Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska kertoa raskaudesta työpaikalla?

Vierailija
23.10.2009 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tokana:) Tänään käytiin ultrassa ja kaksitoista viikkoa on täynnä. Ja ensi viikko on lomaa, joten heti maanantaina menen pomon puheille ja kerron, jotta voi alkaa varautua sijaisten hankkimiseen, kun mulla on aika monipuolinen työnkuva.

Vierailija
2/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan kerron myös, sitten kun 12 viikkoa on täynnä.

Pomo on jo moneen otteeseen sanonut, että kerro sitten ajoissa, kun on ajankohtaista.

Minulla on myös melko sekalainen ja erikoisosaamista vaativa työ, joten sijaisen hankkiminen ja kouluttaminen vie kyllä varmasti aikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarkkasilmäisimmät alkoivat asiaa epäillä. Taisi olla rv 17.

Lain mukaanhan ei tarvitse kertoa ennen kuin 2 kk ennen äitiyslomalle jäämistä.

Vierailija
4/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk äitiysloman alkuun. En tuntenut tarpeelliseksi kertoa aikasemmin.

Vierailija
5/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 6 kk:lla raskaana

Vierailija
6/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä sitten kerroin:)

Vierailija
7/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kk? Itse ole niin hoikka että masu on alkanut pyöristyä todenteolla vaikka vasta melkein 3 kk takana.

Vierailija
8/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes hoikka mutta masu pömpsähtää suunnilleen heti hedelmöityksestä:/ Mutta olen nähnyt semmosen ihmeen että tosi laiha näyttää viimeisillään samalta kuin minä justjust neljännellä kuulla:o

7 kk? Itse ole niin hoikka että masu on alkanut pyöristyä todenteolla vaikka vasta melkein 3 kk takana.

Vierailija
9/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksitulotapahtuman yhteydessä. Eli online yhteys web-kameralla työpaikan intraTV:oon. Siten vältät turhan spekuloinnin: "Kuka on isä?"

Vierailija
10/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi melkein heti, työkaveri pystyi pitämään salassa siihen asti, kun oli pakko kertoa (2 kk ennen äippälomaa).

Vierailija
11/16 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukkas työmatkaa hiukan arveluttavalle alueelle josta kohteliaasti kieltäydyin raskauteen vedoten.

Vierailija
12/16 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raskauden ensimmäinen kolmannes on ohitettu. Vatsa on jo kovin pyöreä :).

Vierailija
13/16 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeissään 2kk ennen laskettua aikaa, että ootko sä raskaana? Toisen lapsen kohdalla en pystynyt peittämään kuin ekat 3kk, sitten oli jo valtava maha.

Vierailija
14/16 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme illanvietossa, ja työkaveri ihmetteli että tilaanko jo toistamiseen alkoholitonta!!! Koskas aiot lomille jäädä. Rehtinä ihmisenä, neljättä odottaessani, aivan ymmälläni ylläriraskaudestani ilmoitin kaikille että ensi vuoden alussa lomille.

Aiemmat ilmoitukset olen jättänyt jonnekin ekan ultran jälkeiselle ajalle.

Vierailija
15/16 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme käyneet viikon 12 ultrassa. Koin kamalan vaikeaksi salata asian kun maha näkyy / näkyi jo selvästi. Tarkkasilmäisimmät tietenkin olivat pohtineet mahdollista raskauttani jo parin viikon ajan ennen kuin asiasta kerroin.

Vierailija
16/16 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi kun työpaikalla alkoi silloin henkilöstömyllerrykset ja ajattelin olevan hyväksi kaikille, että tiedossa on tällainen jokerikortti!