Miten opin pukeutumaan kivasti?
Oma tyyli ja taito yhdistellä vaatteita on ihan hukassa. Aamulla vedän pikaisesti päälle farkut ja t-paidan / trikoopaidan ja siinä se. En osaa käyttää asusteita enkä tiedä mitkä värit sopii toisten kanssa. Minulla on päärynävartalo enkä osaa sitäkään verhota oikein. Eli mistä apua? Olen aikanaan käynyt värianalyysissä joten teorissa tiedän mitkä värit minulle sopii, käytännössä ostan kuitenkin vain mustaa, ruskea ja harmaata.
Työni luonteen vuoksi pukeudun töissä samoiten kuin vapaa-ajalla, jakkupuvut ja suorat housut ei yksinkertaisesti käy. Käytän aina farkkuja koska en tiedä mitkä muut housut voisi olla rennot ja mukavat.
Minä haluaisin näyttää nuorekkaalta (en kuitenkaan teiniltä) ja rennolta, ehkä pientä rokkivivahdetta saisi olla. Osaisiko joku neuvoa?
Kommentit (3)
Ehkä vois aloittaa kunnon vaateinventariosta, otat kaikki esille ja katsot mitä siellä on, heität pois 10v vanhat vaatteet tai joita et ole pitänyt vuosiin - ostat tilalle uusia, nykypäivän vaatteita. Samalla teet pientä analyysiä mitä siellä on, kun monta t-paitaa (hyvää- huonoa) mitä värejä jne, niin saat kuvan(shoppaily) tyylistäsi. Aamulla oli kiva tietty miettiä hiukan mitä laitat päälle, et ota sitä ensimmäistä. Jos tämä ei työpäiväni onnistu, niin vapaapäivinä voi kokeilla ja yhdistellä uusia juttuja.
luulen et on parasta vaan aloittaa katsomalla ohjelmia, ja lukemalla lehtiä, etsiä omaa tyyliä sieltä, ja katsoa väriyhdistelmiä
ja mun mielestä ikä ei määritä tyyliä, jos sopii tyyli omaan persoonallisuuteen.
Ja ikää jo 36v. Olen kyllä päätynyt siihe, että itsearvostuksen pitäisi ensin olla kunnossa. Sen jälkeen melkein mikä vaate tahansa näyttäisi/tuntuisi päällä hyvältä.