Eilen Jumbossa!!
Oli ihmisiä ostoksilla.
Kommentit (18)
mutta silti voi olla muita kauppakeskuksia, joissa on ihan sama ongelma, mutta ne ei uskalla tuoda siitä julki.
mutta silti voi olla muita kauppakeskuksia, joissa on ihan sama ongelma, mutta ne ei uskalla tuoda siitä julki.
kyllä maailma opettaa.
mutta silti voi olla muita kauppakeskuksia, joissa on ihan sama ongelma, mutta ne ei uskalla tuoda siitä julki.
kyllä maailma opettaa.
Niin aina väittää, ne jotka eivät ole itse saaneet tarpeeksi läheisyyttä, tai ne jotka ovat joutuneet kasvamaan liian nopeasti ja ottamaan vastuuta liian nuorina. Ihan oikeasti on olemassa muitakin teitä.
Niitä oli meidänkin kaupassa, ja ollaan sentään parisataa kilsaa Jumbosta pohjoiseen!
mistä niitä sikiää?
Pitäisit huolta vaan omista asioista, miks koko ajan pitää kytätä ja vahtia mitä muut tekee?
oli parkkipaikka täynnä!!! Matti Nykänen jakoi makkaraa.
Vitsi mun piti sinne mennä, mutta kun lapsella oli balettitunti, niin en kerinnyt :-(
porukkaa, kun meinasin käydä? Vai pitäiskö jättää väliin ja mennä vaikka sitten kun veronpalautukset tulee. Sillon siellä on varmaan aika tyhjää.
jotka vie lapsensa virikehoitoon? Tai sellasia, jotka imettää yli 1 -vuotiasta julkisesti? Tai sellasia, jotka käy töissä, vaikkei olisi taloudellinen pakko?