Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laittamassa huutikseen ison kasan vaatteitani myyntiin,

Vierailija
12.10.2009 |

osaatteko sanoa kannattaako myydä yksittäin vai pakettina? Jos pakettina, niin millaisena (paidat erikseen, housut erikseen yms?).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan jaksa edes kattoa paketteja enää. AINA siinä on jotai sellaista, mistä ei tykkää ja tuntuu tyhmältä maksaa turhasta. Toisaalta, tuntuu vielä tyhmemmältä kattella yksittäisiä bodeja. Laita vaikka pari/kolme paitaa tai housuja ja kirjoita siihe, että saa erikseenki jos välttämättä haluaa. Muista ilmoittaa toimituskulut, mua ottaa päähän, kun niitä joutuu tivaamaan

Vierailija
2/3 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sulla ole jotain ihan spesiaalia, esim. jotain tosi merkkivaatetta tms. niin tee paketti jossa on saman kokoisia ja tyylisiä vaatteita.

Eli esim. M-koon vaatepaketti vaikka, ja esim. nämä merkit myyvät ihan hyvin: Only, Vero Moda, H&M, Vila, jne.

Eivät nyt ole mitään sika kalliita, mutta ihan hyvin käy kaupaksi.

Ei hintavarausta, vaan lähde siitä hinnasta minkä minimissään haluat itselleen niistä vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tehdä pari kokeilupakettia, jos eivät myy, laitan erikseen. Kyseessä lähinnä Vero Modaa, Espritiä, Mangoa ja Zaraa. Pari takkiakin laitan, mutta ne laitan yksittäin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän