Haluatko tietää jotain Pieni talo preerialla sarjasta, kirjailijasta tai näyttelijöistä?
Olen nähnyt sarjan jaksot varmaan sata kertaa, meillä on nuo kaikki jenkki-boksit + sarjan jaksoja nauhalla. Meillä on myös vino pino Laurasta kertovia kirjoja.
Kommentit (36)
kakkonen avasi kuitenkin ketjun :D
Mutta nyt mä lähden nukkumaan ja jatkan vastailua huomenna.
ap
Kun edellisessä jaksossa Charlesin poika oli koomassa, häh, missä välissä se sen pojan on pyöräyttänyt?
Miten pojan kävi, en nähnyt jaksoa. Niin, ja miten joutui koomaan?
Vähän meni tyhmäksi koko sarja, kun kaikki hyvät lähti pois.
Kun edellisessä jaksossa Charlesin poika oli koomassa, häh, missä välissä se sen pojan on pyöräyttänyt?
Miten pojan kävi, en nähnyt jaksoa. Niin, ja miten joutui koomaan? Vähän meni tyhmäksi koko sarja, kun kaikki hyvät lähti pois.
Huutiskohde sulkeutui.
Poika selvisi, "Jumala" paransi sen. Toi oli kyllä niin paska jakso kuin olla ja voi. Sitä ammutiin pankkiryöstön yhteydessä. James sai sedältään synttärilahjaksi rahaa ja kuolasi sellasen kiväärin tms. aseen perään, mutta muut oli sitä mieltä, että rahat pitää panna pankkiin.
ap
jäi sylvia 2. jakso näkemättä, miten tytölle kävi?
hyvin. Lyhyesti, meinasivat karata Albertin kanssa, mutta seppä sai vihiä aikeista ja yritti saada tytön kiinni. Pakoon yrittäessään Sylvia loukkaantui pahasti ja kuoli myöhemmin.
Onko kirjoja monta? Kuka ne on kirjoittanut?
Noi kirjat oli mun lempilukemista lapsena.
Laura Ingalls Wilder on kirjoittanut ne itse lapsuudestaan.
Landonille tuli, haima- vai maksasyöpä vai mikä? Muistelen että kuoli aika äkkiä.
Miksi Lauraa sanotaan Bethiksi?
Laura Elizabeth Ingalls Wilder
Missä ap on? Käykö enää vastailemassa täällä?
viimeisimmässä avioliitossaan mutta kuoli syöpään melko nuorena, muistaakseni jotain 50-vuotiaana? Oliko näin ap?
kuka esittää sylviaa kun on niin tutun näköinen mut en osaa yhdistää että mihin.
Montako lasta he Almanzon kanssa saivat?
1. Minkä ikäisenä se näyttelijä alkoi näyttelemään Lauraa? Onko tuo Laura oikeasti itse olemassa ja onko kirjoittanut kirjat itsestään? Minkä ikäinen se näyttelijä oli kun sarja loppui?
2. Miltä vuosisadalta/kymmeneltä nuo tarinat on? Koska kuvattu?
3. Onko kirjailija vielä elossa?