiossa Shannon jotain?

Vierailija
11/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ihmeissäni miksi charles muutti pois ja muuttio siis vaimonsa ja lastensa kanssa vai saiko vaimoltaan "kenkää"? Kun edellisessä jaksossa Charlesin poika oli koomassa, häh, missä välissä se sen pojan on pyöräyttänyt?

Vierailija
12/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "koomapoika" oli Charlesin ja Carolinen ottolapsi. Se ja sen sisko Cassandra jäivät perheeseen, koska pariskunta kiintyi heihin liikaa. Lasten vanhemmat kuolivat vankkurionnettomuudessa ja lasten ainut elossa oleva sukulainen ei voinut ottaa heitä luokseen, koska asui kultakentällä.

Charles ja Albert törmäsivät kyseiseen perheeseen, kun olivat hakemassa kuormaa Sleepy Eyestä ja perheen toinen heppa oli varsonut ja he olivat jääneet vankkurikaravaanista. Ja koska poppoolla oli sama määränpää, Charles lähti oppaaksi.

ap

Vierailija
13/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.shannen-doherty.net/LittleHouse3.jpg

Vierailija
14/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä nyt voi uraksi kutsua.

ap

Vierailija
15/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen toisen naisen takia.

ap

Vierailija
16/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän harrastaa

Vierailija
17/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän harrastaa

Vierailija
18/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällö jenkkisarjan niin sen täytyy olla jo harrastus!

Vierailija
19/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällö jenkkisarjan niin sen täytyy olla jo harrastus!

Minäkin voisin katsoa sen aina vaan uudestaan :)

Vierailija
20/36 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten meni Lauraa esittäneellä Melissalla tuon sarjan jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi