Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajatus siitä että SI koituu lapsemme kohtaloksi..

Vierailija
23.10.2009 |

on niin kauhea että meinaan tukehtua pelkooni.On niin paha olla kun luin että Norjassa 2v.poika siihen kuollut.En tiedä miten päin olisin pelkoni kanssa.miksi ne hiivatin rokotteet KAIKILLE ei jo tule?!mitä tässä odotellaan!?

Auttakaa realisoimaan tilannetta kun tuntuu etten voi enää elää normaalisti pelkoni kanssa.. Vauvakin on vasta 4kk ja isommat pian 3v ja 6v.Ei ole ektään kenen kanssa jutella pelostani.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan monikaan suomalainen,mutta epidemiahan on vasta alkamassa!

aivokalvontulehduksen kohdalla, epidemia vasta alkamassa mutta jo 5 lasta ainakin sairaalassa SUOMESSA!!!

Vierailija
22/28 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei samassa mittakaavassa.ei se niin yleinen ole kuitenkaan ja tämä hiivatin sikanuha tulee joka tuutista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä lapsia on sairastunut, mutta tauti on viruksen aiheuttama eli paranee kyllä.

Vai puhutteko jostain muusta epidemiasta?

Vierailija
24/28 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas mennyt monta tuntia jo asiaa tutkiessa ja pelätessä.

Vierailija
25/28 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tapahtuipa meille mitä tahansa, meille käy hyvin. Virren sanoin: "Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa, kuin on tähti taivahalla, lintu emon siiven alla." Ei kuolemakaan ole kristitylle toivoton tilanne. Mitään ei tapahdu niin ettei Jumala sitä näe ja salli. Jumala on meidän kanssamme joka hetki.

kun lapsia kidutetaan, raiskataan, soditaan, tapetaan. On se tosi kammottava ja julma tyyppi.

Vierailija
26/28 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan heti siirtäväni ajatukset muualle jos yhtään alan sitä miettimään. Heti päässä sanoo ääni että nyt ajatukset positiivisempiin. Mä oon muutenkin aina huolissani lapsista, että mulla on jotain äärettömän arvokasta ja rakasta jonka pelkään menettäväni tavalla tai toisella.

Vierailija
27/28 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä lapsia on sairastunut, mutta tauti on viruksen aiheuttama eli paranee kyllä.

Vai puhutteko jostain muusta epidemiasta?

sikanuha ole tappava muuta kuin tietyissä tilanteissa.

Vierailija
28/28 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasi on niin pieni että sinua vie nyt hormoonitkin ihan täysillä. Ja koko viikonloppuna et lue yhtään mitään aiheeseen iittyvää vaan teet jotain kivaa isompien lastesi kanssa. Sillä se on totta, että pelon kanssa ei voi alkaa elämään ja aina löyty uutta pelättävää jos sille tielle lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi